26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Урок на тему: "Розв’язування задач з теми “Фізика як природнича наука”. Підготовка до контрольної роботи"

Про матеріал
Тема. Розв’язування задач з теми “Фізика як природнича наука”. Підготовка до контрольної роботи. Тип уроку: узагальнення, систематизції знань, удосконалення навичок розв’язувати задачі. Мета: узагальнити вивчений матеріал, підготувати учнів до контрольної роботи.
Перегляд файлу

Тема. Розв’язування задач з теми “Фізика як природнича наука”. Підготовка до контрольної  роботи.

Тип уроку: узагальнення,  систематизції знань,  удосконалення навичок розв’язувати задачі.

Мета: узагальнити вивчений матеріал, підготувати учнів до контрольної роботи.

Хід уроку

І.  Організацій  етап.

Привітання учнів та перевірка готовності до уроку.

ІІ.  Перевірка домашнього завдання.

ІІІ.  Актуалізація опорних знань та вмінь.

Фронтальне опитування.

  1. Що означає слово «фізика» в перекладі з грецької?
  2. Що таке матерія?
  3.  Які існують види матерії?
  4.  Наведіть приклади фізичних тіл.
  5. Опишіть склад атома.
  6. Дайте означення дифузії.
  7. Дайте означення фізичної величини.
  8.  Наведіть приклади фізичних величин.

IV.  Розв’язування задач.

  1. Подайте в метрах такі значення фізичних величин: 214 мм; 1,3 км; 3км 42м.
  2. Запишіть значення  фізичних величин у вказаних одиницях.

150см= ___________ м. 

18 хв =____________с.

160мкм=____________м.

  1. У наведену таблицю запишіть, які з перелічених  слів означають фізичне тіло,  які – речовину і які- явище: алюміній,  Сонце,  випаровування,  м’яч,  снігопад,  зошит, вода, буран,  блискавка.


  1. Виміряйте товщину одного аркуша підручника.

 

  1. Знайдіть ціну поділки шкали приладу та його показ.

 


 

 

 

  1. Запишіть, як знайти об’єм одного цвяха , якщо дана мензурка з водою і коробка з цвяхами.
  2. Висота гранітної колони 4м, основа колони – прямокутник зі сторонами 40 і 60 см. Визначте об’єм колони.
  3. Вночі температура повітря була -5°С, а вдень +8°С. На скільки градусів змінилася температура повітря?
  4. Виконуємо завдання для самоперевірки за розділом 1-3.

V. Підбиття підсумків  уроку.

VI.  Домашнє завдання.

Завдання за підручником: повторити §1-5, виконати письмово завдання  для самоперевірки за розділом 1 (4- 8)

VI. Рефлексія.

Обери  колір.

Зелений – сьогодні  на уроці не було нічого складного.

Жовтий- сьогодні  на уроці деякі завдання були складними.

Рожевий - сьогодні  на уроці більшість  завдань були складними.

Червоний - сьогодні  на уроці всі завдання були складними.

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
Додано
24 липня
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку