Любі діти!Вже закінчилась перерва. І дзвенить для нас дзвінок. Всі зібралися у класі? Починаємо урок!ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ
Номер слайду 3
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИ
Номер слайду 4
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУСЬОГОДНІ НА УРОЦІ МИ З ВАМИ:- НАВЧИМОСЯ, КОДУВАТИ І РОЗКОДОВУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ; - ПРИГАДАЄМО, КОЛИ І НАВІЩО МИ ВИКОРИСТОВУЄМО МОДЕЛІ;
Номер слайду 5
РОЗМИНКА
Номер слайду 6
КРАЇНА ФАНТАЗЕРІВВИГАДАЙ ЯКОМОГА БІЛЬШЕ МОДЕЛЕЙ ПОВІТРЯНОЇ КУЛІ. ЯКІ ВЛАСТИВОСТІ РЕАЛЬНОГО ОБ’ЄКТА ВОНИ ВІДТВОРЮЮТЬ?
Номер слайду 7
РОЗДИВИСЯ СВІТЛИНИ ТА ПОРІВНЯЙ МОДЕЛІ ЛІТАКА. РЕЗУЛЬТАТИ ПОДАЙ У ТАБЛИЦІ. ВИКОРИСТАЙ ШАБЛОН ТА ОФОРМ ТАБЛИЦЮ У ТЕКСТОВОМУ РЕДАКТОРІ. ПОРІВНЯННЯ МОДЕЛЕЙ ТА ОБРОБКА РЕЗУЛЬТАТІВ
Номер слайду 8
СТВОРИ У ГРАФІЧНОМУ РЕДАКТОРІ 3 D-ЗОБРАЖЕННЯ. НА НЬОМУ ВІРТУАЛЬНА ЧИ ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ? ЧОМУ ТИ ТАК ВВАЖАЄШ?3 D-РЕДАКТОР
Номер слайду 9
УЯВИ, ЩО ТОБІ ПОТРІБНО СПОВІСТИТИ ОДНОКЛАСНИКІВ ТА ОДНОКЛАСНИЦЬ ПРО ЦІКАВУ ПОДІЮ ― НАПРИКЛАД, ПРО ТРАНСЛЯЦІЮ ЗМАГАНЬ ЗА УЧАСТІ КОГОСЬ ІЗ ВАШОГО КЛАСУ. СТВОРИ В ТЕКСТОВОМУ РЕДАКТОРІ ОГОЛОШЕННЯ. СПРОБУЙ ЗРОБИТИ ЙОГО ТАКИМ, ЩОБ НИМ УСІ ЗАЦІКАВИЛИСЯ. ЯКІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ТИ ВИКОРИСТАЄШ?РОБОТА З ОГОЛОШЕННЯМ
Номер слайду 10
ПОМІРКУЙ, ЯКУ ІНФОРМАЦІЮ ДАЄ НАМ ПЛАН ПРИМІЩЕННЯ. ЧИ МОЖНА ЙОГО ВВАЖАТИ МОДЕЛЛЮ? ЧОМУ?МОДЕЛЬ ПРИМІЩЕННЯ
Номер слайду 11
НАМАЛЮЙ ПЛАН КЛАСНОЇ КІМНАТИ. ЩО ТИ НА НЬОМУ ЗОБРАЗИШ, А ЩО — НІ? ПОРІВНЯЙ СВІЙ ПЛАН ІЗ ПЛАНАМИ ІНШИХ. ЧИЙ ПЛАН ДЕТАЛЬНІШИЙ? А ЧИЙ — ЗРУЧНІШИЙ?ПОРІВНЯННЯ
Номер слайду 12
ЗА ДОПОМОГОЮ НУЛІВ ТА ОДИНИЦЬ ЗАКОДУВАЛИ ДВА СЛОВА, ОДНЕ З ЯКИХ — «КОСМОС». РОЗШИФРУЙ ДРУГЕ СЛОВО. ВИГАДАЙ ПОДІБНЕ ШИФРУВАННЯ І ЗАПРОПОНУЙ РОЗВ’ЯЗАТИ ЙОГО ОДНОКЛАСНИКУ / ОДНОКЛАСНИЦІ.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}11001010 К11001110 О11010001 С11001100 М11001110 О11010001 С{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}11001010?11001110?11001011?11001110?11010001?11001110?11001010?КОЛОСОКРОЗШИФРУЙ ЗАКОДОВАНЕ
Номер слайду 13
РОЗГЛЯНЬ ПРИКЛАД ЛІВОРУЧ ТА ВІДНАЙДИ КЛЮЧ КОДУВАННЯ, СКОРИСТАВШИСЬ УКРАЇНСЬКИМ АЛФАВІТОМ. РОЗКОДУЙ СЛОВО ПРАВОРУЧ.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЛМЯШКЛЮЧ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЇОХПСНБЧЇА??????????ІНФОРМАЦІЯКОДУВАННЯ
Номер слайду 14
ДІЗНАЙСЯ, ЧИ МОЖНА ПОТЯГОМ ЗДІЙСНИТИ МАНДРІВКУ З ТВОГО МІСТА / СЕЛА ДО КРАЇНИ, ДЕ НАРОДИВСЯ ТАНЕЦЬ ФЛАМЕНКО. ЯКИМИ РЕСУРСАМИ ТИ СКОРИСТАЄШСЯ, ЩОБ ОТРИМАТИ ІНФОРМАЦІЮ? СКІЛЬКИ ЧАСУ ТРИВАТИМЕ МАНДРІВКА?ЧИ МОЖНА ПОБАЧИТИ ТАНОК ФЛАМЕНКО ПРОСТО ЗАРАЗ? А КРАЇНУ, ЗВІДКИ ВІН ПОХОДИТЬ? ЯК САМЕ?МАНДРІВКА
Номер слайду 15
Номер слайду 16
РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМст. 74
Номер слайду 17
ст. 48-49 РОБОТА ІЗ ЗОШИТОМ (ДОДАТКОВО ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ)
Номер слайду 18
Щоб відкрити інтерактивне завдання, натисніть на фігуру або наведіть камеру смартфона на QR-код.Інтерактивне завдання
Номер слайду 19
РЕФЛЕКСІЯ МЕНІ ВСЕ ВДАЛОСЯ!МАЮ КІЛЬКА ПОМИЛОК!ПРАЦЮЮ ДОБРЕ!ПРОШУ ДОПОМОГИ!МОЖУ КРАЩЕ!
Номер слайду 20
ДОБРЕ ПОПРАЦЮВАЛИ! ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!
Номер слайду 21
Список використаних джерел5. Логічні заминки URL : https://naurok.com.ua/test/2-logichni-zamilki-28786.html (дата звернення 06.02.2023).1. Методичні матеріали, 4 клас URL : https://svitdovkola.org/metodic/inf4/rozdil3 (дата звернення 06.02.2023).2. Вправи для розминки на уроках інформатики URL : https://naurok.com.ua/infoznayka-pospishae-na-dopomogu-vpravi-dlya-rozminki-na-urokah-informatiki-u-2-klasi-16566.html(дата звернення 06.02.2023). 3. Додаткові матеріали до підручника URL : https://svitdovkola.org/inf4/17 (дата звернення 06.02.2023). 4. Андрусич О. О., Стеценко І. Б. Інформатика : підручн. для 4-го кл. закл. загал. серед. освіти – Київ : Світич, 2021, 96 с.6. Андрусич О. О., Волощенко О. В. Інформатика : зошит для 4-го кл. закл. загал. серед. освіти – Київ : Світич, 2021, 63 с.