Урок. Розв’язування задач з теми «Закон Ома. Розрахунок опору провідника»
Мета :
- навчальна: закріпити в учнів знання з теми «Закон Ома». Розрахунок опору провідника», продовжити формування вмінь і навичок розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи набуті знання;
- розвивальна: розвивати логічне мислення, вміння правильно висловлювати власні думки;
- виховна: продовжити формування наукового світогляду, вміння навчатися в продовж життя, працювати в групах, формувати бережливе ставлення до власного здоров’я.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок
Хід уроку
І Організаційний етап
Повідомити учням про те, що сьогодні на уроці вони будуть подорожувати по різним станціям, виконуючи цікаві завдання. На кожній станції їх буде чикати підказка до розгадки зашифрованого слова.
ІІ Мотивація навчальної діяльності
Обговорити з учнями питання, чому важливо вміти збирати електричні кола, креслити електричні схеми, робити розрахунки фізичних величин, які описують процеси в електричному колі.
ІІІ Актуалізація опорних знань
Виконання онлайн- тесту
Гра « Знайди пару до пазла»
IV Розв’язування задач
Зупинка №1 « Задача для друга»
Учні вдома складали задачу для однокласників, яку продемонструють наФА уроці. (А)
Зупинка №2 «Показ приладу»
Визначити опір у колі за показниками приладів. (Н)
Зупинка №3 «Знайди помилку»
(Р)
Зупинка №4 «Практична»
Складіть коло за поданою схемою.
(Е)
Зупинка №5 «Графічна»
За графіком залежності сили струму від наруги визначите опір ділянки електричного кола. (Д)
V Підбиття підсумків
Перегляд відео «Про Андре Марі Ампера»
Рефлексія
VI Домашнє завдання
§29, 30, вправа 29(4,5), 30 (2,4)