Урок "Моя перша подорож до Великої Британії"

Про матеріал
Сценарій позакласного заходу для ознайомлення зі столицею країни, мова якої вивчається
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

My first travel

 to Great Britain

(сценарій позакласного заходу в 1 класі)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета заходу: активізувати вивчений на уроках лексичний та фонетичний матеріал шляхом виконання пісень, повторення літер, лічби до 10; ознайомити учнів з деякими традиціями та реаліями країни, мова якої вивчається, стимулювати інтерес до історичного минулого та сучасності Великої Британії, її мови; виховувати доброзичливе ставлення до оточуючих; формувати розуміння іноземної мови як засобу спілкування, сприяти згуртованості дитячого колективу.

Обладнання: карта Великої Британії, презентація подорожі до Великої Британії, картинки із зображенням Лондона, прапор Великої Британії, інші тематичні картинки, повітряні кульки, запитання вікторини.

Хід заходу

Уч. Good afternoon, my dear friends! Сьогодні на вас чекає надзвичайна подія – ви вирушаєте в подорож! Подивіться навколо себе. Як ви вважаєте, до якої країни ми зараз потрапимо? Right. Звичайно, до країни, мову якої ми вивчаємо. Це – Велика Британія.

Звучить фонова музика.

Уч. Ви дізнаєтесь багато цікавого про столицю Великої Британії, її визначні місця, людей цієї країни та їхні традиції. А допоможуть нам у цьому our  guides – наші гіди.

Виходять гіди.

Гіди. Hello, boys and girls!

Діти. Good afternoon, Good afternoon,

          Good afternoon to you

         Good afternoon, Good afternoon,

         We are glad to see you.

Гіди.We are glad to see you too!

Гід 1. Sit down! Get ready for the journey!

Гід 2. Приготуйтеся до подорожі!

Гід 1. А щоб наша подорож була цікавішою і веселішою, we shall sing and play games. Let’s sing a song “The more we are together”!

Діти (співають)

            The more we are together, together, together,

            The more we are together, the happier we’ll be.

            Cos your friend is my friend

            And my friend is your friend.

            The more we are together

            The happier we’ll be!

Гід 1. Raise your hands! Скажіть, будь ласка, яке місто є столицею Великої Британії? (Лондон)

Гід 2. Right! London is the capital of Great Britain.

Гід 1. Раніше назва столиці була іншою(підходить до карти Великої Британії з указкою в руці).

         Є острів на світі великий, красивий,

        Країна казкова на острові тім.

        А  в ній є столиця в тумані у сивім,

        Що назву Лондініум мала колись.

       Тоді не було в ній ні парків зелених,

       Ні замків казкових, ні блиску вітрин,

       Лиш дивна природа й величнії скелі,

      Дбайливо покриті туманом густим.

Гід 1. Діти, хто запам’ятав, як спочатку називається Лондон?(Лондініум)

Гід 1. Right!

Гід 2. У 55 столітті до нашої ери римський полководець Юлій Цезар вперше прибув до Британії. Наближуючись до берегів Англії він побачив білі скелі в густому тумані.  І назвав він Англію туманним  Альбіоном.

Гід показує на дошці картинку з видом білих скель у тумані.

Гід 2. І ось ми в Лондоні – уже не стародавньому, а сучасному. Нас зустрічає його маленька жителька. Давайте познайомимося з нею за допомогою пісні.

Діти співають: What is your name?

                             What is your name?

                             How tell me, please,

                             What is your name?

Учениця.  My name is Mary.

                   My name is Mary.

                   My name is Mary.

                    That’s my name.

Діти співають: Where do you live?

                            Where do you live?

                            How tell me, please,

                            Where do you live?

Учениця.  I live in London.

                    I live in London.

                    I live in London.

                     That’s where I live.

Гід 1. Давайте скажемо Мері, що ми раді її бачити.(Nice to meet you!)

Діти. Nice to meet you!

Учениця.  Nice to meet you!

Звучить бій курантів.

Гід 2. Чи чуєте ви? Це дзвонять куранти старовинного Біг Бена (показує на дошці картинку із зображенням Біг Бена).

Гід 2. Біг Бен – це чотирикутна вежа на будівлі англійського парламенту з великим дзвоном усередині та великими циферблатами на кожній з чотирьох сторін. Англійці встають вранці та лягають спати на 2 години пізніше, ніж ми в Україні. До речі, а котра зараз година? (Look at the clock!)

зображення годинника

It’s 5 o’clock! Англійці о 5 годині вечора звичайно п’ють чай. Чай з молоком – улюблений напій жителів Англії. Постав чайник на вогонь, Поллі, давай поп’ємо  чаю! – запрошує пісня.

            Polly, put the kettle on. Polly, put the kettle on.

            Polly, put the kettle on and let’s have some tea.

            Sally, take it off again. Sally, take it off again.

            Sally, take it off again, they’ve all gone away.

Гід 1. Діти, а яка найбільша річка України? (Дніпро)

Гід 2.  You are right! А в Англії найбільша річка – це Темза. Багато красивих мостів збудовано через Темзу. Один з найкрасивіших і найвідоміших з них – це Тауерський міст у Лондоні. (показує зображення Tower Bridge).

Гід 2. Неподалік від Тауерського мосту знаходиться Лондонський Тауер (The Tower of London). Колись це була фортеця, у інші часи – королівський полац, і навіть в’язниця. Зараз це – музей. Як ви думаєте, які птахи там живуть – голуби, ворони чи лелеки?(ворони)

Гід 1. Ворони - ravens . За легендою, якщо ворони -ravens - залишать Лондоський Тауер, англійське королівство припинить своє існування. У Тауері навіть є людина – The raven master - яка годує воронів і наглядає за ними (вивішує зображення наглядача із вороном). Якщо ви порахуєте англійською мовою воронів, ви дізнаєтеся, скільки їх живе в Лондонському Тауері.

Демонструє фото ворон.

Гід 1. Well done! Молодці!

Гід 2. В Україні головою держави є президент. Як ви гадаєте, хто є головою Британської імперії – президент чи королева? (королева)

Гід 2. Right!  А Queen– королева. Королева Єлизавета ІІ керує державою з 1952 року. Вона живе в Лондоні, у Букінгемському паласі.

На дошці – портрет королеви.

Виходить кішка.

Гід 1. Look, children! Хто це до нас у гості завітав? Who is it? It is …(It is a cat.)

Гід 2. Yes! Це – киця, англійські діти називають її  Pussy cat. Спитаймо її, звідки вона йде.

Гід 1. Pussy cat, pussy cat,

           Where have you been?

Киця. I’ve been to London

            To look at the Queen.

Гід 2. Що ж ти там робила, кицю?

 Гід 1. Pussy cat, pussy cat,

            What did you do there?

Киця. I frightened a little mouse

            Under her chair.

(показує іграшкову мишку, тримаючи її за хвостика)

Гід 2. Англійські діти, так само як і ви, люблять читаити. Ця киця – з улюбленої книжечки маленьких англійців, яка називається «» - «Вірші Матусі Гуски». Які ж їхні улюблені книжкові герої? Я впевнена, ви їх теж добре знаєте. Переставте літери згідно з номерами і ви хможете прочитати імена улюблених героїв англійських дітей.

Робота в малих групах.

 

 

32415  2314

BOIRN  OOHD

31542  316452

RHYRA  TPRTEO

34215

ICLAE

213564  132  4213

IWNIEN-TEN-HOPO

3124  1364725

RMAY  PPNPSOI

21435  321

EPETE  NEP

 

Гід 1.  Давайте пригадаємо,що нового ми сьогодні дізналися.

  • Яке місто є столицую Великої Британії? (Лондон)
  • Як спочатку називався Лондон? (Лондініум)
  • Коли Юлій Цезар прибув до берегів Англії, погода була сонячною чи стояв густий туман?
  • Біг Бен – це вежа з великим дзвоном усередині чи старовинний замок? (Вежа)
  • Якщо в Україні 7 годин, котра година в Англії? (5 годин)
  • Який національний напій англійці п’ють о 5-й годині вечора? ( чай )
  • Хто керує державою у Великій Британії? (королева)
  • Найбільша річка Англії це Северн чи Темза?(Темза)
  • Лондонський Тауер сьогодні – це вязниця чи музей? (музей)
  • Які птахи живуть у Лондонському Тауері?(ворони)
  • Хто є улюбленими книжковими героями англійських дітей? (Вінні-пух, Робін Гуд, Гаррі Поттер, Аліса,  Мері Поппінс, Пітер Пен).

Гід 2. На жаль, наша подорож до Великої Британії завершується.

Гід 1. Давайте всі разом скажемо цій чарівній країні Good-bye!

Уч. Сподіваємося, ми з вами ще не один раз потрапимо до Великої Британії. А на  спогад про нашу сьогоднішню подорож кожен із вас отримає повітряну кульку.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бойченко Маріанна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додав(-ла)
Кошара Наталія
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Сценарії
НУШ
Додано
19 січня 2021
Переглядів
1038
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку