План-конспект відкритого уроку в 1 класі
Вчитель Шиманська Марина Сергіївна
Тема уроку: Що є у моєму портфелі. Шкільне приладдя.
Очікувані результати: на кінець уроку діти зможуть: називати шкільне приладдя, назви кольорів, рахувати до 10; закріплять вміння називати вивчені мовні вирази знайомства та вітання; описувати шкільне приладдя; називати речі у множині.
Обладнання: картки з кольорами, числами, розрізані картки до теми «Шкільне приладдя» , USB-колонка, плакат множини предметів.
Хід уроку
І. Вступна частина уроку (4 хв).
1. Привітання.
T. Good morning, children! I’m glad to see you.
P1: Good morning, teacher. We are glad to see you too.
T: How are you today?
P1: I’m ОК
P2: I’m so-so.
P3: I’m bad.
2. Warming up. Рефлексія.
T: You have faces. How are you now? Draw your smiles. Show it for me. At the end of the lesson I’ll ask about your mood again. Hope, at the end of our lesson you’ll be fine too.
3. Hello song.
T: Let's sing! Make a circle, please. Let's sing a “Hello” song.
II. Основна частина уроку (30 хв).
Т: And now we are ready to do our phonetic drill.
Скажіть, а хто живе в нашому ротику? Звичайно, це Містер Язичок. Він не любить довго спати. Прокидається раненько, відкриває вікно [w]. Погода чудова, і він вигукнув[a:] Швиденько робить ранкову зарядку – язик до верхніх зубів, язик до нижніх зубів; прибирає в кімнаті: вибиває килим [p-b, p-b] , трохи попрацював пилососом [ t-d, t-d] , протер дзеркало [ h-h]; поснідав: п’є чай, але чай гарячий, і Містер Язичок його студить [f-v, f-v]. Вибіг з будинку. Яка чудова погода! Поспішає до школи. Його улюблений урок – англійська мова.
T: Our usual guest Smiling Sam always suffer from the bad memory. He wants you help him remind tour names and your age.
T: Say your name and ask What is your name?
T: Say your age and ask How old are you?
T: Now take your sits, please.
T: Today at our lesson we’ll revise numbers and colours, the words of the topic “School things” and plural of nouns.
T: Let's name the cards, please. What is it?
T: Let's play a game “Guess”. Відгадування назв шкільного приладдя через замочну скважину.
T: Let's count our school things: 1, 2,3 …
Вчитель прикріплює на дошку плакат, на якому зображена множина предметів і пояснює правило утворення множини предметів.
Діти слухають запис і за другим разом рахують разом із записом.
T: Let's have a rest, make a circle, please. Let's sing and dance.
T: Let's revise our colours. Let's play a game “Show me…”. Show me red, green, orange, blue, yellow brick. Now build a pyramid: take blue, yellow… Good job, boys and girls!
Виконання вправ на с. 19 WB. Count and write the number.
T: Let's colour school things: а pen is green, …
ІІІ. Заключна частина уроку (1 хв).
T: Did you like our lesson? Why?
Ps: Good bye, teacher!