Урок "Що вміють мої іграшки?"

Про матеріал
Нестандартний урок-подорож на тему "Що вміють мої іграшки?" спрямований на розвиток навичок усіх видів діяльностей: читання, письма, аудіювання та говоріння.
Перегляд файлу

Догмарівська ЗОШ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок-подорож  у 2-му класі

на тему:

«Що вміють мої іграшки?»

 

 

 

ПІДГОТУВАЛА:

Вчитель англійської мови

Коваль А. О.

 

 

 

 

 

2 клас

 

Тема: Що вміють мої іграшки?

Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.

Ознайомити з новими ЛО і закріпити їх уживання в усному мовленні.

Повторити й закріпити вживання модального дієслова «саn» в розповідних, питальних та заперечних реченнях.

Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення.

Удосконалювати навички читання.

Тренувати в аудіюванні.

Розвивати навички письма.

Тренувати пам'ять та увагу.

Виховувати спостережливість.

Тип: урок-подорож.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для гри, для вивчення нових ЛО, для самостійної роботи, ноутбук, аудіозапис пісні “Head, shoulders…”.

 

ХІД УРОКУ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Привітання.

Т: Stand up, please! Good morning!

Ps: Good morning!

T: How are you?

Ps: Fine, thank you.

T: Sit down, please.

Good morning, good morning

Good morning to you

Good morning, good morning

We are glad to see you!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні в нас незвичайний урок. Я знайшла вчора в скрині батька стару карту (показує Сувій). І тепер мені потрібно побудувати корабель і набрати команду!                                                                                                                                                     Ми вирушимо у мандрівку за скарбом. Ця подорож вимагатиме від вас знань, умінь, активності, винахідливості, кмітливості. Під час подорожі на нас чекають нові знайомства, різні пригоди. Чим краще ви будете працювати на уроці - тим менше штормів, тим більше шансів дістатися до скарбу. Ось перед вами карта.                                                                                      Ви, напевно, знаєте, що пірати - це морські розбійники, безстрашні та нещадні. Вони нападали на морські судна, а награбовані багатства ховали на далеких незаселених  островах.                                                                                                                                     Але знайте, що справжні моряки повинні багато знати і вміти!                                                         Для збереження дисципліни на кораблі під час гри порушників карають відніманням балів у їхньої команди (чорна мітка). Ми з вами будемо змагатись. Отже, розділимось на дві команди. Lets start our lesson!

3. Перевірка домашнього завдання.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

До нас завітав собачка із казки про Айболитя. Друзі, сьогодні наша гостя розповість нам історію про доктора Айболитя, який дуже лю­бить тварин та лікує їх.

- Прийшов до Айболитя собачка і показує хворе горло — [æ]

- Прийшла до Айболитя сова — у неї також горло болить — [s]

- Прийшло нещасне поросятко, у нього дуже болить животик — [h]

- Прилетіла качечка, вона поранила крильце, воно дуже болить — [k]

- Прибігла мавпочка, вона прикусила язич­ка — [ð]

- Навіть крокодил прийшов до Айболитя, сльози ллються у нього з очей — ось так сильно болить зуб — [r]

Але добрий Айболить всіх вилікував!

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. “First task”

«Назви слова».

Два набори карток розкладаються на двох партах малюнками донизу. Клас поділяється на дві команди. Члени кожної з них ланцюжком підходять до столів, беруть по одній картці й називають, що на ній зображено. За кожне пра­вильно назване слово надається один бал. Перемагає команда, яка отримає біль­ше балів.

 

2. Island of tricky pirate”

Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.

1) Робота з картками.

Учням показуються картки і називається, що на них зображено, вони повто­рюють.

3. “Lake of crocodiles

Розвиток навичок читання

1) Впр. 2 (с. 92).

Т: Подивіться на малюнок до вправи. Кого ви бачите? Давайте дізнаємось, про що говорять діти. Прослухайте та повторіть. Listen and repeat.

Вимовляються фрази до малюнка вправи. Учні повторюють по два-три рази і перекладають рідною мовою. Звертається увага на запитання та відповідь, надруковані блакитним шрифтом, та нагадує значення і правила вживання модального дієслова сап. Потім учням називається український варіант речень, а вони знаходять і читають їх переклад.

1) Гра «Прочитай слова».

Клас поділяється на дві команди. Два набори карток розкладаються на двох партах текстом донизу. Члени кожної команди ланцюжком підходять до парт, беруть по одній картці й читають слова. За правильно прочитане слово на­дається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.

 

small

 

ball

 

have

 

tall

one

two

eye

ear

chair

bear

where

dear

4. “Mountain of rest”

Фізкультхвилинка.

Виконання рухів під пісню “Head, shoulders…”

5. “Paint a tree”

Тренування в аудіюванні

  1. Кожна з команд отри­мує аркуш паперу та олівець. Cпочат­ку спочатку читається перший текст, а потім інший. Учні прослуховують тексти з описом іграшки. Завдання кожної групи — зобразити свою іграшку.

Текст № 1

It is big. It is grey. It has got a big head and big ears. Its eyes are black. Its nose is long.

Текст № 2

It is big. It is green. It has not got a big head. Its ears are small. Its eyes are brown. It's mouth is big.

6. Write a key”

Письмо.

Робота з картками.

a)

b)

7. “Walkie-talkie stone”

Розвиток умінь мовлення.

Впр. 3 (с. 93).

Учням ставляться запитання, а відповідають на них за прикладом, поданим у вправі.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

“Pirates chest”

Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда з учнями.

Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились?

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
11 квітня
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку