Урок "Mein Dorf". Технологічна карта уроку

Про матеріал
Технологічна карта уроку. Конспект уроку до теми "Mein Dorf" . Тема обрана з тематики спілкування класу
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Тема: Моє рідне село

Клас: 5

Мета:

  1. Повторити вивчену лексику з теми;
  2. Розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення, увагу та пам'ять;
  3. Тренувати учнів у читанні та ведені бесіди;
  4. Навчати розповідати про своє село;
  5. Виховувати почуття гордості за свій рідний край, село.

Актуальність: тема обрана з тематики спілкування класу і є важливою сферою життєдіяльності

Тип: інформаційний, пошуковий.

Вид: індивідуальний, парний, груповий.

Тривалість: 45 хв.

Очікувані результати: учні усно та письмово взаємодіють у межа теми; до вивчення теми ставляться вмотивовано, активні під час уроку; учні використовують іноземну мову задля досягнення результату.

Обладнання: підручник, тематичні малюнки, проектні роботи, презентація.

 

 

 

 

 

 

 

Дидактична структура уроку

Завдання

Діяльність вчителя

Діяльність учня

1

Організаційний момент

Створити доброзичливу атмосферу для роботи на уроці

Вітає дітей.

- Guten Tag, Kinder!

-Setzt euch bitte!

Опитування декількох учнів про настрій перед початком уроку.

-Wie geht es dir?

Вітають вчителя.

- Guten Tag!

 

 

 

- Danke, es geht mir gut/schlecht/so-so-la-la

1.1

Бесіда з класом

Організація учнів на роботу.

Визначає організаційні питання

 

- Wer hat heute Klassendienst?

-  Der wievielte ist heute?

- Welcher Wochentag ist heute?

- Wer fehlt heute?

 

- Ist das Wetter heute gut oder schlecht?

- Die Sonne Scheint?

- Ist es kalt oder warm?

- Es regnet?

Відповідають на питання з організаційного моменту.

- Ich habe heute Klassendienst.

- Heute ist der ...

- Ist heute ...

- Heute sind alle da./Heute fehlt .../Heute fehlen...

- Das Wetter ist heute gut/schlecht.

- Die Sonne scheint (nicht).

- Es ist kalt/warm.

- Es regnet (nicht).

1.2

Мовна зарядка

Повторення вивченої лексики по темі «Моє село»

Пропонує учням повторяти за ним вірш:

Unser Wolosjanka ist das beste,
Und das schönste Dorf der Welt,
Und wir lieben unser Dorf,
Flüsse, Wiesen, Wald und Feld.

Пропонує учням дати відповідь на запитання (Слайд2):

Wo lebst du?
Wie heißt dein Dorf?
Wie ist dein Dorf?
Was gibt es in Wolosjanka?

 

Учні хором повторяють вірш.

 

 

 

 

Відповідають на питання:

Ich lebe in

Mein Dorf heißt…

Mein Dorf ist groß/klein/ schön/malerisch…

Es gibt…

2

Перевірка домашнього завдання

Перевірити рівень засвоєних знань з  попередньої теми

Запитує в учнів, що було задано додому.

- Kinder, welche Hausaufgabe habt ihr für heute?

- Bitte erzählt und malt eure Weg zur Schule.

Учні відповідають:

 

- Zu Hause haben wir das Bild gemalt zum Thema «Mein Weg zur Schule».

Декілька учнів розказують як вони ідуть до школи і змальовують свій приблизний шлях.

 

3

Повідомлення теми та мети уроку

Пояснення актуальності теми та мети уроку

Heutiges Thema unserer Stunde ist «Mein Dorf Wolosjanka».Wir werden heute über unser Dorf lesen, sprechen und schreiben.

Schlagt eure Hefte auf und schreibt heutiges Datum und Thema.

Учні записують дату та тему уроку.

4

Розвиток навичок читання

Сформувати в учнів навички читання тексту

Пропонує розіграти діалог (Слайд3):

Seht an die Tafel und lest ein Dialog „Auf dem Land“.

Учні читають та розігрують у ролях діалог.

5

Фізкультхвилинка

Релаксація учнів

Пропонує учням відпочити і вибирає одного учня, щоб той  провів фізкультхвилинку.

- Jetzt machen wir eine Sportpause.

Вчитель виступає в ролі модератора.

Вибраний учень призначається ведучим і він проводить физкультхвилинку.

Mit dem Kopf nick, nick, nick
Mit dem Finger tick, tick, tick
Mit den Händen klapp, klapp, klapp
Mit den Füßen trapp, trapp, trapp.
Einmal hin, einmal her
Rundherum.

Das ist nicht so schwer.

6

Розвиток навичок діалогічного мовлення

Навчити учнів складати розповіді про своє село

Пропонує учням скласти речення і дати відповіді на запитання (Слайд 4):

 

Schaut an die Tafel und bildet die Sätze.

Учні складають маленькі діалоги

7

Розвиток навичок письма

Закріпити вивчене і скласти твір про своє село

Пропонує учням доповнити речення і скласти міні-твір (Слайд 5):

Seht an die Tafel und ergänzt die Sätze.

Учні доповнюють речення і складають твір

8

Заключний етап

Підвести підсумки уроку і оцінити знання учнів

- Danke schön, Kinder. Unser Stunde geht zur Ende.

- Настав час підвести підсумки уроку. Що нам вдалося зробити сьогодні на уроці.

Пропонує оцінити роботу на уроці за допомогою смайликів.

- Kinder, und jetzt sagt mir bittet, wie geht es euch?

Дякує учнів за роботу і прощається з ними.

- Danke schön! Auf Wiedersehen!

 

 

Підводять разом з учителем підсумки уроку.

 

 

 

- Ptima!

- Es geht!

- Nicht besonders gut!

 

Прощаються з учителем.

 

docx
Додано
3 січня 2020
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку