Урок Розв’язування компетентнісних задач |
8 клас |
Урок Розв’язування компетентнісних задач.
Цілі:
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет,
Програмне забезпечення: ПК із встановленим офісним пакетом програм MS Office 2016: Visio2016, Excel2016, Word2016, і доступом до Інтернету.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне обговорення понять: вбудовані елементи, алгоритми роботи з буфером обміну, моделювання інтер’єру кімнати.
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Перебуваючи в інформаційному суспільстві, кожному з вас необхідно не лише орієнтуватися в океані інформації, а й організовувати своє життя таким чином, щоб при найменших витратах часу, сил і засобів отримувати від своєї діяльності найбільшу віддачу. Будемо цього вчитися, розв'язуючи практичні компетентнісні задачі.
IV. Вивчення нового матеріалу
Давайте розв’яжемо одну з таких задач.
Ваша родина вирішила зробити ремонт у вашій кімнаті.
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Приклад виконання завдання:
Словесна модель (приклад):
Потрібно обклеїти шпалерами дитячу кімнату, з трьома вікнами і одними дверима. Висота кімнати - 3 м, ширина - 3,74м, довжина - 5,64м. Розміри дверей - 0,9 м на 2 м. Розмір вікна - 0,9 м на 1,5 м. Треба розрахувати площу стін для обклеювання. Для цього, рахуємо площі стін, вікон, дверей. Віднімаємо з площ стін площі вікон та дверей. Отримаємо загальну площу для обклейки (S).
Знаходимо в Інтернет-магазине шпалери за дизайном та ціною, які задовольняють бюджету сім’ї. Далі рахуємо площу одного рулону (S1). По формулі S/S1 знаходимо кількість рулонів, округляємо до більшого цілого. На цю кількість рулонів шпалер та в залежності від матеріала з якого вони виготовлені додаємо ще клей.
Зразок 1 Зразок 2
Графічна модель (приклад):
Математична модель (зразок)
Висновок. Для вирішення задачі ремонту кімнати, точно зробили заміри, знайшли необхідні матеріали, розрахували кількість та привели їх у відповідність бюджету сім’ї.
VIІ. Підсумки уроку
Рефлексія
1. Що нового ви сьогодні дізналися?
2. Чого навчилися?
3. Чи виникали труднощі?
ІХ Оцінювання роботи учнів
|
1 |