Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Урок "Що об’єднує комп’ютерні пристрої?"

Про матеріал
Тема. Що об’єднує комп’ютерні пристрої? Мета: навчальна: познайомити зі складовими комп’ютера та вмістом системного блоку; розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість. Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:  наводити приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв;  називати складові комп’ютера та вміст системного блоку;  характеризувати різні пристрої для довготривалого зберігання даних. Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок. Обладнання: комп’ютери, мультимедійна презентація, телефони, роздатковий матеріал, візуальний ряд.
Перегляд файлу

Урок інформатики

для учнів 4-го класу

підготувала учитель

КЗ «Пасічанська гімназія»

Вистроп Тетяна Василівна

Тема. Що об’єднує комп’ютерні пристрої?

Мета:

навчальна: познайомити зі складовими комп’ютера та вмістом системного блоку;

розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:

  • наводити приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв;
  • називати складові комп’ютера та вміст системного блоку;
  • характеризувати різні пристрої для довготривалого зберігання даних.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок.

Обладнання: комп’ютери, мультимедійна презентація, телефони, роздатковий матеріал, візуальний ряд.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.
  2. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.
  1. E:\Работа\Підготовка до уроків\4 клас\Інформатика\3. Що обєднує компютерні пристрої\Klassichieskoie oblako #7.jpgПрезентація учнями плакатів, виконаних вдома.
  2. Робота в парах.
  • Опрацюйте текст. Користуючись хмаринкою слів, заповніть пропуски.

Для поширення світлини з іншими особами необхідно отримати _______________. Джерела __________ бувають _____________ та ______________. Будь-яку інформацію необхідно _____________. Кожна інформація має _______________. Користуючись чужими творами без дозволу, ми порушуємо __________________.

  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
  1. Вправа «Пазли».
  • Перейдіть за посиланням чи скористайтеся QR-кодом та виконайте завдання.

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1d54933cf95c

E:\Работа\Підготовка до уроків\4 клас\Інформатика\3. Що обєднує компютерні пристрої\пазл 1.png

  • Яке зображення ви отримали?
  • Що таке комп’ютер?
  • Сьогодні ми з вами познайомимося зі складовими комп’ютера та різноманітними пристроями, що необхідні для роботи з ним.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Гра «Що в мішечку».

У мішечку знаходяться USBшнур, навушники, мишка, флешка, диск,  і т.д. Учні по черзі підходять до учителя та мають здогадатися, що в торбинці за допомогою рук.

  • Сформулюйте речення про кожен з цих предметів, відповідаючи на питання «Що робить?».
  • Які ще пристрої потрібні для повноцінної роботи з комп’ютером?
  • Яку роль вони виконують?
  1. Робота в парах.
  • Розгадайте ребуси та з’єднайте їх з відповідними пристроями.

E:\Работа\Підготовка до уроків\4 клас\Інформатика\3. Що обєднує компютерні пристрої\Рисунок1.png

  1. Робота з текстом підручника (с. 14 – 17).
  1. Вибіркове читання.
  • Я буду показувати вам зображення. Ваше завдання: знайти та зачитати речення, у якому про нього йдеться.

Человеческий мозг, вектор иллюстрация вектора. иллюстрации насчитывающей -  94232187E:\Работа\Підготовка до уроків\4 клас\Інформатика\3. Що обєднує компютерні пристрої\pngtree-vector-electric-shock-icon-png-image_312980.jpgE:\Работа\Підготовка до уроків\4 клас\Інформатика\3. Що обєднує компютерні пристрої\pngtree-flash-drive-vector-or-color-illustration-png-image_2040217.jpgE:\Работа\Підготовка до уроків\4 клас\Інформатика\3. Що обєднує компютерні пристрої\hard-30576_960_720.pngE:\Работа\Підготовка до уроків\4 клас\Інформатика\3. Що обєднує компютерні пристрої\1033270095.jpgE:\Работа\Підготовка до уроків\4 клас\Інформатика\3. Що обєднує компютерні пристрої\109391805_1.pngE:\Работа\Підготовка до уроків\4 клас\Інформатика\3. Що обєднує компютерні пристрої\95827114.png

  1. Вправа «Асоціативний кущ».
  • Створіть кущ асоціацій із дієслів до поняття «процесор».

Н-Д: опрацьовує, систематизує, керує…

  1. Узагальнення та систематизація знань.
  1. Виконання завдань підручника (с. 18, завдання 2)
  2. Робота в парах.
  • Пронумеруйте зображення, які пристрої до якого роз’ємну можна приєднати.

E:\Работа\Підготовка до уроків\4 клас\Інформатика\3. Що обєднує компютерні пристрої\Рисунок2.png

  1. Робота з комп’ютером.
  1. Інструктаж з техніки безпеки.
  2. Запишіть відповідь на запитання у текстовому редакторі.

Що об’єднує різні комп’ютерні пристрої?

  1. Гра «Знайди пару».
  • Перейдіть за посиланням чи скористайтеся QR-кодом та виконайте завдання.

https://learningapps.org/display?v=pos8u2bit21

E:\Работа\Підготовка до уроків\4 клас\Інформатика\3. Що обєднує компютерні пристрої\chart.png

  1. Підсумки уроку.
  1. Анекта

На уроці я працював

Своєю працею на уроці я

Урок для мене видався

За урок я

Мій настрій

Матеріал уроку для мене був

Домашнє завдання мені здається

Активно/пасивно

Задоволений/незадоволений

Коротким/довгим

Стомився/не стомився

Зрозумілий/незрозумілий

Корисний/некорисний

Цікавий/нудний

Легкий/важкий

Цікавий/нецікавий

  1. Інструктаж з домашнього завдання.
  1. Опрацювати § 3 підручника.

 

docx
Додано
3 жовтня 2021
Переглядів
491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку