Урок "Моя улюблена їжа"

Про матеріал
Урок запланований, щоб ознайомити учнів з новими лексичними одиницями, навчити вживати структуру What is your favourite food? ; розвивати пам'ять, увагу, мислення, комунікативні навички; вдосконалювати навички вимови, усного мовлення, письма; виховувати правильне ставлення до їжі до інтерес до вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

Відкритий урок у 5-А класі     11.11.2020

Тема : Моя улюблена їжа.

Мета : Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями,

навчити вживати структуру  What is your favourite food? ;

 розвивати пам'ять, увагу, мислення, комунікативні навички;

вдосконалювати навички вимови, усного мовлення, письма

виховувати правильне ставлення до їжі до інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання: мультимедійний комплекс, підручник, картки  Yes\No, презентація у Flow work Pro, предметні малюнки,  картки, м’яч.

Хід уроку

І. Організація класу.

1. Привітання

2. Бесіда з черговим

T: What day is it today? What date is it today?? What is the weather like today

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Look at the blackboard. What is wrong? ( серед малюнків їжі є зайвий предмет)

Ps: It is a book.

T: So, at our lesson we’ll speak about food. What food do you like? What do you usually have for breakfast?

III Фонетична зарядка

Two little boys

Tommy and Sam

Sit down and have

Some tea with jam

T: Do you like tea? Do you like jam? (Наш чай такий гарячий, що деякі слова розчинилися)

Two little …

Tommy and …

Sit down and …

Some … with …

IV Актуалізація опорних знань

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.
  1. Game with a ball.

T: огірок

Ps: cucumber

  1. Game “In the shop”

T: Let’s go to the shop and buy some fruit and vegetables.

(два учні виходять до дошки, вчитель називає слова, а учні повинні знайти ці слова.)

T:  carrot, cucumber, cabbage, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange, bread, juice, milk.

  1. Вживання структури I like…

T: I like bananas.

Ps: I like…

5) Work in pairs

P1: What is your favourite food?

P2: My favourite food is…

  1. Перевірка д/з

V. Основна частина уроку.

      1.Фізкультхвилинка

  1. Розвиток умінь мовлення.

Вправа «Healhty and unhealthy»

Учні розподіляють  корисні і шкідливі продукти харчування

Potatoes, cigarettes, Coca Cola, hot dog,  cheese, milk, chips, mayonnaise, tomato, fish, jam, French fries, pizza, meat, coffee, fruit.

 

 

  1. Writing

Fill in: cucumber, soup, orange, milk.

1) My favourite fruit is an …

2) My favourite vegetable is a …

3) I usually eat some … for dinner.

4) I don’t like ..

5) I never eat … (записати самостійно)

 

Повторення граматичного матеріалу: злічувані та незлічувані іменники.

Учні мають поставити знак +, якщо побачать в презентації «Countable nouns» і поставити знак -, якщо  «Uncountable  nouns»

Jam      cabbage

Sandwich     lemonade

Juice      sugar

Potatoes     bread

Tea      milk

Orange     chicken

Carrot     apple

Water     banana

Lemon     compote

Honey     fish

 

  1. Work in groups

Вибрати інгредієнти, які потрібно для приготування певного блюда.

І група – toast

ІІ група – vegetable salad

ІІІ група – fruit salad

 

(Cucumber, cream, orange, bread, jam, butter, tomato, apple, onion, sugar, banana, oil, toast)

І група We can make a toast. We take…

ІІ група We can make a vegetable salad. We take…

ІІІ група We can make a fruit salad. We take…

 

IV . Заключна частина уроку

Підсумок уроку Game “Brick”

Ps: Red.  A tomato is red.

      Yellow. A lemon is yellow.

Listening

1) Find a vegetable.

A) apple   b) tomato   c) banana   d) orange

2) Find a fruit.

A) cucumber   b)cabbage   c) orange   d) carrot

3) What fruit is yellow?

A) orange   b) kiwi   c) cherry   d) banana

4) What vegetable is orange?

A) carrot   b) cabbage   c) cucumber   d) radish

 

Homework

 

 

docx
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку