Mes sensations. Мої відчуття.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань.
Вид уроку: комбінований.
Мета: - оволодіння учнями новим матеріалом та способами діяльності;
- навчити учнів розповідати про свої відчуття, в тому числі погане самопочуття;
- повторити попередньо вивчені конструкції з дієсловами avior i être;
- пригадати правила утворення злитних артиклів au, à la, à l' та aux;
- розвивати комунікативні уміння з теми;
- виховувати уважне і чемне ставлення до співрозмовника.
Обладнання:
Мультимедійна презентація «Mes sensations», відеоролики з піснею «Bonjour, Monsieur ! Comment ça va ?» та «Deux yeux, un nez, une bouche », підручник « Amis et compagnie 1» Lesson 10.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
2. Підготовка до сприйняття матеріалу або актуалізація опорних знань, умінь, уявлень та чуттєвого досвіду. Перегляд відеоролика «Bonjour, Monsieur ! Comment ça va ?» (слайд 3) https://www.youtube.com/watch?v=oJ5zj3YQ0Tg
3. Мотивація навчальної діяльності. Повторення правила про утворення і вживання злитного артикля (слайд 4).
Виконання інтерактивної вправи (слайд 5) https://learningapps.org/display?v=po88ru03k23
4. Оголошення теми, мети, завдання уроку. Cьогодні ми розширимо наші знання, познайомимося з новими лексичними контрукціями на тему «Мої відчуття», навчимося розповідати про своє добре чи погане самопочуття, дізнаємося як зробити комплімент людині, яка має гарний вигляд, пригадаємо, як важливо бути уважними до оточуючих.
5. Вивчення нового матеріалу (первинне засвоєння). Перейдемо до власне нового матеріалу. Слайд 6. Записуємо нові слова у словничок, з перекладом.
Pour exprimer la bonne santé |
Pour exprimer la mauvaise santé |
1. Avoir une bonne santé 2. Avoir une santé de fer 3. Avoir une santé d’athlète 4. Être robuste/costeau 5. Être fort(e) 6. Se sentir bien 7. Être (se sentir) en forme 8. Avoir la pêche 9. Avoir bonne mine
|
1. Se sentir mal 2. Être malade / tomber malade 3. Prendre froid / s’enrhumer 4. Avoir des frissons / avoir de la fièvre 5. Tousser / Transpirer 6. Avoir une rage de dents 7. Avoir mauvaise mine / se traîner 8. Garder le lit 9. Se faire soigner / se faire traiter
|
Тепер запишемо слова і вирази, якими можна підбадьорити людину, передати їй своє співчуття з приводу поганого самопочуття тощо. Слайд 7.
6. Осмислення нових знань, умінь. Прочитаємо знову ці слова, тренуємо правильну вимову. В класі доречно запропонувати роботу в парах, обмін зошитами і активізація нових ЛО.
7. Закріплення, систематизація та узагальнення. Пропоную учням спробувати скласти діалог з використанням нових слів і словосполучень. Діти прослуховують діалог (слайд 8).
Розбираємо його, ділимося своїми варіантами діалогів.
8. Контрольно-коригувальний етап. Один або декілька учнів зачитують власні щойноскладені діалоги. Коригуємо вимову, виправляємо помилки.
9. Підбиття підсумків уроку. Наостанок слухаємо ще одну пісню : « Deux yeux, un nez, une bouche » https://www.google.com/search?q=Deux+yeux%2C+un+nez%2C+une+bouche+(Comptine+du+visage+gestes+et+paroles)+Education+enfant&oq=Deux+yeux%2C+un+nez%2C+une+bouche+(Comptine+du+visage+gestes+et+paroles)++Education+enfant&aqs=chrome..69i57.2273j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:55001a72,vid:r_0PDmwmpCg
10. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання. Вивчити нові слова, скласти діалог з новими ЛО. Дякую за роботу. Оголошення оцінок.