Тема: Природа. Дикі та свійські тварини. Розвиток навичок говоріння: монологічного та діалогічного мовлення з теми
Мета: повторити назви диких тварин, практикувати навички усного та писемного продукування, розвивати навички слухання та читання, розвивати пам’ять, увагу, виховувати почуття любові до тварин та природи.
Обладнання: презентація, пісня «If you`re happy», картки
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
1. Організаційний момент.
1) Привітання й повідомлення теми і мети уроку.
Good morning, children!
I am glad to see you.
How are you?
Let`s sing a song “Hello!”
Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Нас чекає подорож до чарівної країни, яка називається Animal Land. Як ви думаєте, хто живе в цій країні? Правильно! Тварини. Протягом нашої подорожі ми будемо зупинятися на різних станціях та виконувати цікаві завдання.
2) Уведення в іншомовну атмосферу. Фонетична розминка.
А для того, щоб потрапити до чарівної Країни Тварин, нам з вами, по-перше, треба сказати магічні слова. Давайте всі разом промовимо.
Teddy Bear
Teddy Bear, Teddy Bear
Oh, where are you? Oh, where?
I love you, Teddy Bear!
Oh, where are you? Oh, where? (підключаємо рухи)
And now, close your eyes and count to ten. OK? А тепер, заплющте очі і порахуйте до 10. So, one, two, three…Now open your eyes. You are at the Land of Animals.
II. Основна частина уроку.
1. The first station is «Riddles».
Перше завдання- відгадайте загадки:
2. The second station is “Secret Station”.
Друга станція, де ми з вами зупинимося – це станція секрет. So, I have a secret for you. Look! It is a box. It is a magic box. There are a lot of toy animals. Your task is to take an animal out of the box and to make the short dialogue about it. Ok?
Прочитайте діалоги (запис на дошці) і побудуйте подібні (учні читають, перекладають діалоги разом з вчителем, потім самостійно в парах складають подібні діалоги та інсценують їх)
3.The third station is «Dancing».
Do you like dancing? Let’s dance!
Руханка із використанням відео “If you happy”
4. Zoo station.
Добре, діти, ми з вами прибули до наступної станції.
Let`s go to the Zoo. What animal can you see?
5. Snake station.
Ми прибули до останньої станції «Snake». Наше завдання зараз - об’єднатися в 3 команди. Перший ряд - birds, другий ряд - cats, третiй ряд - dogs
Oh, look, who is this? It is a snake. Вона підготувала для нас наступне завдання.
Командам дається змійка зі словами.
Завдання- знайти всі сховані назви тварин.
Foxesraccoonshenstigerspigshorsesparrotscatsdogsrabbitsbearslions
За кожне слово- 1 бал (12 слiв)
Гра “Jumbled letters” (розсипане слово)
Складіть слова з поданих літер Monkey, Bear, Cow, Elephant, Dog.
За кожне слово- 1 бал
Заключна частина уроку.
Підведення підсумків уроку.
So, children, our travelling is going to the end. Do you like our today’s travelling?
Thank you very much and have a good day.