Думати швидко Виконувати чітко Творчо працювати Каліграфічно писати Щоб мови гарно вивчати!
Номер слайду 3
«Прикметники- синоніми, прикметники антоніми, пряме і непряме значення прикметників в українській та англійських мовах.»
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
СЛОВНИКОВА РОБОТАІнгредіє́нт ( англ. ingredient) — складова частина для приготування конкретної страви.
Номер слайду 7
Вправа «Чарівний кошик»
Номер слайду 8
Хвилинка каліграфії
Номер слайду 9
Щ щ ща щу щм
Номер слайду 10
Звуко-буквений аналіз слова. Борщ
Номер слайду 11
Дібрати спільнокореневі слова
Номер слайду 12
Робота з реченням Варить смачний борщ Юля в металевій у каструлі.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
apple meatradish mealcabbage steam carrot creamsalad eat
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
«Fill the letter» fl___r a__p__e __e ___id_e go s____p___g. Answers: flour, apple pie, fridge, go shopping.
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Write down the sentences. Use “are” or “is”.1. There … some milk. 3. There … some lemons.2. There … some jam. 4. There … some apples.
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
ВПРАВА «ДОБЕРИ АНТОНІМ»
Номер слайду 25
Відновити прислів’я: до виділеного прикметника доберіть антонім. Маленьке діло краще за ____________ безділля. Нових друзів май, ____________ не забувай. З добрим водись, а _________ стережись.
Номер слайду 26
Робота в парах Доповніть прислів’я словами, відповідними за змістом. _____________ земля ________ рук не любить. Краще _______ правда, ніж __________ брехня. З другом говори ввічливо: від грубого слова _____ стає ______ . Слова для довідки: близький – чужий, чорний – білий, гірка – солодка.
Номер слайду 27
Riddles
Номер слайду 28
Номер слайду 29
Робота зі словниками
Номер слайду 30
Відгадай загадку. Як мене полюбите – грамотними будете. Мої слова – близькі за змістом, бо я словник - …Слова протилежні я знаходити звик, бо я, мої друзі, … словник.
Номер слайду 31
Номер слайду 32
Робота з підручником
Номер слайду 33
Вправа 156. Завдання 1. До кожного прикметника, поданого в словосполученні, добери і запиши відповідний антонім. За потреби скористайся довідкою. Легкий мішок - _____________ ; легке завдання - ______________. Гаряча вода - ______________; гаряча вдача - ________________ .порожня голова - ____________; порожня бочка - _____________ . М'який хліб - _______________ ; м'який характер - ____________ . Слова для довідки: складне, важкий; повна, розумна; спокійна, холодна; черствий, твердий. Завдання 2. У яких словосполученнях прикметники вжиті в прямому значенні, а в яких - у переносному.
Номер слайду 34
Номер слайду 35
ГРА «КАРУСЕЛЬ»
Номер слайду 36
Вправа «Мікрофон»
Номер слайду 37
Чим корисним був для вас урок? Де ви можете використати отримані знання з сьогоднішнього уроку? Did you like this lesson? What did you study at the lesson?