Урок на тему "Тварини. Частини тіла"

Про матеріал
Урок на тему "Тварини. Частини тіла" Мета: ознайомити учнів з новими словами і практикувати в їх вживанні: ears, head, nose, mouth, neck, legs; ознайомити учнів і практикувати у вживанні запитання: What have you got? What has…got? і відповіді на них; увести буквосполучення wh; розвивати увагу, мовленння, мислення, пам’ять; виховувати любов до предмету англійської мови.
Перегляд файлу

Тема. Тварини. Частини тіла.

Мета: ознайомити учнів з новими словами і практикувати в їх вживанні: ears, head, nose, mouth, neck, legs; ознайомити учнів і практикувати у вживанні запитання: What have you got? What hasgot?  і відповіді на них; увести буквосполучення wh; розвивати увагу, мовленння, мислення, пам’ять; виховувати любов до предмету англійської мови.

Обладнання: підручник, малюнки для введення нових ЛО

Хід уроку

  1. Організаційна частина.
  1.                Привітання
                My monkey is clever.

My rabbit is blue.

My rabbit says “Good morning!”

And so do you.                 

       2.  Повідомлення теми і мети уроку.
- Today’s topics are “Animals” and “Parts of the body”.
- Нас на уроці чекає багато справ та несподіванок. На парті у кожного з вас є по три «смайлики»:

У кінці уроку за допомогою цих «смайликів» ми зробимо незвичайну квітку "Our English Lesson" та оцінимо наш урок.
- So, let's start our work.

    3. Фонетична зарядка.

a) відпрацювання звуку в словах.

- Сьогодні наші нові знайомі – це літери-подружки wh, які зазвичай вимовляються як [w].
- Look at these pictures.
- Let's read the words. (Why, white, when, whale)
- Listen to my translation. (Why - чому, white - білий, when - коли, whale – кит)
- Let's read these words after me.
- What sound do you hear most often? ( Sound [w] )
- This sound we will learn at our lesson.
- Look at the card.
- This is the sound [w].
- Let's repeat all together.

б) відпрацювання звуку в римівці.

- Listen to me very attentively.

- Why do you cry, Willy,
  Why do you cry?
  Why, Willy? Why, Willy?
  Why, Willy? Why?

- Let's read it line by line.
- Let's read the whole rhyme.
- Listen to mv translation.
- Чому ти плачеш, Віллі,
   Чому ти плачеш?
   Чому, Віллі? Чому, Віллі?
   Чому, Віллі? Чому?

в) вправляння зі звуком

- Плесніть у долоні коли почуєте звук [w].

- Whale, fox, lion, why, hippo, white, tiger, when, what, zebra, watching.

  1. Основна частина.

1. Мовленнєва зарядка.

  1.            Фонетичне відпрацювання раніше вивчених ЛО.
  • I spell the word. You name it. P-e-t. (Pet)
  • S-m-a-l-l, e-l-e-p-h-a-n-t, m-o-n-k-e-y, b-e-a-r,  r-a-b-b-i-t.

1.2. Робота з  індивідуальними картками

- Зараз давайте прочитаємо віршик. Але що це?
- Буквоїд господарював тут і поїв літери. Як же нам прочитати слова? Треба вставити літери.
- Li_ns, ti_ers, ele__ants,
Bea_s, mo_k_ys and gira_fes,
Hip_os, r_inos, croc_diles
All these _nim_ls are nice.
 

2. Вивчення нового матеріалу

2.1 Аудіювання розповіді вчителя. 
-  Open your books at page 93. Look at the exercises 1.

 - Listen, point and repeat.


 

- These are animals parts of the body. The animals have ears, head, nose, mouth, neck, legs.
- Чи почули ви нові слова?
- Let`s repeat them (вішаю на дошку малюнок зі словом)
- Who can read?

 

2.2. Перевірка сприймання.
- Давайте спробуємо виконати вправу 2, ст.93.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Автоматизація дій учнів з новим матеріалом.

3.1. Гра «Неіснуюча тварина». Кожен учень отримує карточку з описом тварини. Йому потрібно намалювати неіснуючу тварину за описом.


1) It is not big. It has got a big head, three eyes, three legs, a small nose. It has not got a tail. It is grey.

2) It is  big. It has got a big head, two eyes, six legs, a big nose. It has got a long tail. It is grey.

3) It is not big. It has got a head,  a small mouth, three legs, a small nose. three legs It has not got a tail. It is black.

4) It is small.. It has got a small head, two  green eyes,  a nose, no legs. It has got a long tail. It is white and black.

5) It is  big. It has got a big head, four eyes, a  mouth .ten teeth, six legs. It has got a long tail. It is blue.

6) It is small.. It has got a small head, two  green eyes, a  small nose. It has got a long tail. It is red.
 

 4. Робота з підручником

4.1Відпрацювання нових ЛО в усному мовленні

- Open your books at page 93. Look at the exercises 3.
- Вам потрібно, дивлячись на картинку, описати тварину.

5. Фізкультхвилинка.

- Let`s play the gameBe careful”: я називаю команди і виконую рухи, але інколи команду називаю одну, а рух виконую інший. Ваше завдання – правильно виконати команду.

- Touch you face/ eyes/ ears/ neck/ body/ head/ hair/ toes/ legs/ feet.


6.Застосування нових ЛО в усному мовленні









 

- Open your books at page 94. Look at the exercises 4.
- Вам треба розповісти про вашу улюблену тварину.

7.Вправляння в читанні

 

 

 

 

 

- Open your books at page 95. Look at the exercises 5.
- Прочитаймо слова з ведмедиком Тедом.
- Listen to me and repeat after me.
- Who can read?
- Who can translate?

8. Робота в зошитах.

 

 

 

 

  1. Заключна частина.

1.Підсумок уроку.
- So, our lesson is coming to an end. What do you remember from the lesson?
- Чи сподобався вам урок? Що ми з вами робили на уроці і чого ми навчились?
- А зараз давайте зробимо незвичайну квітку «Our English Lesson». На парті в кожного з вас є різні «смайлики»:

- Використайте їх. (Учні розміщують їх на дошці й утворюють квітку.).

- I see that you like the lesson very much.

2. Домашнє завдання

- Вивчити нові слова: ears, head, nose, mouth, neck, legs.
- Прописати по рядку слова: ears, head, nose, mouth, neck, legs.

3. Оцінювання.

4. Прощання.

- The lesson is over. Thank you. Goodbye.

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 2 клас (Ростоцька М. Є., Карпюк О. Д.)
Додано
20 січня 2019
Переглядів
1955
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку