Урок-квест по темі " Екологічні проблеми людства "

Про матеріал
повторити в ігровій формі вивчений матеріал щодо екологічної ситуації, яка склалася у світі; розвивати в учнів критичне мислення; виховувати любов та бережливе ставлення до природи; розвивати відчуття особистої відповідальності за стан навколишнього середовища, розуміння його цінності для всього живого; формувати активну життєву позицію, екологічне мислення.
Перегляд файлу

Ребус  для визначення теми уроку для капітанів

ребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребуси

 

 

 

ребуси


ребуси  Е 

ребуси

ребусиребуси

ребуси

 

 

ребуси

ребусиребуси

 

ребуси

ребуси

ребуси

ребуси

ребусиребуси

ребуси

 

 

ребуси

ребусиребуси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки до питань квесту

1.

15 найзабрудненіших міст планети

 

3.

Картинки по запросу озоновые дыры

 

 

 

 

 

4.

Картинки по запросу кислотні опади

 

 

5.

ребуси


ребуси  3 

ребуси

ребуси

ребуси

ребуси


ребуси 2  = Е

 

 

 

 

 

 

 

7.

Фото: Пейзажи Исландии, которые выглядят словно с другой планеты (Фото)

 

10. 

ребуси


ребуси 4  = Е

ребуси

ребуси

ребуси

ребуси

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

ребуси


ребуси 3  = А

ребуси

ребуси

 

 

ребуси

ребуси

ребуси

ребуси

ребуси


ребуси 1  = В

ребуси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді до квесту

Конкурс капітанів

Ребус  - Екологічні проблеми людства ( тема уроку- квесту)

КВЕСТ

1. Африка

2. Пластик

3. Озонова дірка

4. Кислотні дощі

5. Атмосфера

6. Ліс

7. Ісландія

8. Потепління

9. Смог

10. И

11. Сталий ( стійкий ) розвиток

Ключова фраза- АПОКАЛІПСИС

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Урок-квест на тему «Екологічні  проблеми людства»

Виконала вчитель географії Звенячинського ЗЗСО Дубковецька Т.Ю.

G:\XENIA\все папки по географ\стийк розв\фотки з уроку стал розв\0930_10.jpg

 Мета: повторити в  ігровій  формі вивчений матеріал щодо екологічної  ситуації,  яка склалася у світі;  розвивати в учнів критичне мислення; виховувати  любов та бережливе  ставлення до природи;  розвивати відчуття особистої відповідальності за стан навколишнього середовища, розуміння його цінності для всього живого; формувати активну життєву позицію, екологічне мислення.

Тип уроку: повторення,  розширення і поглиблення знань.

Методи: частково-пошуковий, ігровий.

Обладнання: атлас, настінні карти, телевізор.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Клас об’єднується в команди, які обирають свого капітана.

*запалюється свічка,звучить реквієм Моцарта і звучить молитва :

Боже  Єдиний, Великий, 

Ти, що сіяєш з небес,

Всесвітом правиш одвіку -

Твориш чуда із чудес.

Ти, що створив світло й темінь,

Твердь відділив від води,

Кинув насіння у камінь,

Щоб дарувало плоди.

Ти,  що  вдихнув в тіло душу, 

Живність всіляку створив ,

Море заповнив і сушу,

Риб і птахів розселив!

І над усім цим творінням

В подобі Своїй і красі

Благословив Ти Людину,

Правити Царством усім.

Тільки зазналась Людина , 

Черствою стала душа,

Хоче зостатись єдина ,

Спалену землю лиша….

Учитель:

Гарна й велика країна моя,

Є в ній  озера, річки і моря,

Гори високі, степи і ліси.

Скільки багатства і скільки краси.

Батьківщини рідної сади

Нахилились цвітом до води.

Кожна гілка – в сонці, у теплі

Щедро пахне соками землі.

Батьківщини рідної гаї

Кличуть мене в затінки свої.

Зупинись і слухай солов’я

І відчуй, що це – земля твоя.

Наш девіз на цей урок- «Хто точно знає , що робити, той приручає долю»

II. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. У нас сьогодні незвичайний урок.  Урок-набат, урок-крик про допомогу. Природа! З дитячих років ми звикаємо до її чарівної краси. Любимо бувати в лісі, в полі, радіємо спілкуванню з нею. Адже Людина є частиною природи. А самій природі ми зобов’язані своїм існуванням, досконалістю і могутністю. Але, мабуть, не всі задумуються над тим, що природа – ще наша домівка.

З 1992 року територія України оголошена зоною екологічної кризи. На екологічній карті ООН Україна забарвлена у чорний колір - це колір країни, де є вимираюча нація. Екологи стверджують, що Україна - «найбрудніша» країна в Європі: «в ній на одного жителя припадає близько 500 тонн накопичених твердих побутових відходів». Українці переважно п'ють забруднену воду, дихають забрудненим повітрям, живуть на виснажених ґрунтах.

На сьогодні в 21 місті України, де проживає більше 21 % населення держави, рівень забруднення повітря шкідливими речовинами перевищує допустиму норму в 15 разів і лише в чотирьох із 45 великих міст країни знаходиться в допустимих межах.

• Макіївка, Дніпродзержинськ, Одеса, Донецьк, Горлівка - найбрудніші міста України. Тут повітря містить найбільшу кількість шкідливих речовин.

 

Є таке правило: «Піднявся зранку, вмився, привів себе до ладу – одразу ж приведи до ладу свою планету» (А. де Сент Екзюпері)

Прошу звернути увагу на відео.

* відео 1. -вступ загрязнение природы.

Для того, щоб почати нашу гру і зрозуміти , про що буде квест, капітани повинні розгадати першу загадку-ребус.

*ребус для капітанів

Поки капітани розгадують ребус і визначають тему квесту , ставиться відео 2.Планета задыхается от мукора

Учитель: Отже, капітани справилися з ребусом і виголошують тему квесту. «Екологічні проблеми людства».

III. Актуалізація опорних знань учнів

Учитель: Увага! Капітан, який першим справився з задачею, отримує конверт з питаннями квесту. Даю фору його команді стільки хвилин, на скільки раніше він справився. Капітани в кінці уроку подають мені список з орієнтовними оцінками роботи своєї команди. Розв’язавши цей квест, з перших літер слів ви зможете дати відповідь на важливе питання: Що чекає планету, якщо людство не схаменеться?

 

 

 

ПИТАННЯ ДО КВЕСТУ

1. Континент, на якому є місто-звалище електронного сміття зі всього світу Агбогблоші (Гана). Див.фото додаток до пит.1

2. Матеріал, який «взяв в полон» всю планету, а в Тихому океані є цілий острів з цих відходів. Див.відео  до пит.2

3. Ця дірка діаметром понад 1000 км вперше була виявлена в 1985 р. над Антарктидою.Через неї підсилюється потік сонячної радіації на землю і викликає у людей зростання числа ракових утворень шкіри. Див.фото до пит.3

4. Результат дії цих опадів див. на фото 4.Також вони дають окислення грунтів, загибель лісів, корозію мостів і дамб, наносять шкоду здоров 'ю людей.Вони виникають через потрапляння в атмосферу продуктів спалення вугілля, нафти, природного газу.

5. Оболонка Землі, без якої не було б життя.Див. ребус до пит.5.

6. «Легені» нашої  планети. Див. відео 6

7. «Льодяна країна» , яка є однією з найбільше екологічно благополучних в Євопі.85% її  мешканців опалюють свої будинки геотермальними джерелами. Див. фото 7

І Н Д І Я Л А С

8. з приводу цієї проблеми збиралася Конференція ООН з питань клімату 2015 року, яка проходила в Парижі 29 листопада  12 грудня 2015 року. Результатом цього саміту стало підписання міжнародної угоди щодо підтримки збільшення середньої температури планети на рівні нижче 2 °C і максимального скорочення  викидів вуглецю.

П Е Т Н І Л Я Н П О

9. Велика проблема Китаю, яка вже гостро стоїть в окремих містах України.Див. відео 9

10. Див. ребус до пит.10.

11. це такий розвиток суспільства, який задовольняє потреби нинішніх поколінь і не ставить під загрозу можливості наступних поколінь задовольняти свої потреби. Див.ребус 11.

IV. Підбиття підсумків уроку

Учитель. Наш квест добігає кінця, і якщо ви правильно розгадали всі завдання квесту, то ви дасте мені відповідь на питання, яке звучало на початку нашої зустрічі: Що ж чекає планету, якщо людство не схаменеться?

*діти відповідають хором: АПОКАЛІПСИС

* екомультик Экологический мультик

 

Учитель: Правильно, а тепер хочу почути від вас, як же спасти нашу планету?

*роздаються кольорові капелюшки де Боно. Поки діти готують відповіді, ставиться відео мультик сюрреалізм. Після відповідей груп:

Учитель:

Будь мудрою, Людина!

Ти - Землі Дитя.

Очисти  душу щирим каяттям!

Будь чесною, Людина,

Не вагайся!!

І з совістю своєю ти не грайся!

Прийми цей дар,

Не втрать свій шанс останній,

З Губителя Хранителем ЯВИСЬ !!!

Плекай, твори, люби її єдину

Для себе і майбутніх поколінь!!!

Як стародавня народна приповідка мудро вчить – “Держімося Землі, бо Земля держить нас.” 

*відео Обращение к Земле (и к людям)

Учитель :  Для остаточного підбиття підсумків капітанам потрібно здати мені листи самооцінювання, в яких ви відмічали  роботу кожного в команді під час проходження квесту. Я також робила відповідні нотатки. Остаточний результат буде виставлений у журнал з урахуванням вашої роботи.

V. Домашнє завдання.

 

 

G:\XENIA\все папки по географ\стийк розв\фотки з уроку стал розв\images (1).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Посилання

1.відео 1. -вступ загрязнение природы https://www.youtube.com/watch?v=ZwPsCFejAdM

2. відео 2.Планета задыхается от мусора https://www.youtube.com/watch?v=jXvq3JN6L38

3.пластик пит. квесту 2  https://www.youtube.com/watch?v=D5OQyiJ6V74&t=11s

4.ліс пит. квесту 6 https://www.youtube.com/watch?v=vcfVx7bD91A

5. смог пит. квесту 9 https://www.youtube.com/watch?v=4Ul6TFYiWiY

6. екомультик  Экологический мультик https://www.youtube.com/watch?v=NqcpWF3pHc

7. мультик сюрреалізм https://www.youtube.com/watch?v=UY8ZwQnmPaw&t=13s

8. відео Обращение к Земле (и к людям) https://www.youtube.com/watch?v=tX4n-9ZI_Ws

9.  ребуси  http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&enter=

10. молитва http://lutinsk.at.ua/publ/vikhovna _robota/scenarij_ekologichnoji_agitbrigadi_ljutinskogo_nvk/9-1-0-26

 

zip
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку