30 вересня о 18:00Вебінар: Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Урок на тему ,,Що є у моєму портфелі? Шкільне приладдя.''

Про матеріал
У даній розробці школярі вправляються у називанні шкільного приладдя, повторенні кольорів, цифр від 1 до 10. Утворюють міні діалоги знайомство, привітання, також вивчають утворення множини предметів. Грають у гру, використовуючи цеглинки Лего.
Перегляд файлу

План-конспект відкритого уроку в 1 класі

Вчитель Шиманська Марина Сергіївна

Тема уроку: Що є у моєму портфелі. Шкільне приладдя.

Очікувані результати:  на кінець уроку діти зможуть: називати шкільне приладдя, назви кольорів, рахувати до 10; закріплять вміння називати вивчені мовні вирази знайомства та вітання; описувати шкільне приладдя; називати речі у множині.

Обладнання:  картки з кольорами, числами, розрізані картки до теми  «Шкільне приладдя» , USB-колонка, плакат множини предметів.

Хід уроку

І. Вступна частина уроку (4 хв).

1. Привітання.

T. Good morning, children! I’m glad to see you.

P1: Good morning, teacher. We are glad to see you too.

T: How are you today?

P1: I’m ОК

P2: I’m so-so.

P3: I’m bad.

 

2. Warming up. Рефлексія.

T: You have faces. How are you now? Draw your smiles. Show it for me. At the end of the lesson I’ll ask about your mood again. Hope, at the end of our lesson you’ll be fine too.

3. Hello song.

T: Let's sing! Make a circle, please. Let's sing a “Hello” song.

II. Основна частина уроку (30 хв).

  1.                   Phonetic drill.

Т: And now we are ready to do our phonetic drill.

Скажіть, а хто живе в нашому ротику?  Звичайно, це Містер Язичок. Він не любить довго спати. Прокидається раненько, відкриває вікно [w]. Погода чудова, і він вигукнув[a:] Швиденько робить ранкову зарядку – язик до верхніх зубів, язик до нижніх зубів; прибирає в кімнаті: вибиває килим [p-b, p-b] , трохи попрацював пилососом [ t-d, t-d] , протер дзеркало [ h-h]; поснідав: п’є чай, але чай гарячий, і Містер Язичок його студить [f-v, f-v]. Вибіг з будинку. Яка чудова погода! Поспішає до школи. Його улюблений урок – англійська мова.

  1.                   Language drill (game with a ball).

T: Our usual guest Smiling Sam always suffer from the bad memory. He wants you help him remind tour names and your age.

T: Say your name and ask What is your name?

T: Say your age and ask How old are you?

T: Now take your sits, please.

  1.                   Повідомлення теми і мети уроку.

T: Today at our lesson we’ll revise numbers and colours, the words of the topic “School things” and plural of nouns.

  1.                   Робота з флеш-картками School things.

T: Let's name the cards, please. What is it?

T: Let's play a game “Guess”. Відгадування назв шкільного приладдя через замочну скважину.

T: Let's count our school things: 1, 2,3 …

  1.                   Пояснення правила утворення множини предметів.

Вчитель прикріплює на дошку плакат, на якому зображена множина предметів і пояснює правило утворення множини предметів.

  1.                   Аудіювання.

Діти слухають запис і за другим разом рахують разом із записом.

  1.                   Фізкультхвилинка пісенька “Baby shark”.

T: Let's have a rest, make a circle, please. Let's sing and dance.

  1.                   Pобота з цеглинками Lego “Six bricks”.

T: Let's revise our colours. Let's play a game “Show me…”. Show me red, green, orange, blue, yellow brick. Now build a pyramid: take blue, yellow… Good job, boys and girls!

  1.                   Робота в зошиті з друкованою основою.

Виконання вправ на с. 19 WB. Count and write the number.

T: Let's colour school things: а pen is  green, …

ІІІ. Заключна частина уроку (1 хв).

T: Did you like our lesson? Why?

  • You were very clever and active pupils. Good job! Good bye, children!

Ps: Good bye, teacher!

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
8 травня
Переглядів
554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку