Урок на тему "Зовнішність", 1 клас

Про матеріал
Удосконалення вживання лексичного матеріалу з теми "Зовнішність", та вживання дієслова have
Перегляд файлу

                   План-конспект уроку у 1 класі

     Тема : Parts of the body. Зовнішність. Опис людей.

Мета : практична : навчити учнів новому лексичному матеріалу з теми,   удосконалити знання вивчених ЛО і дієслів   have/ has  . Практикувати вживання структури She / He has+ adjective + noun.

Освітня: Поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови.

Розвиваюча: Розвивати навички усного мовлення , пам'ять, увагу, творче мислення; розвивати мовну здогадку, фонетичний слух.

Виховна: Виховувати культуру спілкування, цілеспрямованість, інтерес до вивчення іноземної мови.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: робочий зошит, підручник, тематичні картки, комп’ютер, мультимедійна  презентація.  

 

                                                Зміст уроку

  1. Організаційний момент.

  1. Привітання

-Good morning, my dear children!

Sit down, please.

I am glad to see you today. How are you?

Як у вас справи? Який у вас сьогодні настрій? Ось у  мене є три смайлика, вам потрібно вибрати один , який відповідає вашому настрою.

( діти називають відповідний смайлик ).

2. Повідомлення теми і мети уроку.

T. Today we have unusual lesson, we have many guests. Let’s greet them.

     Сьогодні у нас незвичайний урок, до нас завітало багато гостей. Давайте привітаємо їх.

Ch. Good morning !

Т. Але окрім них до нас сьогодні хочуть завітати наші британські друзі.

T. Look! Who are they?

Ch. It’s Andy, Sue, Tom and Mag.

Слайд 1

T. Children, the topic of our lesson is parts of the body.

T. Our characters will help us. Наші герої допоможуть нам вивчити нові слова, читати їх, ми навчимося описувати зовнішність людей, а також  визначимо, що означає дружба.

  Do you want to have new friends? Ви хочете мати нових друзів? So, let’s start.

Our friends have a present for us. Look, it’s a flower! It’s unusual flower.( наші друзі мають подарунок для нас-це квітка, незвичайна квітка. Але , нажаль , під час подорожі пелюстки відірвалися. Давайте разом спробуємо відновити їх, щоб вони не засмутились і побачили, які ви в нас розумнички, як ви добре знаєте англійську. Та для цього нам треба виконати завдання, які знаходяться на кожній з пелюсток. До речі, пелюстка на англійській мові буде petal . Repeat, please, PETAL

 So, are you ready to start? ( Ви готові?)

Ch. Yes.

  1. Фонетична розминка

Слайд 2

T.  Тask 1. Introduction .

- Say  Hello and tell your names to our new friend. Look who is it? ( A sheep Shone)

Ch. Hello, my name is …

Well done !

Слайд 3

T. Let’s see the next task. Task 2 is PHONETICS.

It’s phonetical warming - up . Наступне завдання- фонетичне. Почувши слова із звуком[m]сплесніть у долоні. Are you ready?

Сh. Yes, of course.

T. hello, family, dog, Meg, book, mummy, black, milk, mouth, cat, my, small, frog, fish, grandmother, ten, grandfather, swim, monkey. ( діти плескають у долоні, почувши слово із звуком [m].

T. Now let’s name the words: family, Meg, mummy, milk, mouth, my, small, grandmother, swim, monkey )

T. Well done!

III.Активізація опорних  знань.

Слайд 4

T. Let’s look at the task number 3. It’s “ COLOURS”. Name the colours of the petals. (назвіть кольори цих пелюсток) 

Т.  What colour is this petal?

Ch. It’s red, yellow……  (Учні називають кольори) .

Слайд 5

T. Now look at the screen.( подивіться на екран). What colour is a frog? (a fox, a cat, a pig, an elephant,a  mouse,a  bear)

Ch. It’s green ( учні називають кольори тварин)

T. Well done.

IV.Основна  частина уроку.

  1. Vocabulary .

Cлайд 6

-Now let’s look at the next task number 4.

It’s NEW WORDS. Наше наступне завдання-НОВІ СЛОВА.

Look at the screen.( погляньте на екран) Repeat : eyes, nose, mouth, ears, long.

( діти повторюють слова)слайди 8, 9, 10,11,.(  

Now let’s read them: (діти читають слова на дошці)

T. Look  at the blackboard , you can see a girl here.  Who is it?

Ch. It’s Elsa

 What is this? ( вчитель показує обличчя, ніс, вуха , волосся, діти називають по- англійськи, потім вказуються стрілками)

T.  Look at this man.  He  has a  long nose, long arms, long legs. Long .  What  does a word LONG  mean? ( Що  це означає? )

Ch. Long-це довгий.

  1. Grammar

Слайд 12

T. let’s look at the task 5. It’s GRAMMAR. Наступне завдання- граматичне. Давайте повторимо, як буде на  англійській  Я маю? Слайд 14( з’являються слова)

Ch. I have.

T.  Він має?

Ch. He has.

 T.   Вона має?

Ch. She has.

 T.  Ми маємо?

Ch. We have.

 T.  Вони мають? 

CH. They have

3. Physical exercise

 Слайд 13

T. Let me see task number 6. Oh it’s relaxation. Do you like to relax?

T.  Ви любите відпочивати?

Ch. Yes, of course.  ( учні виконують фізичні вправи з римовкою).

T. Very well.

4. Speaking .

T. Are you ready for the next task? Task 7 – It’s speaking and reading

Слайд 14 T. Now let’s play the game . We will describe our classmates. ( Давайте пограємо у гру. Ми будемо описувати наших однокласників.)

( виходять четверо учнів, інші учні описують їх очі, волосся, рот)

Ch. He has blue eyes, black hair……

T. Well done.

 

.( наступне завдання читання) Reading

  - Open your books on page 66, Ex. 1. Read the words together .(Учні читають слова)

-Now name the features . ( Назвіть риси, які намалювали  діти)

Ch.  Учні називають слова.

T. Nice work.

6.  Listening and drawing. Слайд 15

T. Our last task is listening and drawing.

Let’s divide into two groups.

You have shits of papers on your desks. The first group has  papers with SHE HAS…, the second with HE HAS… . Listen to the description of the people then draw parts of body.

Ch. Children listen and draw on their papers.

T1-She has a little nose.

2-He has a long nose.

  1.      She has big blue eyes.
  2.      He has brown eyes.

1-She has  little  ears .

2- he has big ears.

    1-she has a little pink mouth.

    2-he has a big red mouth.

1-she has long hair.

2-he has short hair.

 

T. Very well. Now show your papers.

T. Well done..

V. Підсумки уроку

We have done all the tasks . ( ми виконали всі завдання, ви добре попрацювали, вивчили нові слова( учні  повторюють їх) та навчились описувати зовнішність людей.

Now our flower is again beautiful (наша квітка знову красива, але давайте перевіримо, чи такою повинна вона бути, чи все правильно ми виконали? Слайд 16. ( фото квітки)

How do you feel now?( як ваш настрій зараз, чи такий же він гарний ,як на початку уроку?

Ch. Yes.

T. Did you like the lesson? (чи сподобався вам урок?) Our friends are happy too.

 The lesson is over. Say Good bye  to our British  friends  and our guests.

 

docx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку