Урок «Незвичайна подорож Незнайка до школи»

Про матеріал
Тема: «Незвичайна подорож Незнайка до школи». Підсумковий урок з англійської мови у 1 класі Мета: удосконалити навички спілкування вчителя і учня, продовжувати виробляти навички роботи вчителя і учня на довірі, а також підтримувати навчальні зусилля дітей; повторити вивчений мовний матеріал. Розвивати мислення і мовлення дітей, удосконалювати уміння спілкуватися іноземною мовою. Виховувати культуру поведінки.
Перегляд файлу

1

 

Тема: «Незвичайна подорож Незнайка до школи». Підсумковий урок з        англійської мови у 1 класі             

Мета: удосконалити навички спілкування вчителя і учня,    продовжувати виробляти навички роботи вчителя і учня на довірі, а також підтримувати навчальні зусилля дітей; повторити вивчений мовний матеріал. Розвивати мислення і мовлення дітей, удосконалювати уміння спілкуватися іноземною мовою. Виховувати культуру поведінки.

Обладнання: картки з буквами і цифрами, англійський алфавіт, повітряні кульки, плакати на англійській та українській мовах, подарунки-солодощі для дітей.

ХІД УРОКУ

 

І. Організація учнів до уроку.

 

I.I. Вступне слово вчителя.

 

Учитель: Good morning!Hello! Доброго дня, діти! Доброго дня, наші шановні гості!

У нас сьогодні незвичайний урок – до вас завітав….Незнайко. Правда, не гратися хоче цей хлопчик… Ось послухайте, що трапилося з нашим гостем.

(Заходить Незнайко, вчитель починає розповідь під музичний супровід)

 

    У далекій країні Казки жив хлопчик Незнайко. Він полюбляв гратись,як і всі маленькі дітки. Цілими днями Незнайко міг бігати, стрибати, співати якісь пісеньки.

Але одного дня настав час іти до школи. Ох, як же стало страшно стало хлопчику іти вчитись! Він думав, що це надзвичайно складно. Більше того, Незнайко боявся іти до школи тому, що там нещодавно почали вивчати якусь чудернацьку іноземну мову, про яку малий ще ніколи раніше не чув. Хлопчику було страшно і соромно, адже воно нічого не вміло.

    І наступного ранку,коли всі діти пішли до школи, він побіг у зовсім іншу сторону. Він вирішив, що буде гратись, як завжди, і не треба йому ніякої школи. І тут  побачив бабусю Сову.

  •          Доброго дня вам! – сказав чемно Незнайко.
  •          І тобі доброго дня. – відповіла Сова. – А чому ти не в школі, хлопчику? – поцікавилась стара птаха.
  •          Я…Мені страшно йти в школу… - перелякано мовив Незнайко.
  •          Чому ти так кажеш? – лагідно мовила Сова. – В школі зовсім не страшно,а,навпаки,ти будеш мати багато друзів.
  •          Ніхто не буде зі мною дружити, – сумно продовжував хлопчик. – Адже я не вмію ні читати,ні рахувати,а, крім того, ще й боюсь цієї іноземної мови, яку почали вчити у школі.
  •          То не біда, – мовила Сова. - Давай ми підемо до школи. Там сьогодні свято і я на нього запрошена. Хочеш, я візьму тебе з собою? А дорогою ми теж не гаятимемо часу.
  •          Згода, – відповів вже радісний хлопчик. І вони пішли разом до школи, якої ще недавно так боявся Незнайко.

    По дорозі вони зустріли зайчика:

  •          Дивись, - сказала Сова – зайчик, він один. Це легко! До речі, яку іноземну мову вивчають у вашій школі?Адже їх є багато!
  •          Здається,англійську.
  •          Англійською це буде ‘’One’’.
  •          Один… one,- повторив хлопчик за Совою.

А за наступним кущиком на доріжці їм зустрілися дві веселі мишки, які весело гралися.

  •          Мишки – дві. Отже, один і два,– вела далі Сова. – Англійською “two”.
  •          Один, два…one, two,- повторив хлопчик за Совою.
  •          Вчитися рахувати не складно, а англійською ще й цікаво!

Бабуся Сова тільки усміхнулася. Тут з-за кущика до них підбігли веселі вовки, які теж поспішали до школи.

  •          Дивись, Незнайко. Вовків – три. Давай порахуємо разом! Один, два, три… ‘’one, two, three’’.Це легко!
  •          Один,два,три…one, two, three, – весело повторив хлопчик.

 І вони пішли далі. Дорогою їм трапилось невеличка долина.

  •          Подивись уважно, Незнайку, кого ти бачиш? – запитала Сова.
  •          Там котики, – мовив малий.
  •          Давай їх порахуємо, - сказала Сова. – Один, два, три і чотири. ‘’One, two ,three, four.’’
  •          Один,два,три,чотири…one, two, three, four, - повторив Незнайко.

Так вони йшли і рахували,поки дійшли до школи.

  •          Ура! Тепер я вмію рахувати,- вигукнув радісно хлопчик. – І англійською теж! Дякую вам! А ось – мавпочки. Я вже сам можу їх порахувати.
  •          Ти будеш гарним учнем. У тебе все швидко виходить. Але зараз тихенько. Ми вже прийшли на свято. Я не сказала тобі відразу, що це за свято, щоб ти не хвилювався. Діти якраз закінчили вивчати абетку на англійській мові з цього приводу влаштували свято. Ти можеш подивитися, послухати чому вони навчилися і тоді сам вирішиш, чи потрібно тобі ходити до школи. Гаразд? Сідай зручніше.
  •          Добре.

 

 

 

   ІІ. Актуалізація опорних знань.

 

II.I. Розповідь учнів про себе. Знайомство.

Учитель: Ну що, діти, розповімо Незнайку про школу? Навчимо його рахувати, віршики розповідати і букви знати? (відповіді учнів)

Діти! Але ж наші гості нічого про вас не знають.

   

(учні розповідають про себе)

 

My name is…

I am 7.

I live in Chervonograd

 

 

II.II. Весела вікторина.

Учитель: Thank you very much!Well done!

Дякую. Дуже приємно. Я знаю, Що ви добре і правильно вмієте рахувати. Покажіть будь ласка нам це. Я ставитиму запитання українською, а ви відповідайте англійскою. А Незнайко нам в цьому допоможе!

Незнайко: Урррааа! Я також рахуватиму з вами!

 

*Якою цифрою завжди починаємо рахунок? (1) One.

*Скільки кольорів має веселка? Скільки днів у тижні? (7) Seven.

*Скільки у людини очей, вух, ніг,рук? (2)Two.

*Скільки ніг у восьминога? (8) Eight.

*Скільки пальців у нас на одній руці ? (5)Five.

*А на двох руках? (10) Ten.

*Яке число отримаємо, якщо перевернути цифру 6? (9) Nine.

*Яке число входить до назви відомої казки про Ніф-Ніфа, Нуф-Нуфа та Наф-Нафа? (3) Three.

*Два плюс два.(4) Four.

*Яке число отримаємо,якщо перевернути

цифру 9? (6) Six.

Учитель: Well done!

Незнайко: Я вже вмію рахувати до десяти. Дякую вам, любі дітки. А допоможете мені віршика вивчити? Дуже вже хочеться розповідати про школу, стати справжнім школярем!

 

(Діти у відповідь розповідають віршики, Незнайко повторює за ними)

 

 

 

Colours.

Red and yellow, blue and green,
Blue and green, blue and green,
Red and yellow, blue and green,
Black and white and brown.

Orange, purple, pink and grey,
Pink and grey, pink and grey,
Orange, purple, pink and grey,
Black and white and brown.

The frog is green.

The frog is green, green, green
And so is the tree,
One, two, three, one, two, three.
Red, red, red the rose,
Blue, blue, blue the dress.
Grey, grey, grey the rat
And so is the cat!

 

 

Учениця: Вчитися ніскілечки не важко, Незнайко! До того ж це дуже цікаво і весело. У школі ми читаємо, пишемо, рахуємо, малюємо. А ще займаємося спортом, стрибаємо, співаємо. Кожен знайшов тут собі багато нових друзів!

 

  1.       Узагальнення й систематизація набутих знань.

 

 III.I. Повторення англійського алфавіту.

 

Учитель: Діти, до нас на свято завітали гості. Погляньте, це тітонька Сова, яка протягом року допомагала вам у складних ситуаціях своїми мудрими порадами.

 

Сова:Доброго дня, любі діти! У вас сьогодні чудове свято. Скажіть, ви дійсно вже знаєте абетку англійською мовою?

Учні: Так!

Учитель: Покажіть нам будь ласка свої знання!

(Діти тримають у руках аркуші паперу, на яких написані букви. Кожна дитина розповідає віршик на ту букву,яка в неї у руках. Незнайко допомагає, повторює з дітьми літери і слова)

Усі разом:ABC- це алфавіт.

                   Він усіх нас веселить.

Усі разом: ABC ти не забудь!

                    Нас візьми з собою в путь!

                     Aa                                                Bb

Apple pie, apple pie                         Buns for coffee, buns for tea

Mummy likes apple pie                   One for you

So do I, so do I.                                And one for me.

 

                 Cc                                                    Dd

I have a cat                                         “D” is for doll.

It’s warm and fat                                “D” is for dog.

My cat is grey                                      I see a doll.

It likes to play.                                     I see a dog.

 

              Ee                                                        Ff

E is for egg                                         Flowers here, flowers there

It is yellow and white                         Flowers growing everywhere.

E is for eagle

It flies so high.

 

            Gg                                                         Hh

“G’’ is for Goose.                               “H” is for honey                               

 It likes to eat grass.                              It is so sweet,                               

 “ Show me a goose! “                          Give me some honey

  Says brother Gus.                                Says  brother Pete.

 

          Ii                                                              Jj

I is for ice-cream,                                  “J” is for jam.

We like to eat.                                         The jam is on the plate.

Ice –cream is cold,                                 “May I take a spoonful?”

Tasty and sweet.                                      Asks little Kate.

 

         Kk                                                              Ll

“K” is for kitten.                                      “L’’ is for lamp.

It is on the bed.                                          It is so bright.

“ Let’s play a little!’’                                 It helps me to read.

Says brother Ted.                                       It helps me to write.

 

        Mm                                                                Nn

“M” is for monkey.                                    “N” is for nuts.

It can climb a tree.                                       We like to eat.

It has two bananas                                     “Give me some nuts!’’

For you and for me.                                    Says brother Pete.

 

        Oo                                                                   Pp

“O” is for orange.                                        “P” is for a pencil.

It is so juicy.                                                “P” is for a pen.

“Give me an orange, please!”                        I draw with a pencil.

Says little Lucy.                                             I draw with a pen.

 

        Qq                                                                    Rr

“Q” is for Queen.                                         “R” is for rose.

She lives in tales.                                           The rose is red.

She writes letters                                         “Give me a rose!”

Every day.                                                      Says brother Ted.

 

      Ss                                                                        Tt

“S” is for snow.                                              “T” is for tea.

“S” is for sun.                                                  We like to drink.

Let’s play in the snow.                                    We drink tea with sugar

Let’s lie in the sun.                                          And sometimes with milk.

 

      Uu                                                                          Vv

“U” is for umbrella.                                        “V” is for violet.

It is good in the rain.                                      “V” is for vase.

“Give me an umbrella!”                                  Show me a violet!

Says little Jane.                                                Give me a vase!

 

      Ww                                                                          Xx

“W” is for where                                             A song “ An orange fox”

“W” is for what                                               An orange fox is in the box.

“Where is your house?”                                   In the box, in the box.

Asks brother Scort.                                          An orange fox is in the box

                                                                         In the yellow box.

 

       Yy                                                                            Zz

“Y” is for yellow.                                              “Z” is for zero.

“Y” is for yes.                                                  “Z” is for zoo.

“Let’s play a little”,                                          Look at the zebra

Says sister Bess.                                               At the zoo.

 

 

 

Незнайко:

 Веселе місто Алфавіт!

 В нім кожне слово – цілий світ.

 В нім кожна літера жива,

 І з них складаються слова!

    

 II.II. Пісня «English ABC»

A   B   C   D   E    F    G   

                   H   I    J   K    L    M   N   O   P

                   Q   R   S   T   U   V   W – 2 times

                    X   Y   Z – 2 times  

                     Now, I know the alphabet.

Teacher: Well done, children. You have learnt the alphabet very well. Now, let’s play games. 

  1. Гра “ Їстівне-неїстівне.”

( Вчитель називає слова, а учні плескають у долоні, коли почують назву їстівного.)

A pen, a dog, a boy, an apple, a desk, a cat, milk, honey, a ruler, a cake, a monkey,

A pear, a door, a panda, an egg, a leg, an orange, a doll, a ball, jam, ice-cream, a bag.)

  1. Гра “ Зайве слово.”

( Кожна група отримує конверт із словами по одній темі. Завдання- знайти зайве   

  слово.)

  school                           fruit                      animals

               a pen                       an orange                 a hippo

   a bag                       a lemon                    a panda

   a cat                        a mango                   a monkey

   a book                    a dog                        a tiger 

   a desk                     a banana                  a cake

   a pencil                  a pear                       an elephant  

   a ruler                    an apple                    a fox

  1. Фізкультхвилинка.

I am standing,  

I am sitting,

I am jumping,

I am sleeping,

I am dancing,

I am looking,

I am washing,

I am cooking.

M-m-m-m!

  1. Загадки про тварин.

What is it?

  1.     It’s big.                          2) It’s big.                                     3) It’s small.

It’s got big eyes.                It’s got a long nose.                       It’s got short legs.

 It’s got small ears.             It’s got big ears.                           It’s got small eyes.

 It can climb.                      It can run.                                     It can fly.

 It can’t swim.                    It can’t climb.                               It can’t run.  

 ( panda )                             ( elephant )                                  ( bird )

 

4)   It’s small.                       5)  It’s big.                                   6)  It’s long.

 It’s got a long tail.               It’s got a short tail.                       It’s got no legs.

 It’s got small eyes.              It’s got small ears.                        It’s got no arms.

 It can climb. It can swim.  It can climb.

 It can’t fly.                 It can’t fly.  It can jump.

 ( monkey ) ( hippo )    ( snake )

 

 

 

III.III. Гра «Склади слово»

Учитель: А тепер, діти, давайте покажемо, що ми ще знаємо і вміємо.

Один маленький хлопчик вчився писати слова. Він писав їх на маленьких клаптиках паперу, де вміщалася лише половина слова. І не встиг він закінчити своє улюблене заняття, як налетів сильний вітер і змішав усі його клаптики. Давайте допоможемо малому знайти початок і кінець кожного слова.

Blackboard          Copy-book      Book-case

                                Pencil-box

 

 

Учитель:

Я знаю,що ви знаєте вже кольори. Покажіть нам будь ласка свої знання.

 

III.IV. Гра’’ Назви колір…?’’

Сонце –sun.

Небо – sky.   

     Земля – ground.

Сніг – snow.

Трава – grass.

Мишка – mouse.

Ведмідь – bear.

 

Сова: Які ви молодці! Як добре опанували науку. Вас можна переводити до другого класу! І Незнайку, я бачу, наша незвичайна подорож до школи сподобалась?!

 

Незнайко: О, як цікаво! Мені дуже сподобалося на вашому святі. Я теж хочу ходити до школи! Буду вчитися грамоти: і писати, і читати…, і англійська мова зовсім не страшна! У світі, виявляється,  стільки цікавого і все це треба знати. Але дещо я вже вмію. Ви, діти, разом з тітонькою Совою мені в цьому допомогли. Спасибі вам велике!

 

ІV.Підсумок уроку

 

IV.I. Заключне слово вчителя.

Учитель: Час спливає дуже швидко. Ми вдячні усім, хто прийшов сьогодні на наше свято. Well done, children! You have worked very hard today. I thank you for your work.

 Our lesson is over. Good-bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
1 вересня
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку