Мета:навчальна: ознайомити учнів зі складовими комп’ютера та їх призначенням; учити розрізняти пристрої введення, зберігання, виведення даних та наводити приклади;розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, пам’яті, уваги, спостережливості;виховна: виховувати організованість та дисципліну, уміння працювати в групах;
Хто голосніше гавкає кіт чи собака? (Коти не гавкають) У темряві Аня побачила 6 пар котячих очей. Скільки пар ніг у цих кішок? (12). Я, та ти, та ми з тобою. Скільки нас? (Двоє). Що можна побачити із закритими очима? (Сон). Скільки було груш у Тані, якщо у неї була ціла груша, дві половинки груші й чотири четвертинки? (3). Дайте відповіді на запитання:
Сьогодні ми з вами дізнаємося, що ж таке комп’ютер? З яких складових він складається? Дані знання знадобляться вам у подальшому житті. Можливо дехто з вас стане спеціалістом з ІТ технологій, вчителем інформатики. Так чи інакше кожна освічена людина повинна у часи комп’ютерних технологій володіти цими знаннями.
Процесор – головна складова комп’ютера, яка виконує опрацювання даних. Процесор — це «мозок» комп’ютера. Саме процесор керує роботою всіх пристроїв. У ньому відбуваються всі операції, які виконує комп’ютер. Пам’ять комп’ютера, або, точніше, оперативна пам’ять — це місце для інформації, з якою працює комп’ютер. У пам’яті зберігаються програми, вхідні дані, результати роботи. Після вимкнення комп’ютера інформація з пам’яті зникає. Тому інформацію для зберігання записують на вінчестер, на компакт-диск(лазерний диск). Вінчестер (інша назва — жорсткий магнітний диск) — місце в комп’ютері, де зберігається вся інформація (музика, фільми, текстові документи тощо).