Урок німецької мови за темою " Професії "

Про матеріал
План - конспект уроку німецької мови для учнв 6 класу за темою " Професії ". Складено за підручником Н.Басай " Паралелі "
Перегляд файлу

НВК « Ерудит»

Вчитель німецької мови Огер О.В.

Відкритий урок в 6 класі

Тема : Професії. Хто що робить.

Мета : вчити називати професії, місця роботи, дії людей різних професій, запитувати про професії, розповідати про професії членів своєї родини;

розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення.

Обладнання : підручник “ Parallelen 6“ Н. Басай, зошит ”Parallelen 6“

Лексика : lehren, kochen, verkaufen, bauen, fotografieren, backen, pflegen, nähen, singen, fahren, Haare schneiden, reparieren.

Граматика : іменники з суфіксом -en, питальне слово was ?, Präsens.

 

Хід уроку.

 

  1. Організаційний момент
  1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку.

Heute sprechen wir in der Stunde über Berufe. Welche

Berufe habt ihr in euren Familien ? Was machen diese Berufe?

Also, wir beginnen unsere Stunde.

  1. Фонетична хвилинка

Spiel: Berufe raten. Pantomime. ( Учні за допомогою рухів показують професії, інші повинні вгадати та назвати їх )

 

Sag einen typischen Satz, die anderen Mitschüler raten den Beruf . ( Er lehrt die Schüler lesen. Wer ist das ? - der Lehrer )

 

  1. Основна частина уроку
  1. Введення нової лексики
  1. Учні розглядають малюнки і намагаються встановити відповідність між словами і малюнками, для цього вино вписують цифри від 1 до 13 у клітинки поряд з відповідними словами.

Lehrbuch 3C, Üb.20, S.43 - was machen die Personen ? Ordne zu.

2 ) Діалогічне мовлення

1. Lehrbuch 3C, Üb.21, S.44 – hör zu und sprich nach. Учні слухають в аудіозапису ключі до вправи 21 і порівнюють зі своїми результатами. Для впевненості у правильності результатів учитель ставить їм запитання : Was macht Nummer 1 ? Учні відповідають : Nummer 1 kocht. Потім вони слухають аудіозапис і вголос повторюють слова за диктором

2. Lehrbuch Üb.22 , S.44 – bilde Berufsbezeichnungen mit -er wie im Beispiel. Wie heißen diese Berufe in deiner Sprache ? Von welchen Verben sind diese Wörter gebildet ? Was bedeuten sie ?

3 ) Говоріння

1. Lehrbuch Üb.23 , S.44 – verbinde und bilde Sätze wie im Beispiel.

4 ) Вікторина

1. Lehrbuch Üb.26 , S.46 — Memo-Spiel. Kopiert die Seite und schneidet die Spielkarten aus. ( Гра на запам’ятовування: учні закріплюють новий лексичний матеріал. Працюючи в парах, учні співвідносять малюнки з фрагментами речень і доповнюють їх відповідними словами. )

5 ) Виконання вправ в зошиті.

1. Arbeitsbuch Üb. 17 , S. 31 – wer macht was ? Schreibt zum Bild den passenden Satz mit den Verben.

2. Arbeitsbuch Üb. 18 , S. 32 – wer ist er/ sie ? Ergänze.

3. Arbeitsbuch Üb. 19 , S. 32 – ergänze die Dialoge.

4. Arbeitsbuch Üb. 21 , S. 33 — Schreib über die Personen auf dem Bild nach den folgenden Punkten:

- Wer ist das ? Wie alt ist er / sie ? Was ist er / sie ? Wo arbeitet er / sie ? Was macht er / sie ?

 

3 ) Завершальна частина уроку.

  1. Домашнє завдання

Вивчити лексику теми, скласти розповідь про професії у своїй родині.

 

  1. Підбиття підсумків уроку.

Ihr habt heute gut gearbeitet. Wer hat heute am besten gearbeitet ? Heute bekommt ihr solche Noten…

Die Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen.

 

docx
Додано
16 квітня 2021
Переглядів
810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку