Урок на тему :"Мої речі(My things)"

Про матеріал
урок формування умінь, навичок та знань у 5 класі(НУШ) на тему "Мої речі"Мета уроку: уведення нових ЛО за темою розділу,розвиток навичок сприймання іншомовного тексту на слух, повторення лексико-граматичних форм I have got \ Have you got…? \ I haven't got …, продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення,виховувати повагу та любов до англійської мови, повагу до однокласників.
Перегляд файлу

Урок 22.

Тема уроку: My things.

Мета уроку: уведення нових ЛО за темою розділу,розвиток навичок сприймання іншомовного тексту на слух, повторення лексико-граматичних форм I have got \ Have you got…? \ I haven't got …, продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення,виховувати повагу та любов до англійської мови, повагу до однокласників.

Очікувані результати: вкінці уроку учні можуть розповісти, які в них є речі, використовують для цього лексико-граматичні форми I have got \ Have you got…? \ I haven't got …

Обладнання: підручник, робочий зошит, додаткові матеріали до уроку для учителя та учнів, презентація, ноутбук та проектор.

 

Тип уроку: урок формування умінь, навичок та знань

 

 

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ

Привітання.

T.: Good afternoon, children! I am so glad to see you. I hope you are ok. You are in a safety place. Let's start our lesson.

Уведення в іншомовну атмосферу

Warm up

(презентація - слайд 2)– пропонуємо учням подивитись на слайд та дати відповідь на такі питання:

-         What’s his name?

-         How old is he?

-         Where is he from?

-         What does he like?

-         Does he like playing computer games?

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Робота за підручником (презентація - слайд 3)

згадуємо граматику з минулих уроків. Пропонуємо олівчики посортувати за портфелями. Натискаємо на олівчик і він рухається в потрібний портфель. Для звичайного уроку користуємось додатковими матеріалами до уроку.

                                       Учні працюють біля дошки.

 

Слайд 4 – складаємо ланцюжком речення за поданою схемою. Для звичайного уроку роздруковуємо поданий слайд для роботи в парах чи міні-групах.

 

Слайд 5 – вивчаємо нові слова до юніту, сторінка 26 за підручником.

 

Слайд 6 – 7 – закріплюємо нові слова., обираємо слова, що відповідають слайду.

 

Вправа 2 на сторінці 26

Слайд 8 – працюємо з текстами. Поєднуємо учнів у групи. Кожна отримує свій текст. 4 тексти = 4 групи. Учні читають свій текст та обирають, що є з поданих речей. Також обирають потрібний малюнок. Потім презентують інформацію.

 

Робота на дошці або в групі. На дошці розмістить картки із малюнками з вправи. Кожна команда має скласти свій портфель, читаючи текст знов. Далі називаємо.

 

IІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

3.1. Підведення підсумків.

3.2. Рефлексія

Що сподобалось на уроці?

3.3. Домашнє завдання.

 

 

docx
Додав(-ла)
Возна Наталія
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
28 березня
Переглядів
506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку