Урок 22.
Тема уроку: My things.
Мета уроку: уведення нових ЛО за темою розділу,розвиток навичок сприймання іншомовного тексту на слух, повторення лексико-граматичних форм I have got \ Have you got…? \ I haven't got …, продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення,виховувати повагу та любов до англійської мови, повагу до однокласників.
Очікувані результати: вкінці уроку учні можуть розповісти, які в них є речі, використовують для цього лексико-граматичні форми I have got \ Have you got…? \ I haven't got …
Обладнання: підручник, робочий зошит, додаткові матеріали до уроку для учителя та учнів, презентація, ноутбук та проектор.
Тип уроку: урок формування умінь, навичок та знань
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
Привітання.
T.: Good afternoon, children! I am so glad to see you. I hope you are ok. You are in a safety place. Let's start our lesson.
Уведення в іншомовну атмосферу
Warm up
(презентація - слайд 2)– пропонуємо учням подивитись на слайд та дати відповідь на такі питання:
- What’s his name?
- How old is he?
- Where is he from?
- What does he like?
- Does he like playing computer games?
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Робота за підручником (презентація - слайд 3)
згадуємо граматику з минулих уроків. Пропонуємо олівчики посортувати за портфелями. Натискаємо на олівчик і він рухається в потрібний портфель. Для звичайного уроку користуємось додатковими матеріалами до уроку.
Учні працюють біля дошки.
Слайд 4 – складаємо ланцюжком речення за поданою схемою. Для звичайного уроку роздруковуємо поданий слайд для роботи в парах чи міні-групах.
Слайд 5 – вивчаємо нові слова до юніту, сторінка 26 за підручником.
Слайд 6 – 7 – закріплюємо нові слова., обираємо слова, що відповідають слайду.
Вправа 2 на сторінці 26
Слайд 8 – працюємо з текстами. Поєднуємо учнів у групи. Кожна отримує свій текст. 4 тексти = 4 групи. Учні читають свій текст та обирають, що є з поданих речей. Також обирають потрібний малюнок. Потім презентують інформацію.
Робота на дошці або в групі. На дошці розмістить картки із малюнками з вправи. Кожна команда має скласти свій портфель, читаючи текст знов. Далі називаємо.
IІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
3.1. Підведення підсумків.
3.2. Рефлексія
Що сподобалось на уроці?
3.3. Домашнє завдання.