23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок на тему: Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок.

Про матеріал

Уявіть ситуацію: на уроці інформатики на комп'ютері у вашого однокласника є необхідні файли (зображення, музика, відео), а на вашому немає. Зате до вашого комп'ютера під'єднаний принтер, а однокласникові потрібно роздрукувати реферат.

Перегляд файлу

Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок.

Цілі:

  • навчальна: сформувати поняття про комп’ютерні мережі, мережну взаємодію, типи комп’ютерних мереж;
  • розвивальна: розвивати інформаційну культуру учнів;
  • виховна: виховувати свідоме ставлення до вибору майбутньої професії, інтерес до теми і до предмета.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

— Уявіть ситуацію: на уроці інформатики на комп’ютері у вашого однокласника є необхідні файли (зображення, музика, відео), а на вашому немає. Зате до вашого комп’ютера під’єднаний принтер, а однокласникові потрібно роздрукувати реферат.

— Який вихід з даних ситуацій ви можете запропонувати?

(Учні пропонують свої варіанти, зокрема перенести файли за допомогою знімних носіїв інформації (флешки, диски) або з’єднати комп’ютери між собою.)

— Часто виникає потреба швидко передавати необхідну інформацію на відстань, використати спільні пристрої, адже набагато швидше, наприклад, використати спільний принтер, ніж переносити документи на флешці. Тобто, як ви вже зрозуміли, виникла потреба об’єднати комп’ютери в мережу.

— Що для цього потрібно? (Спеціальне обладнання та спеціальне програмне забезпечення.)

— А якщо комп’ютери знаходяться не в одній кімнаті, а, наприклад, у сусідніх? на різних поверхах? в різних містах чи країнах?

Відповіді на ці та інші запитання ви дізнаєтесь під час вивчення нової теми «Комп’ютерні мережі»

Вступна бесіда за темою «комп’ютерні мережі»

— Сьогодні ми починаємо вивчати тему «Комп’ютерні мережі», яка розрахована на вісім уроків.

Під час вивчення цієї теми ви повинні виконати дві практичні роботи, наприкінці вивчення теми проведемо підсумково-узагальнювальний урок.

Коротка характеристика нової теми. Висвітлення її ролі у курсі інформатики та в різних видах діяльності людини. Доведення важливості теми конкретними практичними прикладами.

ІІІ. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

ІV. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

VI. Узагальнення та систематизація знань

Бесіда з елементами опитування

— Що таке комп’ютерна мережа.

— Які існують комп’ютерні мережі?

— Що таке сервер?

— Для чого потрібні комп’ютерні мережі?

— Назвати основні типи комп’ютерних мереж.

— Чим вони відрізняються?

— Що таке лінія зв’язку?

— Чим відрізняються локальні комп’ютерні мережі від глобальних?

VII. Домашнє завдання

VIІІ. Підсумки уроку

Рефлексія

— Чи задоволені ви своєю роботою?

— З яким настроєм ви працювали на уроці?

— Що вам запам’яталось на уроці?

— Де вам стануть в пригоді здобуті знання?

ІX. Оцінювання роботи учнів

 

docx
Додано
24 грудня 2018
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку