Мета:
Обладнання: постер із зображенням будинку, картки (малюнки) із зображенням членів родини, копії з ляльками-героями.
Тип уроку: урок-рольова гра.
Урок-рольова гра у 1 класі «Моя родина»
Тема: Моя родина
Мета:
Обладнання: постер із зображенням будинку, картки (малюнки) із зображенням членів родини, копії з ляльками-героями.
Тип уроку: урок-рольова гра.
Хід уроку
І. Introduction
Уведення слова Hello! /Hello, boys and girls!
Учитель відрекомендовується: I’m… .
Індивідуальна робота з кожною дитиною, кожний вітається та називає своє ім’я. Під час цієї роботи відбувається не лише знайомство з класом, а ще вчитель для себе виділяє дітей, у яких є легкі порушення мовлення, які потребують окремої допомоги, а звідси – тих, які мають потенційну схильність до неуспішності.
Робота з підручником.
Пояснення його назви. Розповідь про мешканців будинку з демонстрацією постеру.
II. Main part of lesson. Основна частина уроку
Presentation
На уроках англійської мови ми будемо знайомитися з мешканцями цього цікавого будинку, а також згодом дізнаємося про їхнє життя.
Представлення членів родини: Mum, Dad, Polly, Jack, Daisy, Otto з допомогою спеціальних демонстраційних карток.
Учні повторюють за вчителем.
Робота з касетою.
Учні повторюють за вчителем ще кілька разів.
Фізкультхвилинка
Listening and singing
Ознайомлення з піснею.
Hello, I’m mum.
Hello, I’m Dad.
Hello, I’m Polly.
Hello, I’m Jack.
Надання ролей окремим учням класу.
Фізкультхвилинка
Practice
Class book p. 4-5.
Jigsaw activity
Робота з роздавальним матеріалом.
Розігрування ролей із ляльками.
ІІІ. The end of the lesson. Заключна частина уроку
Підведення підсумків уроку
Підготувала Колісніченко К.Т.
Кириківська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Великописарівського району
Сумської області