Урок-подорож. "Складаємо та виконуємо алгоритми".

Про матеріал
Інформатика. 5 клас. Конспект уроку-подорожі "Складаємо та виконуємо алгоритми". Програма 2017 року. Підручник Морзе Н В.
Перегляд файлу

Урок ____. Складаємо та виконуємо  алгоритми (урок-подорож)

 

Мета:

навчальна: формування вміння складати алгоритми.

розвивальна: розвивати алгоритмічне мислення та вміння правильно спланувати свої дії, що допоможе в подальшому уникнути помилок і отримати очікуваний результат;

виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики, уважність. 

Формування компетентностей:

Предметна компетентність:

  • удосконалити знання поняття алгоритму,
  • формувати вміння наводити приклади використання алгоритмів у житті,

 

Ключові компетентності:

  • спілкування державною мовою: формувати вміння висловлюватися та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій із використанням відповідної термінології:
  • основні компетентності у природничих науках і технологіях: формувати вміння застосовувати логічне, алгоритмічне, структурне та системне мислення для розв’язування життєвих проблемних ситуацій;
  • уміння вчитися впродовж життя: формувати вміння організовувати свою діяльність із використанням програмних засобів для планування та структурування роботи;
  • соціальна та громадянська компетентності: формувати вміння дотримуватися правил безпеки життєдіяльності.

Тип уроку: застосування знань, умінь, навичок.

Обладнання: презентації, оцінки-наліпки, ПК

Методична мета: Використання ІКТ для формування навичок саморозвитку на уроках інформатики в умовах  діяльнісного навчання.

 

Хід уроку

“Памятай! Життя є дар.
І той, хто його не цінує,
цього дару не заслуговує.”

Леонардо да Вінчі

І. Організаційний  етап.

 Привітання.

ІІ МОТИВАЦІЯ

На минулому уроці ми говорили про алгоритми.

Я думаю, що всі ви помітили, що кожного дня в нашому житті ми виконуємо алгоритми певних дій.

Сьогодні у нас незвичайний урок-подорож країною АЛГОРИТМІЄЮ.

 

ІІІ Перевірка ДЗ

 

Зупинка 1. Відгадайка (робота в групах) (+2 смайлики)

 

Фронтальне опитування

Планування

 

Дуже часто коли ми думаємо, що ми маємо робити, то складаємо план своїх дій.

- Хто зможе навести приклад планування у нашому житті? Це може бути навіть той самий розпорядок дня, режим харчування, розклад уроків.

 

Команда

Що називають командою?

 

  Виконавець

Хто такий виконавець?

 

  Алгоритм

Що таке алгоритм?

 

ДОДАТКОВО:

   Система команд

Зупинка 2. Шуканка (+4 смайлики)

Відшукайте знайомі поняття на малюнку. Запишіть у зошиті.

image2

 

Відповідь:

  1. Алгоритм
  2. Алгоритм
  3. Виконавець
  4. Система команд виконавця.

 

 

 

Зупинка 3. Малюваки  (+2 смайлики)

Виконай послідовно команди. У зошиті.

 

ІV. Фізкультхвилинка.

Зупинка 4. Квака

 

V. Інструктаж БЖД. Практична робота

 

 

 

 

 

VІ Домашнє завдання  - Зупинка 6. Незабувайка

         п 18 - повт

 Письмово. 1. Скласти алгоритм «Відкриття файлу» - словесно

   2. Скласти алгоритм «Збереження файлу» - блок-схема

 

V Підбиття підсумків уроку. Оцінювання. - Зупинка 7 Вітайка

Рефлексія

Закінчіть речення: «Для мене сьогодні важливим було...», «Сьогодні я дізнався про...», «Мені хотілося в майбутньому дізнатись про..., навчитись…».

 

1

 

doc
Додано
19 серпня 2019
Переглядів
1194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку