Урок " My birthday"

Про матеріал
Поданий урок містить інтерактивні форми роботи, які сприяють розвитку комунікативних умінь і навичок учнів.
Перегляд файлу

The  subject:  My birthday

Objectives: повторити лексичний матеріал з теми «День народження» ; формувати навички розрізняти знайомі слова в усному  мовленні; удосконалювати аутентичні навички; розвивати артикуляційні вміння; виховувати бажання вивчати англійську мову.  

Outcemes: вживають  структури  How old are you? I am…  He is… / She is…/ , називать слова в усному мовленні.

Type of the lesson: урок формування та засвоєння знань, умінь і навичок.

Vocabulary: balloons, candles, cake, birthday present, star.

Structure:  How old are you? I am…  He is / She

Activities at the lesson: games, pair work, learning the rhyme.

Matereals: a textbook, balloons, badges, letters and sounds, a cake, picture, photos for rhyme, cards.

Procedure

  1. Організаційний етап
  1. Привітання

Т: Good morning, pupils! I`m very glad to see you again!

Ps: We are glad to meet you too.

T: Let`s sing our “Hello song”. (учні співають пісню – привітання) 

  1. Phonetic drill

T: Let`s train our tongues and prepare for work. Let`s play a game “Who has?” (робота в парах).

P1: I have “A”. Who has got “B”?

P2: I have “B”. Who has got “C”?

P3: I have “С|”. Who has got “D”?

T: I have got four sounds. Stick your lefters to these sounds.

[æ]        [b]        [k]       [d]

 A           B          C         D

(учні прикріплюють свої букви до відповідних звуків ).

Т: Well down!

  1. Основна частина уроку
  1. Оголошення теми і мети уроку .

T: Мені сьогодні прийшло повідомлення на телефон.

- Сьогодні у нашого друга Ніка – День Народженння! Любі друзі приходьте до мене на свято, буде весело!

- Але , що нам треба , щоб піти на свято? (Подарунки)

- Тож ,будьмо активними!  Давайте повторимо слова, які вивчали на попередньому уроці, для того щоб вивчити привітання для нашого друга.

2.  Повторення вивченого лексичного матеріалу

- Для того щоб одержати подаруночки для Ніка, давайте повторимо слова.  За кожне правильно назване слово я буду давати вам кульку різних кольорів.

a) The game “What is it”

T: What is it?

Ps:  It is a cake.

T : What is it?

Ps:  It is a balloon.

T : What is it?

Ps:  It is a star.

(всі учні одержують кульки)

- Very well!

б) Повторення кольорів

Т:  What colours have you get?

P1 I have got a red balloon.

P2 I have got a green balloon.

P3 I have a pink balloon.

           в)Вивчення вірша

Т: Але для того, щоб піти на день народження, однієї кульки буде замало. Давайте вивчимо віршики - привітання.

In the sky, sky, sky

Balloons fly, fly, fly

Red and yellow,

Green and blue,

Happy Birthday to you!

(розучуємо за картинками)

In the 

    Де найкраще придбати повітряні кульки? — Сайт "Обрії Ізюмщини" — новости в  городе Изюм, новости Изюма, Изюмская газета, город Изюм        Fly,fly, fly

ᐉ Папір креповий червоний №8 50x200 см • Краща ціна в Києві, Україні •  Купити в Епіцентрі      and   Жовтий паперовий фон BD 1,35х11 м (Daf-Fo-Dil) (10752 BD) – Купити жовтий  паперовий фон BD 107. Ціна на паперовий фон BD 1,35х11 м (10752 BD) –  PhotoPRO.com.ua

 Зелений паперовий фон BD 2,72х11 м (Jade) (137BDCW) – Купити зелений  паперовий фон BD 137. Ціна на паперовий фон BD 2,72х11 м (137BDCW) –  PhotoPRO.com.ua     and Синий. Искусство цвета. Иоханнес Иттен | LibDiz

Happy Birthday to you!

T: Ok

- Ми готові йти  на день народження до Ніка.

3. Розвиток діалогічного мовлення

Ps: Hello, Nick!

N: Hello, friends!

Ps: Happy Birthday, Nick!

N: Thank you!

- Ми хочемо подарувати тобі подарунок і розповісти віршики.

(учні розповідають вірш Ніку)

- Нік запрошує нас пограти в гру.

- У вас є бейджики з номерами. Нік буде ставити питання, а ви повинні дати відповідь.

Nіск: How old are you?

P1: l’m seven.

Nick: How old is he?

P2: He is eight.

Nick: How old is she?

P3: She is six.

- Нік дуже вдячний, що ви прийшли його привітати. Він хоче пригостити ваc святковим тортом.

- Thank you, Nick!

Nick:  Смакуйте!

III  Підведення підсумку уроку

- Чи сподобався вам урок?

- Що було найцікавішим?

Оцініть свою роботу на уроці.

-Доповніть речення

Я працював ….

Найбільше в мене одержалося ….

Зараз я можу….

В мене труднощі з …

T: Thank you for the lesson.

- Good bye!

Ps  співають пісню “Good bye”

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
28 листопада 2020
Переглядів
1198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку