Урок на тему "Ми любимо святкувати"

Про матеріал
Конспект уроку для 5 класу німецька мова по темі Ми любимо святкувати (Wir feiern gern).
Перегляд файлу

5 клас

Тема: Ми любимо святкувати (Wir feiern gern)

Мета : Увести новий лексичний матеріал за темою, навчити сприймати га слух усне мовлення, коротко висловлювати свою думку та вести бесіду.

Розвивати вміння правильно читати текст, знаходити слово чи фразу з тексту, а також вміння аналізувати й узагальнювати здобуту інформацію, розвивати мовну здогадку.

Продовжувати формувати навички  усного мовлення.

Практикувати учнів у письмі.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Сформувати в учнів уявлення про особливості святкування найбільших зимових свят в Німеччині.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки, компютер.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Begrüßung

L: Guten Tag, Kinder!

Sch: Guten Tag! Guten Tag!

Guten Tag! Guten Tag!

Sagen alle Kinder.

Große Kinder, kleine Kinder,

Dünne Kinder, dicke Kinder,

Guten Tag! Guten Tag!

Sagen alle Kinder.

2. Повідомлення теми і мети уроку.

L: Kinder, heute setzen wir unsere Arbeit am Thema „Wie feiern gern.“ fort. Wir werden viel zum Thema sprechen, neuen Wörter lernen und viele Aufgaben machen.

L: Und worauf wartet ihr heute in der Stunde?

Sch 1: Ich warte heute auf gute Noten.

Sch 2: Ich erwarte viel Neues.

Sch 3: ….

 3. Фонетична розминка.

Hör zu und sing mit!

Das Lied „O Tannenbaum“

https://www.youtube.com/watch?v=lS4wTuvR7Ik

O Tannenbaum, o Tannenbaum,

wie grün sind deine Blatter!

Du grünst nicht nur zur Sommerzeit,

nein, auch im Winter, wenn es schneit.

O Tannenbaum, o Tannenbaum,

wie grün sind deine Blatter.

II. Основна частина уроку.

  1.  Вивчення нової лексики по темі «Ми любимо святкувати»
  2. Вправи на закріплення вивченої лексики
    1. Вправа «Вінегрет» (склади слово з поданих букв та прочитай його)

2.2 Übung 2, Seite 70

Welche Worter gehören zum Thema „Winterfeste“? Lies sie vor und höre dann die Losung. Які слова належать до теми „Зимові свята“? Прочитай їх уголос, а потім прослухай правильну відповідь. (Учні працюють у парах)

  1. Читання

Übung 3, Seite 70

Lies und ordne die Gluckwunsche den Gluckwunschkarten zu. Прочитай і впорядкуй побажання відповідно до вітальних листівок.

 

  1. Письмо

Übung 4, Seite 71

Nummeriere die Teile einer Gluckwunschkarte und schreibe den Text ins Heft. Пронумеруй частини тексту вітальної листівки і запиши її у зошит.

 Фізкультхвилинка

Lehrer: Seid ihr müde? Also turnen wir einbisschen.

Mit dem Hände klapp, klapp, klapp!

Mit dem Füße trapp, trapp, trapp!

Mit dem Finger tipp, tipp, tipp!

Mit dem Köpfen nick, nick, nick!

Einmal hin, einmal her

      Rundherum das ist nicht schwer

  1. Читання

Übung 4, Seite 71

Проводиться у формі гри.

 «Прочитай без помилок» (Учнів ділять на три команди. На столі лицьовим боком вниз лежать картки з уривками тексту (3-4 речення на картці). Представники кожної команди по черзі вибирають собі картку і зачитують речення. За кожне правильно прочитане речення команда отримує один бал. Перемагає команда з найбільшою кількістю балів.)

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Підсумок  уроку.

L: War unsere Stunde interessant?

Was habt ihr Neues erfahren?

Was hat euch am meisten gefallen?

  1. Домашне завдання.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Kovalchuk Nataliia
Додано
30 липня 2019
Переглядів
1702
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку