Урок. " Різдвяне дерево"

Про матеріал
: активізувати вживання лексичних одиниць в усному мовленні; повторити конструкцію «It is….»; вивчити вірш “Red and Yellow» - розвиваюча: розвивати інтонаційний слух, мовленнєву реакцію, оперативну пам'ять; формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць; розвивати навички діалогічного мовлення; формувати навички письма; - освітня: ознайомити учнів з назвами кольорів: blue, green, yellow, red; - виховна: формувати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови; виховувати любов до навчання; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

Topic: Різдв’яне дерево.

Theme of the lesson: Мої іграшки. Кольори.

Objectives:

        - практична: активізувати вживання лексичних одиниць в усному мовленні;

                             повторити конструкцію «It is….»;

                             вивчити вірш “Red and Yellow»                     

  • розвиваюча: розвивати інтонаційний слух, мовленнєву реакцію, оперативну  

                            пам'ять;                  

                            формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць;

                            розвивати навички діалогічного мовлення;

                            формувати навички письма;

       - освітня: ознайомити учнів з назвами кольорів: blue, green, yellow, red;

       - виховна: формувати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови;

                            виховувати любов до навчання;

                            виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.

Equipment: іграшки, картки із зображенням ляльки, машинки, літака, м’яча, ведмедя, потяга;  картки з кольорами, підручник «English 1» О.Д. Карп’юк, магнітофон, CD, плакат із смайликом.

Type of the lesson: вивчення нового матеріалу.

 

Procedure

І. The beginning of the lesson. Greeting and aim.

Good morning, dear pupils! Now let’s tell the rhyme.

Revising a poem:         Good morning, good morning,

                                     Good morning to you!

                                     Good morning, good morning,

                                     I am glad to see you!

- How are you?

 Let’s greet our Smiley! Hello, Smiley. 

Warming up

Speaking

Let’s practise the question: “What is your name?”

II. Main part.

Speaking Tell about your favourite toy. Revise the words(Video)

                 Numbers. Count (HO)

Vocabulary practice

Пам’ятаєте Вінні-Пуха? Він до нас завітав на урок. Яка його рідна мова – англійська (English). Сьогодні він навчить вас називати кольори англійською мовою.

Погляньте, що приніс із собою  Вінні Пух. КОЛЬОРИ – colours.

Колір неба, що люблю,

Англійською зветься….

Blue!

Взимку та влітку

Колір один

Має ялинка,

І зветься він…

Green

Знаємо насамперед

Колір маку зветься….

Red

Колір спілої пшениці

Буде…

Yellow!

Learning a poem. Listen and repeat.

                                  Red and yellow.

                                  Green and blue!

 

                                   Lots of colours

                                   For me and you.

 

Watching a video Listen and repeat (colours).

Listen and repeat. Open your books on p. 58. Find Ex.1. Listen and repeat.

Listening  (діти слухають запис, під час другого прослуховування показують на персонажа, репліку якого вони чують. Під час третього прослуховування учні повторюють) Ex.3 p.58, Ex.2 p.58 (Listen and sing)

Фізкультхвилинка

             Stand up, children.

             Sit down, children.

             Up, up, up.

             Down, down, down.

             Stand up, sit down.

     Take your pen, pencil, bag, book, pencil box

Open your book, close your book

Hands up, hands down.

Hands to the sides.

Bend left, bend right.

Thank you, girls. Sit down.

Thank you, boys. Sit down.

 

Speaking Answer my question:

                 -   Is it a ….? (bag, pen….)

                 -   Yes, it is.

Game  «The Cats and the  Mouse». Close your eyes. I am a mouse I’ll hide a card with a colour. Guess the colour.

Dicoration the Christmas tree.

Фізкультхвилинка “If you are happy….”

Writing WB Ex. 1, 2 p. Colour the animals.

ІІІ. Summarizing:  Що нового  ви вивчили?

Молодці! Well done! Ви активно працювали. Our lesson comes to an end. Hand in your workbooks.  Goodbye.

 

1

 

doc
Додано
13 березня 2023
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку