Урок на тему "Пори року"

Про матеріал
матеріал створений для того щоб систематизувати і узагальнювати знання дітей про пори року, сезонні природні зміни пов’язані з ними. Закріпити уявлення дітей про характерні особливості різних пір року. Вчити володіти жестовою лексикою даної тематики, вміти знаходити помилки і виправляти за допомогою нових жестів. Правильно дактилю вати нові слова, вводити тематичну лексику у речення. Розвивати зв’язне мовлення, увагу та позитивне ставлення до навколишнього середовища. Виховувати у дітей любов до природи, до рідного краю, бажання піклуватися про природу.
Перегляд файлу

      Урок з української жестової мови на  тему :  «Пори року».

Мета:  систематизувати і узагальнювати знання  дітей  про пори року,

сезонні природні зміни  пов’язані з ними. Закріпити уявлення дітей про характерні особливості різних пір року. Вчити володіти жестовою лексикою

даної  тематики, вміти знаходити помилки і виправляти за допомогою нових

жестів. Правильно дактилю вати нові слова, вводити тематичну лексику у речення. Розвивати зв’язне мовлення, увагу та позитивне ставлення до навколишнього середовища. Виховувати у дітей любов до природи, до рідного краю, бажання піклуватися про природу.

Обладнання: ілюстрації до теми « пори року», ілюстрації жестів, таблички зі словами, текст « Пори року».

                                  Хід уроку.

   I.     Організаційний момент.

-         Який зараз урок?

-         Який зараз місяць?

-         Яка зараз пора року?

II . Актуалізація опорних знань.

           Загадка.

Чотири  кольори  мають,

Раз у три місяці барви міняють.(Пори року).

III.Повідомлення теми і мети уроку

 1.   Вступне слово вчителя.                                                                                                   Сьогодні тема нашого уроку називається « Пори року».

Для кожної пори року характерні свої явища природи.

Навесні все - розквітає.

Улітку – спекотно.

Восени – опадає листя.

Взимку – снігопад.

Пори року змінюють одна одну: літо змінює весну, осінь літо, зима настає після дощової осені, весна змінює холодну зиму.

2. Називати пори року.

Зима, весна,  літо, осінь.

3. Відповідати на запитання.

-         Які пори року ти знаєш?

-         Яку пори року ти любиш?

-         В яку пору року ти народився?

-         Що робить ведмідь взимку?

4.Фізкультхвилинка.

5.  Перекладати текст «Пори року»

  Перекладати текст УЖМ « Пори року»

Восени стає прохолодно. Сонце мало гріє. Листя жовтіє і червоніє, потім падає з дерев та кущів. Ідуть дощі.

Взимку дерева стоять голі. Вранці на деревах іній. Падає сніг. На річках і ставках -  лід. Погода стоїть морозна.

Весною тане сніг. На річках ламається лід. Сонце припікає. З’являються перші весняні квіти. Дерева і кущі зеленіють.

Влітку стоїть спека. Багато квітів і трав. Багато фруктів, ягід, овочів. На полях збирають урожай.

6. Відгадувати пори року за описом.

Іде дощ опадає листя .

Яка пора року?

Падає сніг. Мороз. Яка пора року?

Біжать струмки . На деревах бруньки.

Яка пора року?

Спекотно . Діти купаються.

Яка пора року?

6. Робота в зошитах.

( читати і доповнювати речення)

На землі і деревах лежить….

Влітку сонце  світить ….

Після зими приходить….

Мало світить … восени.

(сніг, сонце, весна, яскраво)

7. Дидактична гра

 Розфарбуй тварин ,які сплять  взимку.

 Назвіть тварин, які намальовані на папері

 Назвіть тварин, які сплять взимку

 Розфарбуйте тварин, які сплять взимку?

 Якого кольору ведмідь, їжак?

8. Підсумок уроку

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 листопада 2023
Переглядів
590
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку