Урок позакласного читання у 2 класі "Цікавий світ навколо тебе. Оповідання (с.78-86)"

Про матеріал
Мета: формувати в учнів допитливість, спостережливість, бажання здобувати нові знання. Розвивати читацькі навички. Виховувати любов і бережливе ставлення до природи. Обладнання: тематична виставка книг; малюнки із зображенням Пізнайка, Чомусика, Чарівного ключа, Вежі запитань; збірники творів «Позакласне читання-2». Тип уроку. Урок позакласного читання
Перегляд файлу

Дата                                      Урок                        Читання                         2 кл.

Тема. УПЧ № 5. Цікавий світ навколо тебе. Оповідання (с.78-86)

Мета: формувати в учнів допитливість, спостережливість, бажання здобувати нові

           знання. Розвивати читацькі навички. Виховувати любов і бережливе ставлення

           до природи.

Обладнання: тематична виставка книг; малюнки із зображенням Пізнайка, Чомусика,

           Чарівного ключа, Вежі запитань; збірники творів «Позакласне читання-2».

Тип уроку. Урок позакласного читання

Перебіг  уроку

І. Актуалізація опорних знань

1. Завдання учням.

1) Читання вірша, записаного на дошці.

Я був маленький і всіх питав: «Чому?»

Мама мовить:— Дивись, уже дев'ята година.

А я кажу:— Чому?

Мені кажуть:— Іди спати.

І знов кажу:— Чому?

Мені говорять:— Тому, що пізно.

— А чому пізно?

— Тому що дев'ята година.

— А чому дев'ята година?

І мене за це назвали Чомусиком.

2) Бесіда.

— Поясніть, чому хлопчика назвали Чомусиком?

— Так ви відкривали свої перші маленькі таємниці. Ви підростали і здійснювали відкриття дедалі частіше. Бо світ, що нас оточує, цікавий. Треба тільки вміти і хотіти це побачити.

2. Бесіда.

— Чи пізнали ви друзів, які хочуть мандрувати разом з вами? (Показати малюнки Пізнайка, Чомусика).

— Ми з вами помандруємо до замку Відкриттів.

Вхід до нього через високу Вежу запитань. Нам потрібні ключі, щоб відчинити цю вежу. Пізнайко знає, де вони. Ключі будуть у вас після того, як ви виконаєте завдання:

а) Прочитайте скоромовку, записану виділеними буквами:

КІТКОТИВКОТОКПОТОКУ

КОТОКУПАВНАЛАПУКОТУ.

б) Назвіть слова, що римуються.

Відповідь: Кіт котив коток по току,

Коток упав на лапу коту.

II. Сприйняття і засвоєння матеріалу

1. Колективна робота.

Обговорення прочитаних творів (збірник «Позакласне читання»)

1) Робота з виставкою книг. Бесіда.

— Ви здобули ключі від вежі запитань. Але спочатку треба ступити на п...р...г (записано на дошці).

— Чомусик зашифрував це слово (поріг). Для вас таким порогом буде виставка книг.

— Здогадайтесь за заголовком, про що розповідається в книжці.

2) Здобуття «Вежі запитань».

- Щоб дістатися на вежу, треба відповісти на запитання Чомусика, за правильну відповідь ви отримуєте фішку (Питання за творами (с. 78-86).

а) Кого зустрів пароплав? (Цуценя,порося, лоша, жабеня, хлопчик).

б) Хто автор твору  «Пароплав»?(Геннадій Циферов)

в) - З якого твору цей уривок?.. Хто автор («Уперте теля», Борис Комар).

г) Хто знайшов джерельце?

- Що зробили дідусь з онуком?

д) Підбиття підсумків.

2. Фізку льтхвилинка.

Довгоносий чорногуз у болотечку загруз.

Будем його рятувати, за хвостика витягати,

Щоб не плакав чорногуз, що в болотечку загруз.

3. Читання і обговорення творів

1) Читання казки вчителем. Бесіда.

2) Робота над виразністю читання.

1, 2 абзаци — «ланцюжком», «парами» — до кінця тексту.

3) Читання в особах .

4) Читання «диктором»

5) Визначення головної думки. Бесіда.

— Чого вчить нас казка?

4. Завдання за творами (с.86)

III. Підбиття підсумків уроку

Хвилинки поезії.

Я зірвав квітку — і вона загинула.

Я спіймав метелика — і він умер у мене на долоньці,

І тоді я зрозумів,

що торкнутися цієї краси можна тільки серцем. 

                                                                        П. Гвєздослав

- Що зрозумів хлопчик?

IV. Домашнє завдання

doc
Додано
30 березня 2019
Переглядів
2156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку