Урок "Практична робота 1. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою"

Про матеріал
Під час виконання практичної роботи учні навчаться дотримуватись принципів електронного етикету та безпечного користування електронною поштою. А також пояснює небезпеки, пов’язані з використанням електронної пошти.
Перегляд файлу

 

 

 

Конспект уроку

на тему

 

«Практична робота 1. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою.»

 

 

 

 

 

Виконала

Вчитель інформатики

Комунального закладу

Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ст

Великоберезовицької селищної ради

Тернопільської області

Костецька Ольга Павлівна

 

 

Тема. Практична робота 1. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою.

Мета:

навчальна: узагальнити поняття електронної скриньки та електронного листування; повторити принципи створення і функціонування електронної скриньки та правила етикету при листуванні;

розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, дбайливе ставлення до шкільної комп’ютерної техніки, свідоме ставлення до вибору майбутньої професії.

Тип уроку:практична робота, контроль та корекція знань, умінь і навичок.

Обладнання і наочність: комп’ютери, підручник для 7 класу Морзе Н.В. Інформатика, картки із завданнями.

 

Хід уроку

І. Організаційний етапі

1. Привітання

Вправа «До успіху»

Вчитель. Усміхніться один одному, і побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратись на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними. Завдання наші такі:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитись, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

2. Перевірка наявності учні на уроці.

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (1 хв)

Учитель. На цьому уроці ми повинні повторити та більш глибоко усвідомити навчальний матеріал з теми «Електронна пошта», узагальнити його і систематизувати. А також встановити рівень засвоєння вами знань і вмінь з поданої теми через виконання практичної роботи.. Спочатку ви пройдете тест з теми.

На робочу столі відкрито вікно Google Form, учні вводять адресу своєї електронної пошти і переходять до виконання тестових завдань.

ІІІ ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ УЧНІВ, ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ, УМІНЬ САМОСТІЙНО ПОЯСНЮВАТИ ЇХ СУТЬ

Тестування з теми «Електрона пошта» з використанням Google Form

Учням запропоновані завданням (Вибери правильну відповідь)

1. Послуга комп'ютерної мережі, що дозволяє обмінюватися поштовими повідомленнями

а) Чат

б) Обмін файлами

в) Електронна пошта

г) Всі варіанти підходять

2 Пароль поштової скриньки використовується для?

а) Захисту інформації

б) Відмінності від інших поштових скриньок

в) Щоб чужі люди не змогли надіслати вам повідомлення

3. Який рядок не є адресою поштової скриньки?

а) saveli@і.ua 

б) saveli_shkola@ukr.net

в) http://www.tca77.narod.ru

г) Всі адреси не є адресами електронної пошти

4. Високопродуктивний комп'ютер, що забезпечує інформаційні послуги мережі

а) сервер

б) термінал

в) модем

г) клієнт

5. Вкажіть призначення служби Інтернет – E-mail:

a) віддалене керування комп'ютером

б) електронна пошта

в) служба тестування

г) служба знайомств

6. Електронна пошта (e-mail) дозволяє передавати...

a) тільки повідомлення

б) тільки файли

в) повідомлення й прикладені файли

г) відеозображення

7. Укажіть найбільш правильну відповідь. Електронна пошта  ...

a) організує службу доставки, містить поштові скриньки, адреси й листи

б) організує службу передачі повідомлень за допомогою поштових адрес користувачів

в) організує доставку електронної пошти

г) забезпечує підтримку поштових скриньок і пересилання файлів

8. Програма, призначена для створення й відправлення листів  - ...

a) Outlook Express

б) Microsoft Excel

в) Microsoft Internet

г) Outlook Mail

IV. ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ УЧНІВ ДИДАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Методичний прийом «Промені сонця».

Вчитель. Діти, давайте пригадаємо, які служби Інтернету ви знаєте. На дошці прикріплене зображення сонця. Я роздаю вам стікери на яких ви пишете служби Інтернету і прикріпляєте на промінчики сонця.

Учні пишуть служби і прикріплюють на промінцях сонця.

 

 

Картинки по запросу солнце клипарт

2. Робота в групах

Вчитель. Ви поділені на шість груп, по 2 учні в кожній. Кожна група має картку із схемою. Вам потібно за поданою схемою скласти стислу розповідь (2-3хв.). У розповіді повинні взяти участь всі учні групи.

Група 1.

Група 2.

C:\Users\pc\Downloads\New-Mind-Map (6).jpg

Група 3

C:\Users\pc\Downloads\New-Mind-Map (5).jpg

Група 4

Група 5

Група 6

Кожна група по черзі виступає і відтворює свою розповідь.

Вчитель. Молодці! Всі групи справились із поставленими перед ними завданням

Фізкультхвилина

Вчитель. Виконаємо вправу «Вірю - невірю». Я зачитую правила техніки безпеки у комп’ютерному класі, а ви, якщо згідні з ним, то встаєте, якщо ні – сидите.

Учні, якщо згідні з правилами – встають, якщо ні – сидять. Таким чином проводимо фізкультхвилинку і повторюємо правила техніки безпеки у комп’ютерному класі.

 

V. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ ЗА СТАНДАТНИХ ТА НЕСТАНДАРТНИХ УМОВ

Вчитель. На домашнє завдання вам потрібно було знайти в Інтернеті фотографію історичної пам’ятки вашого краю, і принести на урок.

Молодці, всі виконали завдання. Зараз ми приступимо до виконання практичної роботи.

Практична робота

Завдання

1. Надішліть на адресу вашого вчителя інформатики (kosteckaola2403@gmail.com) електронного листа з темою Історія рідного краю. Прикріпіть до листа фотографію. До тексту листа додайте опис пам’ятки, зображеної на фотографії. Підпишіть лист власним прізвищем.

2. Перешліть лист, який ви отримали від вашого вчителя інформатики, однокласнику. Додайте до листа, що пересилається, ваш підпис і коментарі.

3. Відкрийте лист, який ви отримали від учителя інформатики. Збережіть файл, укладений до листа, на носій даних вашого комп’ютера. Створіть і надішліть відповідь на лист, додайте дату отримання листа, коротку відповідь і ваш підпис.

Виконання вправ для зняття зорової втоми

VІ. Домашнє завдання.

Виконати вправи в сервісі Learningapps.org за  темою «Електронна пошта»

VІІ. Підведення підсумків уроку. Оцінювання роботи учнів.

Рефлексія

  1.                   Під час уроку я…
  •                   дізнався…
  •                   зрозумів…
  •                   навчився…

2. Найбільше мені сподобалося…

3. На уроці найкраще в мене виходило…

4. Я мав труднощі з…

5. Я хотів би ще дізнатися про…

docx
Додано
29 грудня 2021
Переглядів
2415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку