Тема уроку. Рівняння.
Мета уроку.
• Навчальна: розвивати, вдосконалювати вміння розв’язувати рівняння з одним невідомим на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; вміння здійснювати перевірку, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння;
• Розвиваюча: розвивати особистість учня через формування математичної компетентності у зв’язку з ключовими компетентностями: володіння державною мовою, інноваційність, інформаційно- комунікаційна компетентність , навчання впродовж життя;
• Виховна: виховувати позитивне ставлення до навчання, прагнення до самовдосконалення та самопізнання, конструктивної самокритичності.
Очікувані результати: на уроці ти:
• пригадаєш: що називається рівнянням, коренем або розв’язком рівняння; правила знаходження невідомих компонентів арифметичної дії; як здійснити перевірку, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння;
• з’ясуєш, де можна застосувати набуті знання;
(Учитель радиться з учнями й дописує цілі, які вони пропонують)
Інструмент оцінювання: ІКТ-інструмент Learningapps, взаємооцінювання під час роботи в парах, самооцінювання за допомогою тестування в у Googleформі.
Критерії оцінювання:
Старайся!(1-3) |
• • |
знає правила знаходження невідомого компоненту арифметичної дії вміє з допомогою вчителя розв’язувати прості рівняння з однією змінною |
Ти подолав половину шляху! (46 балів) Ти майже на вершині! (7-9 балів) Супер! У тебе все вийшло! (10-12 балів) Хід уроку. |
• вміє самостійно розв’язувати прості рівняння з однією змінною
• вміє розв’язувати різні види складних рівнянь з однією змінною, в яких невідоме позначено виразом
• вміє розв’язувати завдання та задачі підвищеної складності, які ілюструють практичне застосування математичних знань
1.Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності.
Пропоную розпочати наш урок з нейрогімнастики (вправа « Окейклас». Вправи нейрогімнастики поліпшують розумову діяльність, синхронізують роботу півкуль, сприяють запам'ятовуванню, підвищують стійкість уваги, активізують процеси письма і читання). Наш урок назвемо «Урок-вулик», будемо активні, як працьовиті бджілки. Прошу обрати бджілку, яка символізує ваш настрій на початку уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань, вмінь, навичок учнів.
-Повторюємо правила знаходження невідомих компонентів арифметичної дії
- Розв’язуємо усно https://learningapps.org/display?v=pc7u4uhxt23 ІІІ. Поглиблення, вдосконалення знань, вмінь.
1.
Учні, які розв’язують рівняння раніше за інших, записують на дошці свою відповідь.
Додаткові рівняння: 1) (5х+2х):2=252; 2) 851: (13+х)=37;
2. Фізкультхвилинка
3. Розв’язати задачі за допомогою рівняння.
1)Я задумала число. Зменшила його на 6. Отриманий результат збільшила вдвічі, після цього додала 10 та отримала 62. Яке число я задумала?
2) №515* (підручник «Математика» О.С.Істер)
ІV. Підсумки уроку. Скільки ж меду ви назбирали? Оцініть свій результат уроку?
4. Таблиця ЗХД |
|
|||
ЗНАЮ |
ХОЧУ ДІЗНАТИСЯ ДІЗНАВСЯ/ДІЗНАЛАСЯ |
|||
Що таке рівняння, корінь(розв’язок рівняння) Як виконати перевірку, |
|
• • |
Навчитися розв’язувати складні рівняння, в яких - як розв’язувати |
|
невідоме позначено виразом практично застосовувати свої знання |
різні рівняння, в яких невідоме позначено виразом - рівняння важливі |
|||
що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння; Правила знаходження |
|
|
|
|
невідомого компоненту арифметичної дії |
|
|
|
|