План-конспект уроку на заявлену тему, мета якого закріпити вміння створювати та редагувати векторні графічні зображення; розвивати логічне мислення; планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість. |
Тема: Створення складених векторних зображень.
Мета :
Обладнання: комп’ютери, підручник, презентація уроку.
Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
III. Мотивація навчальної діяльності
Від 1 січня 2018 року в Україні встановлюється заборона на захоронення неперероблених (необроблених) побутових відходів. Водночас, українців зобов'язують сортувати сміття.
У деяких містах спробували сортувати сміття, але виникли певні труднощі – як правильно це зробити. Тож спробуємо вирішити цю проблему, адже вона стосується і нашого міста.
Пропоную вашій увазі переглянути приклади зображень з даної тематики.
(перегляд зображень)
В кожного є можливість спробувати себе в ролі експерта з екології. Тому завдання уроку: створити векторне зображення на тему «Як правильно сортувати сміття?»
IV. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя
Практична робота
Інструктаж з правил техніки безпеки
Хід роботи
1. Запустіть програму Power Point 2016.
2. Створіть графічне векторне зображення, використовуючи різні фігури та операції на ними.
3. Згрупуйте всі елементи малюнка в один графічний об’єкт.
4.Збережіть створене зображення, як малюнок на Робочому столі з іменем «Створення векторних зображень. Прізвище».
Після виконання 2-3 учнів презентують свої роботи.
IV. Домашнє завдання
Повторити §8.3.
Завдання:
V. Підсумок уроку
Рефлексія