Урок-квест "Природа. Дикі та свійські тварини" 2 клас.

Про матеріал
Урок-квест Урок-квест "Природа. Дикі та свійські тварини" 2 клас. Підручник English 2 клас, автор Карпюк
Перегляд файлу

Тема: Природа. Дикі та свійські тварини. Розвиток навичок говоріння: монологічного та діалогічного мовлення з теми

Мета: повторити назви диких тварин, практикувати навички усного та писемного продукування, розвивати навички слухання та читання, розвивати пам’ять, увагу, виховувати почуття любові до тварин та природи.

Обладнання: презентація, пісня «If you`re happy», картки

Тип уроку: комбінований

 

Хід уроку

1. Організаційний момент.

1) Привітання й повідомлення теми і мети уроку.

Good morning, children!

I am glad to see you.

How are you?

Let`s sing a song “Hello!”

Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Нас чекає подорож до чарівної країни, яка називається Animal Land. Як ви думаєте, хто живе в цій країні? Правильно! Тварини. Протягом нашої подорожі ми будемо зупинятися на різних станціях та виконувати цікаві завдання.

2) Уведення в іншомовну атмосферу. Фонетична розминка.

А для того, щоб потрапити до чарівної Країни Тварин, нам з вами, по-перше, треба сказати магічні слова. Давайте всі разом промовимо.

Teddy Bear
Teddy Bear, Teddy Bear
Oh, where are you? Oh, where?
I love you, Teddy Bear!
Oh, where are you? Oh, where? (підключаємо рухи)

And now, close your eyes and count to ten. OK? А тепер, заплющте очі і порахуйте до 10. So, one, two, three…Now open your eyes. You are at the Land of Animals.

II. Основна частина уроку.

1. The first station is «Riddles».

Перше завдання- відгадайте загадки:

  • It is very big and grey. It can walk. It has a very long nose. It lives in India and Africa. (An elephant)
  • I live in the river. I am not fish. I am green. What am I? (a frog).
  • I am from Africa. I am green. I am big. I am strong. I can swim very well. I like fish. (a Crocodile).
  • I am grey, strong. I can run, jump. I like meat.(a Wolf).
  • I am very big and brown. I can run, climb. I live in the forest. (a Bear).
  • I am not small. I am not big. I can run, jump, climb. I like milk. I like mice. I live in the house. (a Cat).
  • I am red and I have a fine tail, I live in the forest, I like meat. (a fox)
  • It lives in the forest. It likes bananas. (A monkey).
  • This animal likes grass. It is a domestic animal. It gives us milk. It’s black and white. (A cow).

2. The second station is “Secret Station”.

Друга станція, де ми з вами зупинимося – це станція секрет. So, I have a secret for you. Look! It is a box. It is a magic box. There are a lot of toy animals. Your task is to take an animal out of the box and to make the short dialogue about it. Ok?

Прочитайте діалоги (запис на дошці) і побудуйте подібні (учні читають, перекладають діалоги разом з вчителем, потім самостійно в парах складають подібні діалоги та інсценують їх)

  • I have got a cat.
  • What colour is it?
  • It’s red.
  • Is your cat big?
  • No, my cat is small.

3.The third station is «Dancing».

Do you like dancing? Let’s dance!

Руханка із використанням відео “If you happy”

4. Zoo station.

Добре, діти, ми з вами прибули до наступної станції.

Let`s go to the Zoo. What animal can you see?

  • (за слайдами називають тварин) I can see a….

5. Snake station.

Ми прибули до останньої станції «Snake». Наше завдання зараз - об’єднатися в 3 команди. Перший ряд  - birds, другий ряд - cats, третiй ряд - dogs

Oh, look, who is this? It is a snake. Вона підготувала для нас наступне завдання.

Командам дається змійка зі словами.

Завдання- знайти всі сховані назви тварин.

Foxesraccoonshenstigerspigshorsesparrotscatsdogsrabbitsbearslions

За кожне слово- 1 бал (12 слiв)

Гра “Jumbled letters” (розсипане слово)

Складіть слова з поданих літер Monkey, Bear, Cow, Elephant, Dog.

За кожне слово- 1 бал

Заключна частина уроку.

Підведення підсумків уроку.

So, children, our travelling is going to the end. Do you like our today’s travelling?

Thank you very much and have a good day.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стецишин Мар'яна Романівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
805
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку