Урок на тему "Сім'я"

Про матеріал
Матеріал направлений на розширення уявлення дітей про сім’ю, її значення для людини. Повинен навчити володіти жестовою лексикою даної тематики , вміти знаходити помилки і виправляти за допомогою нових жестів. Правильно дактилю вати нові слова, вводити тематичну лексику у речення. Розвивати зв’язне мовлення , увагу, позитивне ставлення до навколишнього. Виховувати у дітей повагу до батьків та старшого покоління.
Перегляд файлу

 

      Урок з української  жестової мови у 2 класі на тему: «Сім’я”.

 

Мета: розширити уявлення дітей про сім’ю, її  значення для  людини.

Вчити володіти жестовою лексикою даної тематики , вміти знаходити помилки і виправляти за допомогою нових жестів. Правильно дактилю вати нові слова, вводити тематичну лексику у речення. Розвивати зв’язне мовлення , увагу, позитивне ставлення до навколишнього. Виховувати у дітей повагу до батьків та старшого  покоління.

 

Обладнання: ілюстрації до теми «Сім’я”,таблички зі словами, текст «Сім’я”,

Ілюстрації жестів.

 

 

                                   Хід уроку

І. Організаційний момент.

-         Який зараз урок?

-         Який зараз місяць?

-         Яка зараз пора року?

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Загадка.

Цифра ця усім говорить,

Скільки днів до тижня входить.

Поряд стане буква я,

То це буде вже ….( сім’я).

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Вступне слово вчителя.

 «Без сім’ї  немає  щастя на землі», - твердить народне українське прислів’я.  Напевно , кожен із нас  усвідомлює , який глибокий зміст  закладено в цьому  простому, на  перший погляд  вислові. Ми не уявляємо свого життя  без рідних людей, які завжди готові зігріти нас теплом і ласкою, любов’ю, бажанням  допомогти.

 

   1.  Зробити опис УЖМ сімейної фотографії.

це - я.

це - мама.

це -  тато.

це - брат.

це - сестра.

це - дідусь.

це -  бабуся.

мама, тато, брат, сестра і я – це сім’я.

 

  1. Показати УЖМ подані речення.

 

Моя сім’я велика/невелика.

Мою маму звати… .  Їй …років.

Мого тата звати… .  Йому … років.

Мою бабуню звати… . Їй …років.

Мого дідуся звати… .  Йому … років.

У мене є брат.  Його звати… .   Йому … років.

У мене є сестра.  Її звати … .  Їй … років.

Бабуся і дідусь живуть разом з нами.

Бабуся і дідусь живуть окремо.

Моя сім’я живе дома, а я живу у школі.

На вихідні дні я їду додому до мами і тата.

  1. Фізкультхвилинка.

 Горобцям  не  до  науки:                                                                                                     Ох,  давно  вже  терплять  муки.                                                                                                            Затекли  і  ніжки  й  крила,             

Горобчиха  зве  до  діла:    

Їх  ану,  славні  малюки,                                                                                    Стали струнко,  мов  грибки,                                                                                        Крила  вгору  піднімайте,                                                                                                                       Ними  добре  помахайте                                                   

Головою  покрутіть,                                                                                                        Ніжками  потупотіть,                                                                                                  Навкруг  себе  оберніться…                                                                                                       Швидше,  швидше,  не  лініться!                                                                                                                                                  Стане  легко  й  добре  враз,                                                                                         Відпочинете  гаразд.             

5.  Перекласти текст УЖМ .

У мене є тато і мама. Зараз вони живуть у місті. Я живу у школі. Мій тато працює. Мама теж працює. Брат ходить в школу. Брат – чуючий, а я – глухий. Дома тато, мама і брат вчать жестову мову. Вони хочуть багато цікавого мені розказати.

6.   Намалювати портрет мами (тата, брата, сестри).

ІV. Підсумок.

Що ми робили на початку уроку?

Що ми робили на прикінці  уроку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 листопада 2023
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку