План – конспект відкритого уроку.
Вчитель: Савєнкова Оксана Петрівна. Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №69
Характеристики уроку:
План уроку.
І. Початковий етап.
1. Організаційний момент.
2. Повідомлення теми та мети.
3. Фонетична зарядка.
Відпрацювання вимови звуку [h].
4. Мовленнєва розминка.
- Wie heiβt du?
- Wo wohnst du?
- Wer ist das?
ІІ. Основний етап.
1. Перевірка Д/З.
Вправа 5(А, Б), с.71.
2. Актуалізація опорних знань.
2.1. Гра «Наступне число».
Мета: Повторити числівники, розвивати увагу, пам’ять.
Вчитель називає число, діти називають наступне.
2.2. Гра «Продовжуй за мною».
Мета: Відпрацьовувати навички аудіювання.
Вчитель рахує та зупиняється на якомусь числі, діти продовжують рахувати.
2.3. Повторення алфавіту.
2.4. Гра «Склади слово».
Мета: Повторити алфавіт, розвивати уважність.
З поданих літер учні складають слова.
2.5. Спів алфавіту.
Діти співають алфавіт під аудіо запис.
3. Повторення вивченої лексики.
3.1. Робота з картками.
Вчитель показує картку з зображенням шкільних речей та запитує що це?(Was ist das?)
3.2. Гра «Що зникло?»
Мета: Розвивати уважність, пам’ять.
Вчитель показує п´ять карток з зображенням шкільних речей. Потім одну прибирає. Діти називають, що зникло.
-Was fehlt?
4. Фіз хвилинка.
5. Семантизація ЛО.
Вербальна, невербальна.
6. Введення мовних зразків.
6.1. Пояснення вчителем форми речення.
- Was kostet das?
6.2. Постановка проблемного питання.
- Ein Buch kostet zwei Euro.
- Zwei Bȕcher kosten vier Euro.
- Діти, в чому різниця?
Діти роблять висновок,що коли предметів один чи багато, то дієслово має різні закінчення.
7. Первинне закріплення.
7.1. Відпрацювання навичок письма.
Гра «Розвідник – дешифратор».
Мета: Відпрацьовувати навички письма, розвивати увагу, логічне мислення.
Дітям пропонується записати текст, в якому замість деяких літер записані цифри. Наприклад замість β цифра 1. Діти записують текст, вставляючи літери.
7.2. Робота з діалогом.
Вправа 4, с.70.
7.2.1. Читання вчителем.
7.2.2. Читання учнями.
7.2.3. Інсценування діалогу.
7.2.4. Самостійне складання учнями діалогу за зразком.
ІІІ. Заключний етап.
1. Підсумок
- Що дізнались нового?
- Що повторили?
2. Домашнє завдання.
Дом. вправа, с.71, вивчити нові слова.