Тема: Pets
Мета:
Обладнання: наочність до теми «Тварини», комп’ютер, підручник та зошит Fly High Ukraine.
ХІД УРОКУ
Привітання.
Т: Hello, children! Nice to see you!
Повідомлення теми та мети уроку.
T:Let's start our lesson. Today we are going to talk about pets and animals.
Почнiмо наш урок. Сьогодні ми говоримо про тварин.
https://www.youtube.com/watch?v=RAObh4cLDAI
Давайте заспіваємо нашу пісню про тварин.
What pets do you know?
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.1 Game “Quiz - pets” (учні дивляться на екран та відгадують тваринку)
It is a …
https://wordwall.net/ru/resource/481575/pets
1.2. Play with cards “What animal is it?” Презентація нових слів:
T: Is it a small cat?
P: No, it is big!
T: Is it a big fish?
P:No, it is small.
2.1 Open your books, page 98. Look at these pictures. Let`s describe what animals can you see.
Відкрийте підручник на сторінці 98. Подивіться на малюнки та з’днайте із реченням.
(Учні самостійно читають речення та з’єднують їх із відповідними малюнками. Деякі учні читають свої відповіді)
(Учні читають речення та обирають слова за змістом)
“My pet”
I have got a pet.
It s a … . (animal)
Itʼs … . (colour)
It’s ….(size)
(учні розповідають про свою домашню тваринку, презентуючи її класу)
ІII. Підсумок уроку та рефлексія
Today we have done a lot! We’ve learned lots of words. And now we know what pets are there. Repeat it after me: - It’s a big dog. It’s a small parrot. It’s a big cat.
Thank you for your work!
The lesson is over. Good Bye!
Have a nice day!