Урок "Nikolaus, bring Geschenke in mein Haus!"

Про матеріал
Урок у 2 класі "Nikolaus, bring Geschenke in mein Haus!"Миколаю, принеси подарунки в мій дім! за підручником Бориско Н. Ф., Паршикова О. О. Німецька мова: підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Перегляд файлу

Тема: Winterfreunde / Зимові друзі

Підтема: Nikolaus, bring Geschenke in mein Haus! / Миколаю, принеси 

               подарунки в мій дім!

Мета:  

  Навчальні:

  • ознайомити учнів з традиціями святкування дня Святого    Миколая  у Німеччині ;
  • учити учнів вживати нову лексику;
  • відпрацювати мовленнєві зразки до теми уроку:  Alex  bekommmt  …..
  • навчати учнів розуміти на слух та вчити вживати в мовленні слова за темою;                     
  • практикувати уміння учнів працювати в парах;

   Розвиваючі:

  • розвивати мову дітей, працюючи зі словом, словосполученням, реченням під час виконання вправ по темі;
  • розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення;
  • розвивати навички письма та читання;

Освітні:

  • розширювати загальний кругозір дітей;
  • розвивати пізнавальний інтерес у учнів.

Виховні:

  • виховувати повагу до традицій  країни, мова якої вивчається;
  • виховувати ввічливість та толерантність.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Вид уроку: комбінований

Обладнання : підручник, робочий зошит, презентація до теми, чобіток із  

                     подарунками, мішок,  робочий зошит

 

 

 

Хід уроку

I. Початок уроку

1. Організаційний момент

L: Guten Tag, Kinder! Ich freue mich euch zu sehen.  

Wie geht’s? Was gibt’s Neues?

2. Повідомлення теми та мети уроку 

L: Setzt euch, liebe Schüler. - Welche Jahreszeit haben wir?

Wir haben eine schöne Jahreszeit. Das ist der Winter! Im Winter gibt es viele Feste.

Das sind solche lustige Feste wie: Advent передріздвяний час, der Heilige Nikolaus – святий Миколай, Weihnachten - Різдво, das Neujahr – Новий рік (Дод. Є-1).

Heute sprechen wir über der Heilige Nikolaus. Wir lernen heute die neue Wörter, schreiben und machen viele Übungen, singen und spielen.

3. Мовна розминка

Sprecht bitte mir das Reim nach!

Bald ist Neujahr

Bald ist Neujahr, und im Haus

kommt der Nikolaus .

Und wir schmücken den Tannenbaum ,

ihr erkennt ihn kaum.

ІІ.  Основна частина уроку

1.  Подача нового матеріалу, організація його опрацювання і вживання

L:   Am 6. Dezember ist der Nikolaustag. Dieser Tag bringt den Jungen und Mädchen viel Freude.

Напередодні Різдва , 6 грудня, приходить до німецьких діток святий Миколай – der Heilige Nikolaus. Цей день приносить хлопчикам і дівчаткам багато радості.

Und in der Nacht, wenn alle Kinder schlafen, kommt der Nikolaus und steckt in den Stiefel viele Geschenke (Дод. І-1). А вночі, коли всі діти сплять, приходить Миколай і ставить в чобіток подарунки.

(Вчитель дістає з чобітка подарунки і демонструє дітям)

Das sind: die Nuss - горіх, der Bonbon - цукерка, der Apfel - яблуко, die

Apfelsine - апельсин, die Banane – банан.

(Учні повторюють слова за вчителем)

Aber einige Кіnder bekommen  vom Nikolaus eine Rute. Das sind die böse

Kinder. Але деякі діти отримують від Миколая різочку. Це неслухняні діти.

         2. Порівняння традицій святкування дня святого Миколая в Німеччині і в Україні.

Nikolaustag in Deutschland

 

Nikolaustag in der Ukraine

  • in den Stiefel stecken;

 

  • gute Kinder bekommen;

 

  • Sußigkeiten oder Spielzeug;

 

  • böse Kinder – eine Rute.
  • unter das Kissen legen ;

 

  • gute Kinder bekommen;

 

  • Sußigkeiten oder Spielzeug;

 

  • böse Kinder – eine Rute.

 

 

          3. Робота з малюнком

1) L: Und jetzt arbeiten wir mit neuen Wörter.

Seht bitte das Bild (St. 62, Übung 1, а) an und sprecht nach!

Використовуючи малюнки, вчитель відпрацьовує нову лексику, звертаючи увагу на множину

das Geschenk – die Geschenke

das Haus – die Häuser

die Nuss – die Nüsse

der Bonbon – die Bonbons

die Schokolade – die Schokoladen

2) L: Hört zu, sprecht nach und zeigt.

(Учні повторюють речення за вчителем та показують на картинці.)

2) Was bekommen die Kinder und die Tiere?

Хто що отримує?

L: Was bekommt Max?

Sch: Max bekommt

Учні відповідають за малюнком, хто що отримав.

 

4. Фізкультхвилинка

L:   Sprecht bitte mir das Reim nach!

     Klopf, klopf, klopf!

     Wer klopft an unser Haus?

  Klopf, klopf, klopf!

  Es ist der Nikolaus.

  Nikolaus, Nikolaus!

  Bring Geschenke

           In mein Haus!

 Und steck nachts in meinen Schuh

 Nüsse und Bonbons dazu!

5. Мовлення

  1) Рольова гра «Діти і Миколай»

Діти просять, щоб Святий  Миколай їм щось приніс (St. 64, Übung 3, а)).

Учні просять у святого Миколая подарунки, а  учень у ролі святого Миколая, роздає дітям подарунки із свого мішка.

Sch. 1.

 - Nikolaus, Nikolaus!

    Bring die Puppe in mein Haus.

Nikolaus: 

- Bitte, da ist deine Puppe!

Sch. 1.

- Danke!

Sch. 2.

- Nikolaus, Nikolaus!

 Bring das Auto in mein Haus.

Nikolaus: 

- Bitte, da ist dein Auto!

Sch. 2.

- Danke! Toll!

 

2) Робота в парах

L:   Zeigt seine Geschenke und nennt sie auf Deutsch.

Назвіть іграшки, які подарував Миколай .

  Учні показують іграшки один одному і називають їх німецькою мовою.

Sch: Das ist mein Geschenk: ein Schiff, ein Auto.

3)  Бесіда «День Миколая в Німеччині і в Україні»

L:   Beantwortet die Fragen?

Der Nikolaustag in Deutschland und in der Ukraine.

Fragen

 

in Deutschland

in der Ukraine

Wann feiert man Nikolaustag?

 

am 6. Dezember

am 19. Dezember

Wohin und was legt Nikolaustag den Kindern?

 

Nikolaustag steckt den

guten Kindern Sußigkeiten oder Spielzeug in die Stiefel stecken und bösen Kindern – eine Rute

 

Nikolaustag legt den Kindern Sußigkeiten oder Spielzeug

unter das Kissen und bösen Kindern – eine Rute

 

Was ist Nikolaussуmbol?

ein Nikolausstiefel

ein Nikolauskissen

 

6. Письмо.

(St. 65, Übung 4, a)).

Учні вимовляють за вчителем буквосполучення mm, ll, pp, ff.

Потім записують у свої зошити.

7. Читання.

(St. 65, Übung 4, b), c)).

Учні читають слова  і текст  за вчителем.

 

III. Заключна частина уроку

1. Пісня «Миколай»

 Завершимо урок піснею про Миколая

Hört doch in den Stuben,

die Mädchen und die Buben!

„Niklaus, Niklaus,

komm in unser Haus!

 

Du uns nicht erschrecken,

ach, lass die Rute stecken!

Niklaus, Niklaus,

komm in unser Haus!

 

Leere deine Taschen

und schenk uns was zu naschen!

Niklaus, Niklaus,

komm in unser Haus!

 

Lass die Nüsse springen!

Wir danken dir und singen:

Niklaus, Niklaus,

komm in unser Haus!“

 

          2. Домашнє завдання

             Вивчити слова та віршик про Миколая.

3.Оцінюваня

L: Alle arbeiten gut und fleißig. Jetzt analysieren wir unsere Arbeit.

Besonders gut arbeiten… . Ihr bekommt solche Noten….

 

 

docx
Пов’язані теми
Німецька мова, 5 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
1238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку