Догмарівська ЗОШ
Урок-подорож у 2-му класі
на тему:
«Що вміють мої іграшки?»
ПІДГОТУВАЛА:
Вчитель англійської мови
Коваль А. О.
2 клас
Тема: Що вміють мої іграшки?
Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
Ознайомити з новими ЛО і закріпити їх уживання в усному мовленні.
Повторити й закріпити вживання модального дієслова «саn» в розповідних, питальних та заперечних реченнях.
Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення.
Удосконалювати навички читання.
Тренувати в аудіюванні.
Розвивати навички письма.
Тренувати пам'ять та увагу.
Виховувати спостережливість.
Тип: урок-подорож.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для гри, для вивчення нових ЛО, для самостійної роботи, ноутбук, аудіозапис пісні “Head, shoulders…”.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Привітання.
Т: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
T: How are you?
Ps: Fine, thank you.
T: Sit down, please.
Good morning to you
Good morning, good morning
We are glad to see you!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
3. Перевірка домашнього завдання.
4. Уведення в іншомовну атмосферу.
До нас завітав собачка із казки про Айболитя. Друзі, сьогодні наша гостя розповість нам історію про доктора Айболитя, який дуже любить тварин та лікує їх.
- Прийшов до Айболитя собачка і показує хворе горло — [æ]
- Прийшла до Айболитя сова — у неї також горло болить — [s]
- Прийшло нещасне поросятко, у нього дуже болить животик — [h]
- Прилетіла качечка, вона поранила крильце, воно дуже болить — [k]
- Прибігла мавпочка, вона прикусила язичка — [ð]
- Навіть крокодил прийшов до Айболитя, сльози ллються у нього з очей — ось так сильно болить зуб — [r]
Але добрий Айболить всіх вилікував!
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. “First task”
«Назви слова».
Два набори карток розкладаються на двох партах малюнками донизу. Клас поділяється на дві команди. Члени кожної з них ланцюжком підходять до столів, беруть по одній картці й називають, що на ній зображено. За кожне правильно назване слово надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.
2. “Island of tricky pirate”
Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.
1) Робота з картками.
Учням показуються картки і називається, що на них зображено, вони повторюють.
3. “Lake of crocodiles”
Розвиток навичок читання
1) Впр. 2 (с. 92).
Т: Подивіться на малюнок до вправи. Кого ви бачите? Давайте дізнаємось, про що говорять діти. Прослухайте та повторіть. Listen and repeat.
Вимовляються фрази до малюнка вправи. Учні повторюють по два-три рази і перекладають рідною мовою. Звертається увага на запитання та відповідь, надруковані блакитним шрифтом, та нагадує значення і правила вживання модального дієслова сап. Потім учням називається український варіант речень, а вони знаходять і читають їх переклад.
1) Гра «Прочитай слова».
Клас поділяється на дві команди. Два набори карток розкладаються на двох партах текстом донизу. Члени кожної команди ланцюжком підходять до парт, беруть по одній картці й читають слова. За правильно прочитане слово надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.
small |
ball |
have |
tall |
one |
two |
eye |
ear |
chair |
bear |
where |
dear |
4. “Mountain of rest”
Фізкультхвилинка.
Виконання рухів під пісню “Head, shoulders…”
5. “Paint a tree”
Тренування в аудіюванні
Текст № 1
It is big. It is grey. It has got a big head and big ears. Its eyes are black. Its nose is long.
Текст № 2
It is big. It is green. It has not got a big head. Its ears are small. Its eyes are brown. It's mouth is big.
6. “Write a key”
Письмо.
Робота з картками.
a)
b)
7. “Walkie-talkie stone”
Розвиток умінь мовлення.
Впр. 3 (с. 93).
Учням ставляться запитання, а відповідають на них за прикладом, поданим у вправі.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
“Pirates chest”
Підведення підсумків уроку.
Заключна бесіда з учнями.
Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились?