The subject: My birthday
Objectives: повторити лексичний матеріал з теми «День народження» ; формувати навички розрізняти знайомі слова в усному мовленні; удосконалювати аутентичні навички; розвивати артикуляційні вміння; виховувати бажання вивчати англійську мову.
Outcemes: вживають структури How old are you? I am… He is… / She is…/ , називать слова в усному мовленні.
Type of the lesson: урок формування та засвоєння знань, умінь і навичок.
Vocabulary: balloons, candles, cake, birthday present, star.
Structure: How old are you? I am… He is / She
Activities at the lesson: games, pair work, learning the rhyme.
Matereals: a textbook, balloons, badges, letters and sounds, a cake, picture, photos for rhyme, cards.
Procedure
Т: Good morning, pupils! I`m very glad to see you again!
Ps: We are glad to meet you too.
T: Let`s sing our “Hello song”. (учні співають пісню – привітання)
T: Let`s train our tongues and prepare for work. Let`s play a game “Who has?” (робота в парах).
P1: I have “A”. Who has got “B”?
P2: I have “B”. Who has got “C”?
P3: I have “С|”. Who has got “D”?
T: I have got four sounds. Stick your lefters to these sounds.
[æ] [b] [k] [d]
A B C D
(учні прикріплюють свої букви до відповідних звуків ).
Т: Well down!
T: Мені сьогодні прийшло повідомлення на телефон.
- Сьогодні у нашого друга Ніка – День Народженння! Любі друзі приходьте до мене на свято, буде весело!
- Але , що нам треба , щоб піти на свято? (Подарунки)
- Тож ,будьмо активними! Давайте повторимо слова, які вивчали на попередньому уроці, для того щоб вивчити привітання для нашого друга.
2. Повторення вивченого лексичного матеріалу
- Для того щоб одержати подаруночки для Ніка, давайте повторимо слова. За кожне правильно назване слово я буду давати вам кульку різних кольорів.
a) The game “What is it”
T: What is it?
Ps: It is a cake.
T : What is it?
Ps: It is a balloon.
T : What is it?
Ps: It is a star.
(всі учні одержують кульки)
- Very well!
б) Повторення кольорів
Т: What colours have you get?
P1 I have got a red balloon.
P2 I have got a green balloon.
P3 I have a pink balloon.
в)Вивчення вірша
Т: Але для того, щоб піти на день народження, однієї кульки буде замало. Давайте вивчимо віршики - привітання.
In the sky, sky, sky
Balloons fly, fly, fly
Red and yellow,
Green and blue,
Happy Birthday to you!
(розучуємо за картинками)
In the
Fly,fly, fly
and
and
Happy Birthday to you!
T: Ok
- Ми готові йти на день народження до Ніка.
3. Розвиток діалогічного мовлення
Ps: Hello, Nick!
N: Hello, friends!
Ps: Happy Birthday, Nick!
N: Thank you!
- Ми хочемо подарувати тобі подарунок і розповісти віршики.
(учні розповідають вірш Ніку)
- Нік запрошує нас пограти в гру.
- У вас є бейджики з номерами. Нік буде ставити питання, а ви повинні дати відповідь.
Nіск: How old are you?
P1: l’m seven.
Nick: How old is he?
P2: He is eight.
Nick: How old is she?
P3: She is six.
- Нік дуже вдячний, що ви прийшли його привітати. Він хоче пригостити ваc святковим тортом.
- Thank you, Nick!
Nick: Смакуйте!
III Підведення підсумку уроку
- Чи сподобався вам урок?
- Що було найцікавішим?
Оцініть свою роботу на уроці.
-Доповніть речення
Я працював ….
Найбільше в мене одержалося ….
Зараз я можу….
В мене труднощі з …
T: Thank you for the lesson.
- Good bye!
Ps співають пісню “Good bye”