Урок "Предмети у класі. Культура."

Про матеріал
Матеріал розрахований для учнів 1 класу. На уроці ви можете ознайомити учнів з новими ЛО теми; повторити привітання; повторити лексичні одиниці з теми «Numbers» «Colours»; вчити учнів застосовувати їх у словосполученнях з раніше вивченої лексикою, формувати вміння діалогічного мовлення шляхом вживання запитань; закріпити вивчені кольори; розвивати увагу, пам’ять, мовленнєву здогадку учнів; сприяти вихованню доброзичливості, допитливості.
Перегляд файлу

Урок

Тема. Предмети у класі. Культура.

Мета: ознайомити з новими ЛО теми; повторити привітання з учнями;  повторити лексичні одиниці з теми «Numbers» «Colours»; вчити учнів застосовувати їх у словосполученнях з раніше вивченої лексикою, формувати вміння діалогічного мовлення шляхом вживання запитань; закріпити вивчені кольори; розвивати увагу, пам’ять, мовленнєву здогадку учнів; сприяти вихованню доброзичливості, допитливості.

Методи і прийоми, види діяльності:  «Мозковий штурм», ігри, «З’єднай і скажи», гра « Хто уважніший»,  гра «Футбольний м’яч»

Обладнання: колонка, кольорові олівці, флеш-картки із зображенням літер  кольорів та чисел, підручники, «Toy box».

Оформлення дошки: флеш-карти «Кольори», «Числа».

 

Хід уроку

І.Організаційний момент.

  •               Налаштування емоційного настрою.

 Hello, children! Sit down, please! Сьогодні на нашому уроці ми пригадаємо нашу пісеньку «Hello». (song «Hello», track 9).

А тепер поверніться один до одного і посміхніться. Сподіваюся, що у всіх тепер гарний настрій, як у наших «Смайликів». Сьогодні ми працюватимемо разом, і я розраховую на вашу підтримку та допомогу, тому хочу побажати, щоб на цьому уроці ви були усміхненими, активними та доброзичливими.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Ми пригадаємо як ми з вами називали своє ім’я

Whats your name?

I’m…

What a nice name!

Гра з м’ячем

 

Зараз ми пригадаємо кольори і числа, які ви вивчали.

 

Робота з підручником

Ех. 1 р. 26

Робота з підручником

Ех. 2 р. 26

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Діти, до нас сьогодні в гості завітали друзі – герої нашого підручника. Вони прийшли до нас, щоб дізнатися, як ми з вами засвоїли лексику та граматичний матеріал з теми - «Друзі», а також , як ви запам’ятали англійський букви. Ну що ж, друзі, готові? Починаємо!

Англійський паровоз з буквами

ABC написання

Пишу  на дошці лише верхню(нижню) половину букви, учні відгадують і дописують її.(Те саме можна робити зі словами).               

Повертаюся  до учнів спиною і в повітрі пишу букви. Учні повинні здогадатись, що це за буква.

 Let’s learn new  names of school things. Look at the blackboard.

- Play a game – “What is this?” (картинки закриті смайликами) This is aAre you ready? Who knows the answer?

 - Play a game – “My bag”

(робота з підручником)

Listen, point and say

Ex. 1 p. 28

Listen and chant

Ex. 2 p. 28

Ask and answer

Ex. 3 p. 28

IV. Закріплення нового матеріaлу.

GameWhats missing

(робота у зошиті)

Фізкультхвилинка (Listen to musicClap your hand”) 

 

VІ. Заключна частина уроку.

1.Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

 Скажіть, будь ласка, чого ви навчилися на уроці  англійської мови?

 

 

 


00

images111

images (43)

images (18)

Super-Thin-Silver-Pen-SY-146

images (46)

images (61)

images (60)

images (52)

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 травня 2020
Переглядів
786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку