Урок на тему: "Практична робота 2. Створення простих векторних зображень"

Про матеріал
Тема. Практична робота 2. Створення простих векторних зображень Мета: • Навчальна: побудувати графічне зображення за зразком та описом, використовуючи різні графічні примітиви. • Розвивальна: розвивати логічне мислення, вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність; • Виховна: виховувати інформаційну культуру, уважність. Тип уроку: урок закріплення вмінь і навичок на практиці. Обладнання: комп’ютер зі встановленим векторним графічним редактором Inkscape.
Перегляд файлу

Тема.  Практична робота 2. Створення простих векторних зображень

Мета:

  • Навчальна: побудувати графічне зображення за зразком та описом, використовуючи різні графічні примітиви.
  • Розвивальна: розвивати логічне мислення,  вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність;
  • Виховна: виховувати інформаційну культуру, уважність.

Тип уроку:  урок закріплення вмінь і навичок на практиці.

Обладнання: комп’ютер зі встановленим векторним графічним редактором Inkscape.

Хід уроку.

І.  Організаційний етап.

ІІ.  Актуалізація опорних знань.

Фронтальне опитування.

1. Назвіть елементи головного вікна Inkscape.

2. Що таке градієнт?

3. Як змінити товщину штриха графічного примітива?

4. Як змінити масштаб зображення на екрані?

5. Як за допомогою інструмента Перо отримати ламану лінію?

6. Які операції виконують інструментом Вузол?

ІІІ.  Виконання практичної роботи.

Хід роботи

Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки.

1. Запустіть програму Inkscape. Побудуйте зобра-

ження равлика (рис. 1) за наведеним планом.

1) Створіть новий документ і побудуйте спіраль,

яка зображує черепашку равлика.

2) Для імітування об’ємності черепашки додайте

ще одну спіраль (із білим розмитим штрихом).

3) Побудуйте замкнений контур, що зображує тіло равлика.

4) Скоригуйте форму побудованої лінії.

5) Додайте до зображення інші елементи.

6) Зробіть копію малюнка і змініть кольори окремих елементів.

Збережіть зображення у файлі з іменем Практична робота 2_1

у відповідній папці.

2. Побудуйте зображення рушника (рис. 2) із простим геометричним

орнаментом, використовуючи клонування об’єктів.

1) Створіть новий документ. Побудуйте прямокутник (полотно

рушика) та квадратик червоного кольору для орнаменту.

2) Зробіть клони квадратика для одного рядка.

3) Виділіть усі клони і вирівняйте вздовж горизонтальної прямої,

розмістивши на однаковій відстані один від одного.

4) Зробіть копію рядка квадратиків і розмістіть біля протилежної

сторони прямокутного полотна. Перевірте, чи змінення кольо-

ру початкового квадрата впливає на клони.

5) Побудуйте на кінцях полотна рушника зображення бахроми

з клонів одного відрізка.

6) Змініть форму початкового відрізка так, щоб бахрома була хви-

лястою. Збережіть зображення у файлі з іменем Практична ро-

бота 2_2 у відповідній папці. Завершіть роботу за комп’ютером.

Зробіть висновок: у чому полягає різниця між копіюванням і кло-

нуванням; які переваги надає використання клонів.



IV.  Підсумки  уроку.




Розгадуємо ребус.

(векторне зображення)

Виставлення оцінок.

V. Рефлексія.

Обери  колір.

Зелений – сьогодні  на уроці не було нічого складного.

Жовтий- сьогодні  на уроці деякі завдання були складними.

Рожевий - сьогодні  на уроці більшість  завдань були складними.

Червоний - сьогодні  на уроці всі завдання були складними.

VI.  Домашнє завдання.

Повторити § 7-9.

 

docx
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
25 липня 2019
Переглядів
3725
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку