План-конспект уроку 5 класі
Тема: Time for outdoors Підтема: Seasons
Цілі:
Практична: продовжувати вчити учнів розповідати в усній та письмовій формі про природу та пори року; продовжити розвиток умінь аудіювання, говоріння в межах теми;
Освітня: поглибити знання учнів з теми „ Seasons “.
Розвиваюча: розвивати пам'ять, увагу та мислення.
Виховна: виховувати бажання піклуватися про природу, берегти її.
Обладнання уроку: аудіозапис.
Тип уроку: комбінований
Схематичний план уроку
І. Вступна частина: підготовка учнів до сприйняття іншомовного мовлення
1)Організаційний момент……………………………………………….2хв
2) Мовленнєва зарядка……………………………………………..… ..3хв
ІІ. Основна частина уроку: актуалізація опорних знань
1) Перевірка домашнього завдання……………………………..…….…..5хв
2)Говоріння……………………..………………………………………...15хв
3) Підготовка до аудіювання ……………………………………………..5хв
4)Аудіювання……...……………………………………………………….5хв
5) Перевірка розуміння прослуханого тексту…………………………….5хв
ІІІ. Заключна частина уроку
1) Повідомлення домашнього завдання……………………………….2хв
2) Підсумки уроку……………………………………………………….3хв
Хід уроку
Етап 1. Підготовка учнів до сприйняття іншомовного мовлення. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.
Мета: залучити учнів до роботи .
Прийом 1. Вітальна бесіда з класом.
T: Good-morning, pupils! I am glad to see you. You can take your seats. Let’ start our lesson. The topic of our lesson is “Seasons“.
Етап 2. Мовленнєва зарядка
Мета: введення учнів в мовне середовище за темою уроку
Прийом 1. Проведення гри
T: Now let’s play the game. I think of some words from our topic. You guess it.
Summer, season, flood, bloom
Етап 3. Перевірка домашнього завдання
T: Let’s check your homework. (Ex.3, 4 p.179)
Етап 4. Говоріння
Мета: розвивати навички спілкування
Прийом 1. Відповіді на запитання
T: Open your books on page 180. We do exercise 1.
Ask and answer the questions.
Прийом 2. Складання розповідей
T: Now we will do exercise 4 on page 181. In a group talk about your most favourite month of the year. Use the example below.
Етап 5. Підготовка до аудіювання
Мета: підготувати учнів до сприйняття інформації на слух.
Прийом 1. уведення нової лексики
T: Before listening I tell you some words which are unknown for you.
Berry – ягода
Nest – гніздо
To blossom – цвісти
To blow – дути
Mild – м’який
Етап 6. Аудіювання
Прийом 1. розвиток навичок аудіювання
T: Listen and guess the season.
Етап 7. Перевірка знання прослуханого тексту
Прийом 1. Бесіда з учнями
T: Now let’s listen again and answer the questions.
Етап 8. Домашнє завдання.
Прийом: пояснення вчителем домашнього завдання та запис його у щоденниках
Your homework is to write and tell on the next lesson about your favourite season.
Етап 9. Підведення підсумків уроку.
T: What did you practice at the lesson? What did you like to do at the lesson? Your marks are…