Урок для учнів 6 класу "My town. My capital. My Motherland".

Про матеріал

Проєкт з англійської мови. Опрацювання з учнями 6 класу уроків за темою "My town. My capital. My Motherland".

Перегляд файлу

1

 

 

Проєкт:

«Модель реалізації програми «Нової української школи» на уроках англійської мови»

 

 

Виконавець: Яценко Ю.В.

 

 

 

 

 

Актуальність проєкту:

Україна потребує багатопрофільних фахівців зі знанням сучасних іноземних мов, професіоналів, готових до запровадження свіжих оригінальних ідей, готових до вигідної участі в міжнародному співробітництві і формуванні нового ставлення до України в Європі і у світі. Розширення міжнародних зв язків, створення умов для входження української освіти у світовий освітній простір робить іноземну мову  затребуваною державою та суспільством. Англійська мова стала невід’ємною частиною нашого сучасного життя. Усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, активної громадянської позиції, становлення громадянина-патріота України. Викладання англійської мови в сучасній школі дає вчителю широкі можливості по вихованню патріотизму, громадянської позиції та високих моральних якостей особистості.. Цьому сприяє комунікативна складова предмету, його спрямованість до вивчення побуту, звичаїв, традицій і, насамперед, мови іншого народу.

Відповідно до нових Державних стандартів освіти, нових навчальних программ використання регіонального компонента змісту уроків іноземної мови стає пріоритетним. Це спонукає вчителів іноземної мови до пошуків можливих шляхів інтеграції навчально-виховного процессу. Найдієвішим та найуспішнішим засобом втілення такої мети є нетрадиційний підхід до уроку та використання інноваційних технологій.

Завдання Нової української школи полягає, насамперед, в усвідомленні вчителями головних суспільних завдань та націлює на пошук форм, навчальних підходів, методів, розробки авторських програм, урізноманітнення технік проведення уроків. Метою Нової української школи є всебічний розвиток дитини, її нахилів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових особливостей. Згідно поставлених завдань, оновленої навчальної програми, всі педагогічні методи, досвід, практика повинна бути спрямовані на розвиток й удосконалення усіх сутнісних  сил особистості школяра.

Сучасний контекст шкільної іншомовної освіти виражає новий погляд на взаємозв’язок освіти та культури, створення мовного середовища для школярів, процеси інтеграції компонентів культури в процес навчання. Методи вивчення   англійської мови  базуються на дитиноцентричному, компетентнісному, діяльнісному підходах у поєднанні із засобами, спрямованими на здобуття очікуваних освітніх результатів.

Сучасне реформування системи освіти в Україні означено не лише  запровадженням радикальних змін, а й з добором кращих зразків інтелектуального, духовного і педагогічного досвіду людства. У світовій та вітчизняній методиці навчання іноземних мов пов’язане з вихованням особистості, головним скарбом якої є загальнолюдська культура та загальнолюдські цінності.

Мета проєкту:

  1. Розглянути  засади Нової української школи в контексті освітнього процесу середньої школи.
  2. Виявити методи та прийоми навчання, що сприятимуть реалізації завдань Нової української школи.
  3. Розглянути методи та форми навчання учнів сьомого класу в контексті завдань і базових принципів Нової української школи.

Планування проєкту:

Етапи реалізації проєкту:

І.Підготовчий (обрання теми та визначення форми проєкту).

Визначення мети та завдань.

ІІ. Пошуково-дослідницький етап.

Планування способів збирання й аналізу інформації.

Проведення дослідження.

Систематизація матеріалів відповідно до мети і жанру роботи.

ІІІ. Трансляційно-оформлювальний етап.

Попередній захист проєкту.

Доопрацювання проєкту з урахуванням зауважень і пропозицій.

Підготовка до публічного захисту проєкту.

І V.  Заключний етап.

Публічний захист проєкту.

 Конструктивний аналіз виконання роботи.

 Оцінювання.

Очікувані результати проєкту.

У концепції НУШ передбачено виховання на загальнолюдських цінностях та патріотизмі. Дітей мають привчати до відповідальності, поваги до гідності, прав, свобод, законних інтересів людини, екологічної культури, доброти, милосердя, толерантності, терпимості, шанобливого ставлення до сім’ї.  Це якраз буде орієнтація на результат, а не на процес. Якщо вдасться створити атмосферу, сповнену свободи, довіри та безпеки, це добре пасуватиме сучасним активним, незалежним дітям, дозволить їм без сором’язливості проявити свої творчі здібності.

По завершенні реалізації проєкту будуть сформовані наступні ціннісні орієнтації учнів: ціннісне ставлення до суспільства і держави; ціннісне ставлення до людей (виявляється в моральній активності, працелюбності, справедливості, тактовності, вмінні працювати з іншими); духовні цінності; ціннісне ставлення до себе (передбачає сформованість активної життєвої позиції учня).

Отже, проєктна технологія сприяє розвитку адекватної самооцінки, формуванню позитивної          «Я – концепції». Проєктна діяльність розвиває комунікативну та інформаційну компетентність учнів та інші соціальні навички. Це все сприяє розв’язанню профорієнтаційних завдань.

Термін реалізаціїї проєкту – 2 тижні

 

 

Тема: Моє рідне місто.  Київ – столиця України. Наша Батьківщина.

(урок, спрямований на розвиток ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, ціннісного ставлення до людей та до себе. Виховання патріотизма, національної свідомості, політичної культури)

 

Мета:

Навчальна складова:

  • вдосконалювати комуникативні навички, узагальнити та систематизувати знання з теми;
  • розвивати навички аудіювання, вміння відповідати на запитання, логічно мислити, висловлювати свої думки англійською мовою;
  • повторити та узагальнити з учнями  інформацію про своє рідне місто,  столицю України; нашу рідну Батьківщину;.

Розвиваюча складова: розвивати мовленнєву реакцію

Виховна складова: сприяття розвитку патріотичних почуттів до Батьківщини

Тип уроку: узагальнення раніше вивченого матеріалу

Обладнання: ноутбук, проектор, відеозаписи, роздатковий матеріал, наочність

Перебіг уроку:

І. Навчально-мотиваційний стан

1. Психологічне налаштування учнів до роботи на уроці (перегляд музичного відеофайлу про Україну)

2. Організаційний момент

- привітання вчителя з учнями

- перевірка присутності учнів

- перевірка готовності учнів до уроку

3. Мотивація навчальної діяльності (перегляд відеофільму про Київ та про Україну, відповіді на запитання):

1. What is the video about?

2. What opportunities do you see in the future?

3. What can we do to make our future better?

4. Повідомлення теми і мети уроку:

Вчитель пропонує учням самостійно визначити тему уроку після перегляду відеофільму та після наступного вірша:

Love your dear Motherland,

Love it with your whole heart,

Love Ukraine when the days are happy,

Love when the days are dark,

Cherish your Mother tongue,

Cherish your family root,

Never stop thinking of your parents

And make their life good.

So, children, what is our topic today?

Right.  “My town.  Kyiv. Our Motherland”. And the aim of our lesson is to practice your skills in speaking and writing, to learn more about our town, our capital and our Motherland.

At our lesson we’ll speak about Ukraine. We live in Ukraine and I hope you love your native land and you are the patriots of your Motherland. Try to do your country best! We’ll  go  by  bus. But  first  of  all  we  need  tickets. You  shouldn’t  pay  money  for  these  tickets. You  should  answer  my  questions  to  get  a  ticket.

5. Актуалізація опорних знань. Введення в іншомовну атмосферу.

I’ll ask you some questions about Ukraine and you should answer as quickly as possible. Let’s  start.

  • Where is Ukraine situated?
  • When was the independence of Ukraine proclaimed?
  • What are the national symbols of Ukraine?
  • Who is the head of the state?
  • What is the national currency in Ukraine?
  • What are the main rivers in Ukraine?
  • What do we celebrate on June 28?
  • What do we celebrate on August 24?
  • What are the biggest cities in Ukraine?
  • The climate of Ukraine is moderate, isn't it?
  • Are there any mountains in Ukraine?
  • Is  Ukraine bigger or smaller than France?
  • What places of interest are there in Ukraine?
  • Ukraine is a republic with a presidential-parliamentary system of government, isn't it?
  • What is the symbol of Kyiv?
  • What  does Ukrainian flag symbolize?
  • What are the symbols of Ukraine?
  • What  is  the  official  state  language  in  our  country?   
  • What  is  the  main  national  holiday  in  Ukraine?  
  •  Who  was  the  founder  of  Kyiv?
  • How old is Kyiv?
  • Can you describe the main street?
  • Have you been to Kyiv?
  • Do you want to know more about our capital?
  •  How does Kyiv look like nowadays?
  • Why do we say it is the biggest cultural centre of Ukraine?
  • Do you like Kyiv?
  • What town do you live in?
  • How many people live here?
  • Are the streets in our town wide or narrow?
  • Is Kramatorsk a green town?
  • What sights can people see in our town?
  • Does Kramatorsk have a well-developed transport system?
  • Is there a sea in our town?

Т:  You  have  got  the  tickets.

Look at the blackboard! We can see the word “Ukraine”. When we speak about      our Motherland what words do you associate with it?  You are to write the words, word combinations and expressions connected with the word Ukraine.

 

Speaking practice

  • Discussion.  What does it mean “to love Motherland”?

- It means to love our parents.

- It means to love the beauty of the country nature.

- It means to respect our culture, traditions.

- It means to know our history.

- It means to love our native villages and towns.

- It means to know our mother tongue.

  • Game   True or False”
  1. The Ukrainian flag has got three stripes on it.
  2. The symbol of Kyiv is chestnut tree.
  3. The Dnipro is the longest river in Ukraine.
  4. Ukrainian people are proud of their Motherland.
  5. Kyiv is a very modern city.
  6. In June we celebrate the Independence  Day.
  7. In Kyiv you can see many high buildings.
  8. The main street of Kyiv is Derebasovska.
  9. The national currency is dollar.
  10. The head of the state is the Prime Minister. 

 

ІІ. Операційно-пізнавальний етап:

1. Робота над проєктом та захист проєкту (лексичний та граматичний контроль, розвиток навичок мовлення)

Клас був поділений на три команди “My town”, “Our capital”, “Our Motherland”. Вчитель нагадує учням правила роботи в команді. На ватманах заголовки: «яке зараз», «яке повинно бути», «що залежить від нас», «що від нас не залежить», «висновки».

2. Захист відео-проєкту

Учитель вмикає відеорепортажі по  завданням, які учні отримали раніше (підготували учні з трьох команд). Кожен учасник команди має свої функції. Під час перегляду учні коментують свої відеорепортажі, після перегляду учні розповідають про свої враження від створення проєкту, відповідають на запитання своїх опонентів та вчителя, зазначають, які складнощі виникали.

ІІІ. Рефлексійно-оцінювальний етап

Oh, I am having a good time with you.

All people like to play games. We like to play too. Let’s play a game “ Magic box”. One by one take a strip from the box and continue the sentences or answer the questions, which is written there.

Did you enjoy our lesson?

The topic of the lesson was …

At the lesson today we have learn…

The most interesting thing was….

Most of all I liked …

The most difficult task was …

The easiest task was …

The lesson was …

Great! Thank you very much. Many pupils have got excellent marks today. 

 

IV. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання

 

docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку