Урок німецької мови на тему:" Unsere Tiere. Наші тварини."

Про матеріал
Урок із теми :"Природа та навколишнє середовище. Під час якого застосовано всі чотири види мовленнєвої діяльності: аудіювання, письмо, читання, говоріння. Спрямований на виховання бажання піклуватися про тварин, залучення учнів до природоохоронної роботи.
Перегляд файлу

УРОК НІМЕЦЬКОЇ МОВИ У 5 КЛАСІ

THEMA/ТЕМА: Unsere Tiere. Наші тварини.

ZIEL/МЕТА: Навчати розповідати про тварин, розуміти зміст листа, в якому йдеться про домашніх тварин і писати відповідь на такий лист. Повторити способи утворення множини іменників. Формувати навички аудіювання, читання з повним розумінням змісту тексту і писемного мовлення. Виховувати бажання піклуватися про тварин. Залучати учнів до природоохоронної роботи.

LEHRMITTEL/ОБЛАДНАННЯ: підручник, зошит, магнітофон, компакт-диск до підручника, диск з іграми,проектор, ноутбук, комп’ютери, маски тварин, картинки, кольорові папірці, мікрофон, смайлики.

LEXIK UND REDEMITTEL/ЛЕКСИКА: Die Milch, freundlich, die Ziege, die Meise, der Rabe, der Kuckuck.

ТИП УРОКУ: узагальнення та закріплення знань з теми.

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент. Привітаня. Бесіда з черговим.(2 хв.)

L.: Guten Tag, Kinder! Setzt  euch!

Wer ist heute Klassendienst?

Wer fehlt heute?

L.: Wie geht es Ihnen?

( Учні свій настрій показують за допомогою смайликів)

2.EINSTIEGSPHASE/Повідомлення теми уроку.(1 хв.)

Unser Thema heisst “ Natur und Umwelt”. In der vorigen Stunde haben wir uber Haustiere gesprochen. Wir sprechen heute uber unsere Tiere.

3.Wiederholung. Мовленнєва розминка. (6 хв.)

Ihr habt viele Worter zum Thema “Tiere” gelehrnt. Wir spielen jetzt ein Spiel. Es heisst “Wort-Bingo”.

Wiederholt 15 Worter zum Thema “Tiere”! Schreibt 5 Worter aus dieser Liste in ihre Liste! Sch, nennt die Worter in einer beliebigen Reihenfolge! Markiert sie in ihren Listen! Wer als Erster/Erste alle 5 Worter markiert hat, ruft “Bingo”, er hat gewohnen.

Словникова гра «Bingo». Інструктаж з техніки безпеки при роботі за комп’ютерами.

Учні на екранах комп’ютерів повторюють 15 слів до теми «Tiere». Потім записують у зошит 5 будь- яких слів з цього списку. Далі учень, що стоїть біля дошки, називає слова у довільній послідовності, при цьому він позначає ті слова, які вже назвав. Учні, в яких ці слова записані в зошитах, викреслюють їх. Хто першим викреслить усі 5 слів зі свого списку, має сказати «Bingo». Він і є переможцем гри.

4. Kontrolle der Hausafgabe/Контроль домашнього завдання.(7 хв.)

Habt ihre Hausaufgabe gemaht? War alles klar und leicht? Habt ihr keine Fragen? Uber welche Haustiere habt ihr geschrieben? Erzalt uber sie und zeigt den anderen Schulern eure Projekte.

Die erste Gruppe “Die Katze”

Die zweite Gruppe “Der Hund”

Die dritte Gruppe “Die Kuh”

Учні по групам презентують свої проекти про домашніх тварин «Кіт», «Собака», «Корова». Інші учні оцінюють за допомогою кольорових смужок.

5. Phonetik/Фонетика.(5 хв.)

Offnt ihre Bucher: Ubung 1, Seite 123

So “sprechen” die Tiere auf Deutsch. Hore zu und finde passende Bilder zu den Satzen. Und wie “sprechen” diese Tiere Ukrainisch?

L.:Tiere haben auch ihre eigene Sprache. Wie sprechen sie? Was “sagt” zum Beispiel die Katze?(der Hund?). Hort das Gedicht und sprecht nach. Findet passende Fotos, Bilder. Lest dann das Gedicht vor.

Учні слухають аудіо запис і повторюють вірш за диктором. Одягають маски. Знаходять відповідні малюнки до рядків вірша. Потім порівнюють звуконаслідування, що передають крики тварин, в німецькій і українській мовах.

6.Wortschatzarbeit/Робота над лексичним матеріалом.(2 хв.)

Ihr kennt schon viele Tierbezeihnungen. Welche Worter im Gedicht sind neu? Findet sie und schreibt im Worterheft auf. Wer macht das am schnellsten?

Учні з вірша виписують у словники нові лексичні одиниці теми «die Tiere», записують переклад.

7.Lost  die Ratsel . Ubung 2, Seite 124/Відгадування загадок. (3хв.)

Вправа 2 сторінка 124.

8.Wiederholt Plural der Substantive/Повторення множини іменників.(3хв.)

Із слів –відгадок:die Kuh- die Kuhe; der Fisch- die Fische; der Tisch – die Tische; der Hase- die – Hasen) учні утворюють множину іменників(на комп’ютері дописують закінчення). Повторення правила про способи утворення множини іменників, яке показане на екрані.

9.Lesen/Читання.(7хв.)

Lies Michaels E-mail und antworte auf seine Fragen.Учні читають текст, перекладають його, дають відповіді на запитання вчителя.

L.:Hat Michael Haustiere?

    Welche und wie viele?

    Wie heissen sie?

    Welche Haustiere habt ihr?

10.Schreiben/Письмо.(4 хв.)

 Ubung 5, Seite 125

Lest die Satze Ubung 5 des Lehrbuchs und korrigiert falsche Satze. Schreibt sie in ihre Heften. Wir arbeiten zu zwei.

Працюючи парами, учні визначають, чи відповідають речення змісту тексту,  виправляють некоректні твердження, записують їх у зошити.

Перевірка написаного. (правильні відповіді на екрані).

11.Lose das Kreuzwortratsel und schreibe das Losungswort. Відгадайте кросворд.(3 хв.)

1.Wer schreit miau?

2.Wer meckert mah, mah?

3. Wer zwischert zwi?

4. Wer krachzt krah, krah?

K

A

T

Z

E

 

Z

I

E

G

E

 

 

 

M

E

I

S

E

R

A

B

E

Wir spielen jetzt ein Spiel.“Im Zoo“/Комп’ютерна гра «В зоопарку»

12.Hausaufgabe/Домашнє завдання.(1хв.)

Ubung 6, Seite 125

Schreibe Michael eine Antwort. Написати Міхаелю відповідь.

13. Zusammenfassung/Підведення підсумків уроку. Оцінювання.(1 хв.)

Spiel «Мікрофон». Was machen wir heute? Was gefahlt? Was gefahlt nicht?

Welche neuen Worter habt ihr heute gelehrnt? Wie sprechen die Tire?

Учні, передаючи один одному мікрофон, висловлюють свої враження від уроку.

L.: Ihr habt heute viel gemacht. Ihr bekommt folgende Noten…

 

 

 

docx
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку