Розробка уроку німецької мови
Автор: Підлеснюк Лариса Миколаївна, вчитель німецької мови, Скоморошківський ліцей, Вінницький район, Вінницька область
5 клас НУШ Німецька мова як друга іноземна. Підручник С.Сотникова, Г.Гоголєва . –Харків: Видавництво «Ранок», 2023.
Тема:Alles, was ich mag. (Усе, що я люблю)
Підтема: Hobbys und Interessen (Хобі та інтереси).
Навчальні цілі: повторити та закріпити лексику минулого уроку; вчити називати, розповідати та писати про свої захоплення; повторити присвійні займенники та відмінювання дієслів; формувати уміння зорового сприймання,усного та писемного продукування; тренувати пам’ять, логічне мислення, кмітливість; сприяти вихованню в учнів почуття співпраці, виховувати інтерес до цікавого і корисного проведення дозвілля.
Очікувані результати: учні вміють називати свої хобі та розповідати про них, можуть написати коротке повідомлення, читати текст з повним розумінням та відповідати на питання, проводити опитування серед однокласників.
Ключові компетентності:
-здатність спілкуватися іноземною мовою;
-комунікативна компетентність;
-громадянська компетентність;
- соціальна компетентність;
-інформаційно-комунікаційна;
-культурна компетентність;
-навчання впродовж життя;
Тип уроку: формування умінь усного та писемного продукування
Хід уроку
І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.Організація класу.Привітання.
L Steht auf, Kinder. Alle zusammen :
Guten Tag! Guten Tag !
-sagen alle Kinder.
Große Kinder, kleine Kinder.
Guten Tag! Guten Tag!
-sagen alle Kinder.
2.Mundgymnastik.
Ich freue mich, euch wieder zu sehen. Wie geht es euch? Seid ihr guter laune? Ist alles in Ordnung? (Вчитель проводить опитування про настрій з допомогою м’ячика, карток настрою)
3.Phonetischegymnastik
Jetzt Zungenbrecher.Sprecht bitte wie möglich schneller aus!
Als Anna abends alles aß, aß Anna abends Ananas.
ІІ Основна частина уроку
Активізація вивченого.L: Wie heißt unser Thema ?Wir sprechen über Lieblingskleidung,Lieblingsessen, Lieblingstiere und anderes.Was mögt ihr? (Бесіда з учнями) Was mögen Leon und Mia?
Kontrolle der Hausaufgabe Übung 7, S.105
L Kinder, wir haben heute ein interessantes Thema» Hobbys und Interessen». Welche Ziele müssen wir in unserer Stunde erreichen?
(учні формулюють цілі, складаючи зі слів на дошці словосполучення):
-phonetische Übungen machen;
-Bilder beschreiben;
-Dialoge spielen;
-über Hobbys und Interessen lesen und schreiben.
Also, wir haben viel zu tun.
1.Was assoziiert ihr mit «Freizeit»? Wollen wir einen Wort-Igel zeichnen?
(Діти по черзі виходять до дошки і дописують слова, які в них асоціюються з вільним часом: tanzen, malen. basteln singen, turnen…)
L Sehr gut. Aber kann man noch Musik hören, Schach spielen, Sport machen, fotografiereп. Wer kann das ins Ukrainisch übersetzen?( діти легко здогадуються про значення нових слів)
2.Робота з підручником.Übung 4 S.106
Was machen die Kinder auf Fotos? Welche Hobbys haben sie?
(Діти розповідають, використовуючи слова з рамки. Вчитель звертає увагу на правильне вживання присвійних займенників mein(e), dein(e), sein(e)…)
3.Turnpause «Brüderchen, komm, tanz mit mir!»
4.Die nächste Aufgabe. Bildet bitte schriftlich Wortpaare! Z.B.: Musik- hören
Schach lesen Hip-hop basteln
Bücher spielen Hobbys machen
Robote tanzen Sport haben
5.Arbeit in der Gruppe.(Кожна група отримує малюнок людини з її хобі.Завдання: скласти розповідь.Наприклад: Das ist Karin. Sie ist 10.
Sie hat viele Hobbys. Sie spielt Schach, tanzt und fotografiert gern in der Freizeit.Das sind ihre Hobbys.)
6.Презентація робіт від кожної групи.
7.Das Spiel «Autogrammjagd»( Кожен учень отримує однаковий список запитань.(Malst du in der Freizeit? Fotografierst du in der Freizeit? usw.) Учні рухаються по класу, задаючи один одному запитання зі списку. Якщо учень відповів ствердно, його партнер просить поставити підпис( автограф) у відповідній клітинці.Якщо відповідь заперечна, тоді йому задають ще одне питання. Потім учень переходить до наступного однокласника і задає знову запитання. Важливо: один учень може взяти «автограф» лише у одного учня. Переможець той, хто перший зібрав усі «автографи».)
ІІІ Заключний етап уроку