Урок на тему: Узагальнення знань учнів за темою «Загальна характеристика Європи»

Про матеріал

Розробка уроку з географії для 10 класу на тему : Узагальнення знань учнів за темою «Загальна характеристика Європи» за підручником Географія 10 клас автори Г.Д. Довгань, О.Г. Стадник

Мета уроку : : узагальнити та систематизувати знання з вивченої теми, перевірити володіння уміннями та навичками самоконтролю знань; виховувати увагу та формувати свідоме, відповідальне ставлення до навчання.

Перегляд файлу

Тема. Узагальнення знань учнів за темою «Загальна характеристика Європи»

Мета: : узагальнити та систематизувати знання з вивченої теми, перевірити володіння уміннями та навичками самоконтролю знань;  виховувати увагу та формувати свідоме,  відповідальне ставлення до навчання.

Тип уроку: узагальнення й систематизація знань.

 Хід уроку

І. Організація класу.

 Повідомлення теми, мети і завдання уроку.

ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань.

Вправа «Карусель»

Учні формують зовнішнє та внутрішнє кола і , рухаючись, обмінюються інформацією . Питання для учнів:

  1. Які існують форми правління країн світу?
  2. У чому проявляється глобалізація?
  3. Які характерні риси притаманні економіко-географічному положенню Європи?
  4. Поясніть типологію країн за економічним показником?
  5. Які особливості господарства країн Європи?

 

ІІІ. Узагальнення знань учнів за темою «Завгальна характеристика Європи»

І рівень. Завдання з вибором однієї правильної відповіді.

  1. Скільки існує європейських держав з теократичною  монархією:

А) 6;   Б) 8;   В) 32;   Г) 5;   Д) 1.

2. До країн з перехідним типом економіки належить:

            А) Австраія;  Б) Бельгія;  в) Польща;  Г) Данія;  Д) Люксенбург.

3. Які з країн  належить до північного субрегіону :

           А) Німеччина, Данія;  Б) Велика Британія, Данія;  В) Данія, Швейцарія;  Г) Польща, Норвегія; Д) Греція, Бельгія.

4. Площа Європи становить (млн. км)

         А) 10;  Б) 7;  В) 14:  Г) 20;  Д) 22.

5. Яка з країн відноситься до унітарних держав:

         А) Франція;  Б) Німеччина;  В) США;  Г) Австрія;  Д) Росія.

6. Територія Європи вміщує всього країн:

        А) 44;  Б) 36;  В)  34;  Г) 10;  Д) 24.

 

ІІ рівень. Завдання з вибором кількох правильних відповідей.

  1. Виберіть найбільш урбанізовані країни:

А. Японія;

Б. Португалія;

В. Албанія;

Г. Франція;

Д. Великобританія;

Е.  Бельгія;

Є.  Македонія;

Ж. Індія.

  1. Оберіть країни які відносяться до «20 розвинутих країн»

А. ФРН;

Б. Молдова;

В. Франція;

Г. Україна;

Д. Австрія;

Е.  Білорусь;

Є.  Бельгія;

Ж. Чорногорія.

  1. Виберіть країни з «перехідною економікою»:

А. Україна;

Б. Португалія;

В. Албанія;

Г. Молдова;

Д. Білорусь;

Е.  Росія;

Є.  Македонія;

Ж. Франція.

 

Дайте визначення поняттю – рурбанізація

ІІІ рівень

  1. Установіть відповідність між типологією та країнами світу:

А. країни з третинним сектором економіки;

 

Б. країни х вторинним сектором економіки;

 

В. країни з первинним сектором економіки.

1.  Китай, Північна Корея, В’єтнам, Лаос, Куба, Узбекистан.

2.  Венесуела, Іран, Марокко, Сомалі, Індія, Туніс.

3.  Австралія, Франція, Швеція, Канада, ФРН, Норвегія.

4.  Іспанія, Португалія, Греція, Мексика, Сінгапур, Бразилія.

5.  Словенія, Казахстан, Румунія, Монголія, Білорусь, Словаччина.

6.  Фінляндія, Нова Зеландія, Австрія, Італія.

7.  Південна Корея, Тайвань, Аргентина, Уругвай, Естонія, Данія

  1. Розв’яжіть задачу.

Обчисліть ресурсозабезпеченість країни вугіллям   різними способами.

країна

К-ть населення, млн..ос.

Запаси, млрд. т

Видобуток млн.т

Росія

144

157,0

333

 

На контурну карту нанесіть країни одного із субрегіонів Європи

ІV рівень

Складіть схему господарства Європи та порівняйте структуру промислового виробництва двох субрегіонів Європи за вибором.

ІV. Підсумок уроку.

Закінчіть речення «Сьогодні я ….»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 грудня 2018
Переглядів
5545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку