Тема. Тварини. Частини тіла.
Мета: ознайомити учнів з новими словами і практикувати в їх вживанні: ears, head, nose, mouth, neck, legs; ознайомити учнів і практикувати у вживанні запитання: What have you got? What has…got? і відповіді на них; увести буквосполучення wh; розвивати увагу, мовленння, мислення, пам’ять; виховувати любов до предмету англійської мови.
Обладнання: підручник, малюнки для введення нових ЛО
Хід уроку
My rabbit is blue.
My rabbit says “Good morning!”
And so do you.
2. Повідомлення теми і мети уроку.
- Today’s topics are “Animals” and “Parts of the body”.
- Нас на уроці чекає багато справ та несподіванок. На парті у кожного з вас є по три «смайлики»:
У кінці уроку за допомогою цих «смайликів» ми зробимо незвичайну квітку "Our English Lesson" та оцінимо наш урок.
- So, let's start our work.
3. Фонетична зарядка.
a) відпрацювання звуку в словах.
- Сьогодні наші нові знайомі – це літери-подружки wh, які зазвичай вимовляються як [w].
- Look at these pictures.
- Let's read the words. (Why, white, when, whale)
- Listen to my translation. (Why - чому, white - білий, when - коли, whale – кит)
- Let's read these words after me.
- What sound do you hear most often? ( Sound [w] )
- This sound we will learn at our lesson.
- Look at the card.
- This is the sound [w].
- Let's repeat all together.
б) відпрацювання звуку в римівці.
- Listen to me very attentively.
- Why do you cry, Willy,
Why do you cry?
Why, Willy? Why, Willy?
Why, Willy? Why?
- Let's read it line by line.
- Let's read the whole rhyme.
- Listen to mv translation.
- Чому ти плачеш, Віллі,
Чому ти плачеш?
Чому, Віллі? Чому, Віллі?
Чому, Віллі? Чому?
в) вправляння зі звуком
- Плесніть у долоні коли почуєте звук [w].
- Whale, fox, lion, why, hippo, white, tiger, when, what, zebra, watching.
1. Мовленнєва зарядка.
1.2. Робота з індивідуальними картками
- Зараз давайте прочитаємо віршик. Але що це?
- Буквоїд господарював тут і поїв літери. Як же нам прочитати слова? Треба вставити літери.
- Li_ns, ti_ers, ele__ants,
Bea_s, mo_k_ys and gira_fes,
Hip_os, r_inos, croc_diles
All these _nim_ls are nice.
2. Вивчення нового матеріалу
2.1 Аудіювання розповіді вчителя.
- Open your books at page 93. Look at the exercises 1.
- Listen, point and repeat.
- These are animals parts of the body. The animals have ears, head, nose, mouth, neck, legs.
- Чи почули ви нові слова?
- Let`s repeat them (вішаю на дошку малюнок зі словом)
- Who can read?
2.2. Перевірка сприймання.
- Давайте спробуємо виконати вправу 2, ст.93.
3.Автоматизація дій учнів з новим матеріалом.
3.1. Гра «Неіснуюча тварина». Кожен учень отримує карточку з описом тварини. Йому потрібно намалювати неіснуючу тварину за описом.
1) It is not big. It has got a big head, three eyes, three legs, a small nose. It has not got a tail. It is grey.
2) It is big. It has got a big head, two eyes, six legs, a big nose. It has got a long tail. It is grey.
3) It is not big. It has got a head, a small mouth, three legs, a small nose. three legs It has not got a tail. It is black.
4) It is small.. It has got a small head, two green eyes, a nose, no legs. It has got a long tail. It is white and black.
5) It is big. It has got a big head, four eyes, a mouth .ten teeth, six legs. It has got a long tail. It is blue.
6) It is small.. It has got a small head, two green eyes, a small nose. It has got a long tail. It is red.
4. Робота з підручником
4.1Відпрацювання нових ЛО в усному мовленні
- Open your books at page 93. Look at the exercises 3.
- Вам потрібно, дивлячись на картинку, описати тварину.
5. Фізкультхвилинка.
- Let`s play the game “Be careful”: я називаю команди і виконую рухи, але інколи команду називаю одну, а рух виконую інший. Ваше завдання – правильно виконати команду.
- Touch you face/ eyes/ ears/ neck/ body/ head/ hair/ toes/ legs/ feet.
6.Застосування нових ЛО в усному мовленні
- Open your books at page 94. Look at the exercises 4.
- Вам треба розповісти про вашу улюблену тварину.
7.Вправляння в читанні
- Open your books at page 95. Look at the exercises 5.
- Прочитаймо слова з ведмедиком Тедом.
- Listen to me and repeat after me.
- Who can read?
- Who can translate?
8. Робота в зошитах.
1.Підсумок уроку.
- So, our lesson is coming to an end. What do you remember from the lesson?
- Чи сподобався вам урок? Що ми з вами робили на уроці і чого ми навчились?
- А зараз давайте зробимо незвичайну квітку «Our English Lesson». На парті в кожного з вас є різні «смайлики»:
- Використайте їх. (Учні розміщують їх на дошці й утворюють квітку.).
- I see that you like the lesson very much.
2. Домашнє завдання
- Вивчити нові слова: ears, head, nose, mouth, neck, legs.
- Прописати по рядку слова: ears, head, nose, mouth, neck, legs.
3. Оцінювання.
4. Прощання.
- The lesson is over. Thank you. Goodbye.