Урок математики у 5 класі "Повторення матеріалу за 4 клас"

Про матеріал
Розробка уроку містить матеріали для моніторингу знань з математики за 4 клас.
Перегляд файлу

 Тема.   Повторення матеріалу за  4 клас

Мета:

  • Повторення та систематизація основних понять вивчених за 4 клас;
  • Систематизація вмінь виконувати найпростіші арифметичні операції, вивчені у 4 класі;
  • Формування знань щодо предмету математики;
  • Виховувати пізнавальний інтерес до математики, зацікавленість до предмету;
  • Сприяти вихованню поваги одне одного в колективі;
  • Пізнавальний та інтелектуальний розвиток учнів;
  • Розвиток навичок логічного мислення;
  • Вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, робити висновки;

 Тип уроку. Урок повторення, узагальнення і систематизації знань.

 Хід уроку

I.Організаційний момент

 II.Мотивація навчальної діяльності

Чи пам’ятаєте ви вивчене в 4-му класі, чи зможемо розв’язати завдання за 4-й клас?

III. Актуалізація опорних знань

Перш за все ми повинні згадати раніше вивчений матеріал. У 4 класі ви вивчали такі теми:

  • -Натуральні числа і дії з ними
  • -Рівняння, вирази, формули
  • -Відрізок, промінь, пряма
  • -Кути, многокутники, площі та об'єми фігур.

Тому нам потрібно все це з вами повторити. Давайте розпочнемо з найпростішого.

IV. Формування умінь та навичок

Завдання 1. У якому випадку числа записані в порядку спадання?

  • а)10 011 110, 10 101 101, 10 111 001.
  • б)11 011 001, 10 011 110, 10 101 101.
  • в)10 101 001, 10 011 010, 10 011 001

Завдання 2. Прочитайте вираз і знайдіть його значення:

а) 40 • 7; б) 30 • 9; в) 5 • 20; г) 32 : 8; д) 36 : 6; є) 90 : 9?

- Як називаються числа при множенні?

- Як називаються числа при діленні?

- Чи завжди можна виконати ділення?

Завдання 3. 1. Знайдіть добуток: 10 і 4; 5 і 21; 11 і 6; 10 і 10

Завдання 4. Поділіть: 36 на 12; 55 на 11; на 8 число 96.

Завдання 5. Біля школи ростуть каштани і тополі: каштанів — 7, а тополь у 3 рази більше. Скільки всього дерев росте біля школи?

Завдання 6. Бібліотекар школи попросила Петю допомогти розставити книги: підручники з математики - на першу полицю, з біології - на другу, а з географії - на третю. Підручників з математики виявилося 137, з біології - на 38 більше, ніж з математики, а з географії в 5 разів менше, ніж по біології. Скільки всього підручників довелося перебрати Петі?

Відповідь. 347 підр.

Завдання 7. Розв'яжіть рівняння:

а) 7 • х = 35; б) у – 5 = 45; в) 9 • а = 45; г) х : 6 = 2;

д) k : 10 = 6; е) 30 : y = 5; ж) 54 : k = 6.

Завдання 8. Обчисліть:

а) 12 • 5 + 1; б) 12 • 5 – 1; в) 12 • (5 + 1); г) 12 • (5 – 1);

д) 12 : (5 + 1); е) 12 : (5 – 1).

Завдання 9. Обчисліть:

а) 600 – 200 + 400 – 700 + 300; б) 800 : 4 • 3 : 100 • 5.

V. Підсумок уроку

На цьому уроці ми з вами повторили вивчений  матеріал 4 класу, закріпили й засвоїли знання і вміння виконувати операції з числами.

VI.  Домашнє завдання

Завдання 1. Розставте числа у порядку зростання 125544, 169756, 7778895

Завдання 1. Розв'яжіть рівняння х+22=42.

 

docx
Додано
13 березня 2023
Переглядів
1963
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку