Урок
Тема. Предмети у класі. Культура.
Мета: ознайомити з новими ЛО теми; повторити привітання з учнями; повторити лексичні одиниці з теми «Numbers» «Colours»; вчити учнів застосовувати їх у словосполученнях з раніше вивченої лексикою, формувати вміння діалогічного мовлення шляхом вживання запитань; закріпити вивчені кольори; розвивати увагу, пам’ять, мовленнєву здогадку учнів; сприяти вихованню доброзичливості, допитливості.
Методи і прийоми, види діяльності: «Мозковий штурм», ігри, «З’єднай і скажи», гра « Хто уважніший», гра «Футбольний м’яч»
Обладнання: колонка, кольорові олівці, флеш-картки із зображенням літер кольорів та чисел, підручники, «Toy box».
Оформлення дошки: флеш-карти «Кольори», «Числа».
Хід уроку
І.Організаційний момент.
Hello, children! Sit down, please! Сьогодні на нашому уроці ми пригадаємо нашу пісеньку «Hello». (song «Hello», track 9).
А тепер поверніться один до одного і посміхніться. Сподіваюся, що у всіх тепер гарний настрій, як у наших «Смайликів». Сьогодні ми працюватимемо разом, і я розраховую на вашу підтримку та допомогу, тому хочу побажати, щоб на цьому уроці ви були усміхненими, активними та доброзичливими.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
Ми пригадаємо як ми з вами називали своє ім’я
What’s your name?
I’m…
What a nice name!
Гра з м’ячем
Зараз ми пригадаємо кольори і числа, які ви вивчали.
Робота з підручником
Ех. 1 р. 26
Робота з підручником
Ех. 2 р. 26
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Діти, до нас сьогодні в гості завітали друзі – герої нашого підручника. Вони прийшли до нас, щоб дізнатися, як ми з вами засвоїли лексику та граматичний матеріал з теми - «Друзі», а також , як ви запам’ятали англійський букви. Ну що ж, друзі, готові? Починаємо!
Англійський паровоз з буквами
ABC написання
Пишу на дошці лише верхню(нижню) половину букви, учні відгадують і дописують її.(Те саме можна робити зі словами).
Повертаюся до учнів спиною і в повітрі пишу букви. Учні повинні здогадатись, що це за буква.
Let’s learn new names of school things. Look at the blackboard.
- Play a game – “What is this?” (картинки закриті смайликами) This is a … Are you ready? Who knows the answer?
- Play a game – “My bag”
(робота з підручником)
Listen, point and say
Ex. 1 p. 28
Listen and chant
Ex. 2 p. 28
Ask and answer
Ex. 3 p. 28
IV. Закріплення нового матеріaлу.
Game “What’s missing”
(робота у зошиті)
Фізкультхвилинка (Listen to music “Clap your hand”)
VІ. Заключна частина уроку.
1.Підведення підсумків уроку.
Бесіда з учнями.
Скажіть, будь ласка, чого ви навчилися на уроці англійської мови?
|
|
|
|
|
|
|
|
|