Урок "Pets and Animals"

Про матеріал
Повторити та активізувати лексичний матеріал теми. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Практикувати у вживанні запитання «Do you like…?” та відповідей «Yes, I do\ No, I do not”» в усному мовленні. Тренувати у вживанні іменників у множенні та речень з модальним дієсловом «саn». Формувати навички читання та аудіювання. Продовжувати розвивати навички письма. Тренувати пам’ять та увагу. Виховувати любов до тварин.
Перегляд файлу

Предмет: Англійська мова

Клас: 2

Тема: Pets and Animals

Підтема: Тепер ти можеш…

Мета: Повторити та активізувати лексичний матеріал теми. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Практикувати у вживанні запитання «Do you like…?” та відповідей «Yes, I do\ No, I do not”» в усному мовленні. Тренувати у вживанні іменників у множенні та речень з модальним дієсловом «саn». Формувати навички читання та аудіювання. Продовжувати розвивати навички письма. Тренувати пам’ять та увагу. Виховувати любов до тварин.

Обладнання: підручники, друковані зошити, тематичні картки, картки для гри, для самостійної роботи, комп’ютер, відео гра, музичний відео фрагмент.

Тип уроку: урок закріплення знань, вмінь та навичок

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

Привітання\Greeting

T - Stand up, please! Hello, children!

Ps - Hello, teacher!

T How are you?

Ps – Fine, thank you.

T Sit down, please.

ІІ. Повідомлення  теми та мети уроку\Aim

T -  Today's  topic  is «Pets and Animals». Today you will repeat the  words, be able to ask the question «Do you like…?» and answer Yes, I do\ No, I do not.

Сьогодні ми з вами поговоримо про все, що вивчили протягом розділу «Pets and Animals».  Ви будете грати в ігри, читати й писати.

Let`s start our lesson.

ІІІ. Уведення в іншомовну атмосферу. Warming up.

 

  1. Мовна розминка. Warm-up.
    Who says meow? — The cat does.
    woof - woof? — The dog does.
    baa - baa? — The sheep does.
     moo - moo? — The cow does.
     hiss -  hiss? — The snake does.
     roar -  roar? — The lion does.

Game «Animals» (Group work)/.

Look, read and match\Поглянь, прочитай та з’єднай.

Картинки по запросу фото черепахи                   snake

 

Картинки по запросу фото кота  

 rabbit

Картинки по запросу фото кролика 

 spider

Картинки по запросу фото паука 

   cat

Картинки по запросу фото собаки 

  bird

Картинки по запросу фото пташки 

 fish

Картинки по запросу фото хомяка 

 turtle

Картинки по запросу фото риби  

 mouse 

 

Картинки по запросу фото змыяКартинки по запросу фото миші 

 dog

 

 hamster

 

 

ІV. Основна частина уроку.

1. Розвиток умінь мовлення/Speaking

  • Робота з підручником

Вправа 1, ст. 110

  • Перегляд відеогри, виконання завдань.

This  is  a … There  are  …..s.

It  is ____ and ____. They  are _____ and _____.

 

V. Фізкультхвилинка. Physical Activity

Під музичний відео фрагмент учні виконують рухи.

 

VI. Робота з офтальмологічним тренажером.

 

VII. Аудіювання/Listening comprehension

Учні отримують картки для самостійної роботи. Учитель двічі читає текст, учні уважно слухають та виконують завдання на картках.

 

Listen and tick/Послухай та познач

Картинки по запросу зображення леваКартинки по запросу зображення дельфінаПохожее изображение 

            

 

 

 

 

 

Т – This animal is big. It has got a big head, two big eyes, two big ears,  a big mouth and a long nose. It has got four legs and a short tail. It is strong and clever. It  can walk and run. It cannot fly and jump. What animal is it?

 (This is an elephant)

VIII. Читання та письмо/Reading and writing

Робота в друкованих зошитах

Вправа 1, ст. 55

 

ІХ. Додатково

Розповідь про свою тваринку/Tell about your animal

This is a lion.

It has got two big black eyes, two small ears, black nose and big mouth. It has got four legs and long tail. It is strong and angry. It can run and jump. I like lion.

 

Х. Заключна частина уроку


1. Домашнє завдання/Homework

Повторити назви тварин; РЗ, вправа 2, ст. 55; намалювати кумедний малюнок тварини.

 

2. Підведення підсумків уроку/Summarizing

Т:  What do you remember from the lesson? You work very well today.

……... are good for you. 
……... tried hard, and nice.
………Well done!
The lesson is over. Good-bye.

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
13 березня 2021
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку