Урок "Опис казкового героя"

Про матеріал
Матеріали уроку розвивають такі компетентності учнів: Формування предметних компетентностей: повторити та активізувати лексичні одиниці, розвивати вміння вживати граматичну структуру have got\has got в мовленні, сприяти удосконаленню навичок читання, говоріння та аудіювання. Формування ключових компетентностей: -Спілкування іноземною мовою: формувати вміння сприймати мову на слух, прищеплювати інтерес учнів до вивчення іноземних мов. - Соціальна і громадянська компетентності: формувати уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших, співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль в командній роботі. - Обізнаність і самовираження у сфері культури: враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєї діяльності (малюнків). -Уміння вчитися впродовж життя: відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети.
Перегляд файлу

 

Англійська мова         3 клас           Дата:07.12

Урок № 26  

Тема: Опис зовнішності казкового героя.

Мета:  Формування предметних компетентностей: повторити та активізувати лексичні одиниці, розвивати вміння вживати граматичну структуру have got\has got в мовленні, сприяти удосконаленню навичок читання, говоріння та аудіювання.

Формування ключових компетентностей:

-Спілкування іноземною мовою: формувати вміння сприймати мову на слух, прищеплювати інтерес учнів до вивчення іноземних мов.

-     Соціальна і громадянська компетентності: формувати уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших, співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль в командній роботі.

- Обізнаність і самовираження у сфері культури: враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєї діяльності (малюнків).

-Уміння вчитися впродовж життя: відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети.

Тип уроку:комбінований.

Навчальні ресурси:мультимедійна презентація,картки для роботи в парах, групах, індивідуально, словники.

                                                     Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.

Виконання пісні “Hello! How are you?” (Слайд 1)

2. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація Навчальної діяльності.

(Слайд 2.) Вчитель:Do you know who is Sherlock Holmes, my friends? Yes, you are right.

He is very famous detective. (Слайд 3) He lives in Great Britain, in London. He has his detective agency there.

У нього дуже багато справ, які треба розкрити. Але йому завжди не вистачає часу. Тому він просить нас допомогти йому знайти злодія. Нам треба скласти його фоторобот в кінці уроку і відправити до агенції Шерлока Холмса.

Тому, я вам пропоную уявити себе детективами на нашому уроці.(вручення бейджиків).

Але, щоб описати правильно злодія , нам потрібно згадати як описати зовнішність англійською мовою. Тому ми повторимо частини тіла і виконаємо завдання.

ІІ. Основна частина уроку.

1. Актуалізація компетентностей.

а)Гра «Guess what is it»( Слайд 4,5, 6, 7)

б)Робота в парах.(Визначення частин тіла)

2. Формування компетентностей.

1) Робота в групах.

З’єднати фото злодія з описом.

Поділ на групи за допомогою цукерок.

Sherlock Holmes has got a dog.(Слайд 8)

Його собака розірвала дуже важливий документ. Фото злодіїв не співпадає з описом їх зовнішності. Ваша задача поєднати фото з описом їх зовнішності.

Перевірка(Слайд 9)

Фізхвилинка.(Слайд 10)

2)Розвиток аудіювання та мовлення. Самостійна робота.(Слайд 11)

Робота над змістом пісні.

а) Перегляд відео.

б) Виконання завдання(самостійно)

3. Закріплення і розвиток компетентностей.

Аудіювання та розвиток мовлення учнів. Робота в групах(Слайд 12)

а)Етап підготовки до аудіювання.

Ми з вами підійшли до найголовнішого завдання нашого уроку – складання фоторобота.

б) Етап аудіювання.

Учні слухають текст.

в) Етап перевірки розуміння прослуханого.

- Учні створюють фоторобот злодія.

- Спікер розповідає, як він виглядає.

ІІІ. Заключна частина уроку.

1. Рефлексія. (Слайд 13)

2. Підсумки уроку.

3. Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Англійська мова         3 клас           Дата:07.12

Урок № 26  

Тема: Опис зовнішності казкового героя.

Мета:  Формування предметних компетентностей: повторити та активізувати лексичні одиниці, розвивати вміння вживати граматичну структуру have got\has got в мовленні, сприяти удосконаленню навичок читання, говоріння та аудіювання.

Формування ключових компетентностей:

-Спілкування іноземною мовою: формувати вміння сприймати мову на слух, прищеплювати інтерес учнів до вивчення іноземних мов.

-     Соціальна і громадянська компетентності: формувати уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших, співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль в командній роботі.

- Обізнаність і самовираження у сфері культури: враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєї діяльності (малюнків).

-Уміння вчитися впродовж життя: відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети.

Тип уроку:комбінований.

Навчальні ресурси:мультимедійна презентація,картки для роботи в парах, групах, індивідуально, словники.

                                                     Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.

2. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація Навчальної діяльності.

ІІ. Основна частина уроку.

1. Актуалізація компетентностей.

а)Гра «Guess what is it»

б)Робота в парах.

2. Формування компетентностей.

1) Робота в групах.

Фізхвилинка.

 2)Розвиток аудіювання та мовлення. Самостійна робота.

3. Закріплення і розвиток компетентностей.

Аудіювання та розвиток мовлення учнів. Робота в групах

ІІІ. Заключна частина уроку.

1. Рефлексія. 2. Підсумки уроку.

3. Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a monster

He is pink. He is tall and slim. He has got pink short hair, one green nose and one big mouth. He has got six legs and two arms.

a robot

He is grey. He is short and plump.  He has got two green eyes and two green ears. He has got two arms and two hands.

a dog

He is slim. He has got two eyes, two ears and one black nose. He has got two arms and two legs.

 

 

He is …..(a monster, a dog, a clown).

His eyes are …..(green, red, blue).

He has got …..(red, blue, green) nose.

He has got …..(purple, red, yellow) head and ….(yellow, red, green) mouth.

He is …..(a monster, a dog, a clown).

His eyes are …..(green, red, blue).

He has got …..(red, blue, green) nose.

He has got …..(purple, red, yellow) head and ….(yellow, red, green) mouth.

He is …..(a monster, a dog, a clown).

His eyes are …..(green, red, blue).

He has got …..(red, blue, green) nose.

He has got …..(purple, red, yellow) head and ….(yellow, red, green) mouth.

He is …..(a monster, a dog, a clown).

His eyes are …..(green, red, blue).

He has got …..(red, blue, green) nose.

He has got …..(purple, red, yellow) head and ….(yellow, red, green) mouth.

He is …..(a monster, a dog, a clown).

His eyes are …..(green, red, blue).

He has got …..(red, blue, green) nose.

He has got …..(purple, red, yellow) head and ….(yellow, red, green) mouth.

He is …..(a monster, a dog, a clown).

His eyes are …..(green, red, blue).

He has got …..(red, blue, green) nose.

He has got …..(purple, red, yellow) head and ….(yellow, red, green) mouth.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
3 грудня 2019
Переглядів
198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку