Урок математики у 5-му класі з теми: "Рівняння"

Про матеріал
Урок з математики у 5-му класі (за підручником Математика:підруч.для 5-го кл. закл. заг. серед. освіти/Олександр Істер.-Київ:Генеза,2022.
Перегляд файлу

Тема уроку. Рівняння.

Мета уроку.

      Навчальна: розвивати, вдосконалювати  вміння розв’язувати рівняння з одним невідомим  на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; вміння здійснювати перевірку, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння;

      Розвиваюча: розвивати особистість учня через формування математичної компетентності у зв’язку з ключовими компетентностями: володіння державною мовою, інноваційність, інформаційно- комунікаційна компетентність , навчання впродовж життя;

      Виховна: виховувати позитивне ставлення до навчання, прагнення до самовдосконалення та самопізнання, конструктивної самокритичності.

Очікувані результати: на уроці ти: 

      пригадаєш: що називається рівнянням, коренем або розв’язком рівняння; правила знаходження невідомих компонентів арифметичної дії; як здійснити перевірку, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння;

      з’ясуєш, де можна застосувати набуті знання;  

(Учитель радиться з учнями й дописує цілі, які вони пропонують)

Інструмент оцінювання: ІКТ-інструмент Learningapps, взаємооцінювання під час роботи в парах, самооцінювання за допомогою тестування в у Googleформі.

Критерії оцінювання:

Старайся!(1-3)

знає правила знаходження

невідомого компоненту арифметичної  дії

вміє з допомогою вчителя розв’язувати прості рівняння з однією змінною

Ти подолав

половину шляху! (46 балів)

Ти майже на вершині! (7-9 балів)

Супер! У тебе все вийшло! (10-12 балів)

Хід уроку.

      вміє самостійно розв’язувати прості рівняння з однією змінною

 

      вміє розв’язувати різні види складних рівнянь з однією змінною, в яких невідоме позначено виразом

      вміє розв’язувати завдання та задачі підвищеної складності, які ілюструють практичне застосування математичних знань 

1.Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності.

Пропоную розпочати наш урок з нейрогімнастики (вправа « Окейклас». Вправи нейрогімнастики поліпшують розумову діяльність, синхронізують роботу півкуль, сприяють запам'ятовуванню, підвищують стійкість уваги, активізують процеси письма і читання). Наш урок назвемо «Урок-вулик»,  будемо активні, як працьовиті бджілки. Прошу обрати  бджілку, яка символізує ваш настрій на початку уроку.

image 

ІІ. Актуалізація опорних знань, вмінь, навичок учнів.

-Повторюємо правила знаходження невідомих компонентів арифметичної дії

- Розв’язуємо усно https://learningapps.org/display?v=pc7u4uhxt23 ІІІ. Поглиблення, вдосконалення знань, вмінь.

image1.

 

 

 

 

Учні, які розв’язують рівняння раніше за інших, записують на дошці свою відповідь.

Додаткові рівняння: 1) (5х+2х):2=252; 2) 851: (13+х)=37;

2.   Фізкультхвилинка

3.   Розв’язати задачі за допомогою рівняння. 

1)Я задумала число. Зменшила його на 6. Отриманий результат збільшила вдвічі, після цього додала 10 та отримала 62. Яке число я задумала?

2) №515* (підручник «Математика» О.С.Істер)

ІV. Підсумки уроку. Скільки ж меду ви назбирали? Оцініть свій результат уроку?

image 

4. Таблиця ЗХД

 

ЗНАЮ

ХОЧУ ДІЗНАТИСЯ                     ДІЗНАВСЯ/ДІЗНАЛАСЯ

Що таке рівняння,        корінь(розв’язок  рівняння)

Як виконати перевірку,

 

Навчитися розв’язувати складні рівняння, в яких       -  як розв’язувати 

невідоме позначено виразом

практично застосовувати свої знання

       різні рівняння,             в яких невідоме         позначено виразом

- рівняння важливі 

що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння;             Правила знаходження

 

 

 

 

невідомого компоненту  арифметичної  дії

 

 

 

 

 

pdf
Додано
6 лютого
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку