Урок " Скульптура, як вид образотворчого мистецтва"

Про матеріал
Відкритий урок з образотворчого мистецтва на тему " Скульптура" ,«Символ наступного року 2019»
Перегляд файлу

                                               Керівник    Цвєловська А.О

 

14.12.18 група  2-Б 

 

Відкритий урок гуртка « Чарівна акварелька»

Тема. Скульптура, як вид образотворчого мистецтва.

Мета:

  навчальна: актуалізувати знання учнів щодо такого виду мистецтва, як скульптура, навчити розрізняти її види; ознайомити з творами скульпторів; навчити створювати власні скульптурні твори;

  розвивальна: розвивати вміння насолоджуватися спогляданням скульптурних творів, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати творчу ініціативу;

  виховна: виховувати зацікавленість скульптурними творами.

 

Оснащення

  Матеріали та інструменти: скульптурний пластилін,  стеки, дощечки для ліплення, серветки для витирання рук, клейонки, фальга.

  Зоровий ряд: презентація.

 

Тип уроку:  урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок;

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

 Добрий день вам, любі учні і батьки!

Я вітаю всю вашу  групу

Та запрошую ласкаво

У зимову казку вас...

А тепер давайте, діти,

Домовлятись -— не шуміти,

На уроці не дрімати,

Активно й творчого працювати,

І, щоб не було мороки,

Чи всі готові до уроку?

Ну тоді часу не гаймо,

Урок образотворчого мистецтва розпочинаймо!

 

Актуалізація  опорних знань

 

Сьогодні зима подарувала нам чудовий і радісний день. Як май­стерно вона працювала у природі.

Ви йшли до Будинку дитячої творчості, що помітили цікаво­го довкола?

Земля відпочиває під сні­гом, дерева без листя, не помітно птахів, під ногами порипує сніг, в по­вітрі відчувається подих зимового ві­тру, мороз пощипує ніс та щоки...

Давайте ми в групі створимо зиму. Пропоную вам зі­грати в сніжки: кому я кину сніжку, той одним або двома словами від­повідає на моє запитання. Згода?

 

 

П. Мотивація навчальної ді­яльності

Гра «Сніжки».

1. Тобі подобається зима?

2. А чому тобі подобаєть­ся ця пора року?

3. Що діти роблять, коли випадає багато снігу?

4. До якого виду мистецтва належить зліплена снігова баба?

5. З яких матеріалів можна ліпити?

ІІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

Отже, тема нашого уроку «Скульптура, як вид образотворчого мистецтва»

Назва цього виду мистецтва виникла від латинського слова sculpo — вирізаю; часто скульптуру називають також пластикою (грецьк. plaste — ліплю). Ці дві назви одного виду мистецтва свідчать про існування різних технік створення скульптурних образів.

Скульптура — це тривимірне зображення, що має реальні форми, які розміщені у реальному просторі. Розрізняють два основних види скульптури — рельєф та круглу. Її можна висікати з каменю,  виливати з гіпсу, вирізати з дерева, тобто з твердих матеріалів, та ліпити з м’якого матеріалу – глини, пластиліну, солоного тіста.

1. А зараз відгадайте загадку

У двох матерів по п’ять синів, і всім одне ім’я. (Пальчики)

Подивіться кожен на свої пальчики. Що ви там бачите? (Лінії) Ці лінії в кожної людини індивідуальні і не повторюються і більше ні в кого. Зараз ми з вами зробимо талісман за допомогою відбитка пальчика.

Інструктаж.

Подивіться що в нас вийшло. Чи бачите ви відбиток свого пальчика.  Цей від биточок заглиблений. А рельєф, зображення якого заглиблено називається контррельєфом.

Скульптурний твір, в якому опукле зображення виступає над плоскою поверхнею менш як на половину його об'єму називається барельєфом.

Фізкультхвилинка

2. Колективна робота.

Щоб розпочати роботу над наступним завданням нам потрібно об’єднатися з батьками

Отже, зараз ми з вами виготовимо скульптуру із скульптурного пластиліну  «Символ наступного року 2019»

Інструктаж.

Представлення колективних робіт.

Практична робота

V. Підсумок уроку

Гра «Дай 5»

  • Всі знання на сьогоднішньому уроці ми зібрали в кулачок . я задаю запитання а ви якщо так, то розгинаєте пальчики.
  1. Ви дізналися щось новеньке для себе про скульптуру.
  2. Солоне тісто може бути матеріалом для виготовлення скульптури.
  3. Вам сподобалося ліпити на уроці скульптури різних видів.
  4. Ми активно працювали на уроці.

5. Чи зацікавила вас робота з пластиліном.

Будьте всі щасливі,діти,

З усмішкою у світ ідіть.

Хай вам щиро сонце світить,

Всі здоровими ростіть

 

Я бажаю вам усім, щоб бажання ліпити виникало у вас завжди!

А іще ба­жаю вам:

Розвивайте свій талант:

Вирізайте і малюйте,

Вишивайте і ліпіть,

Знаменитістю своєю

Світ широкий звеселіть!..   

 

Завершення уроку

 

Прибирання робочого місця.

doc
Додано
8 вересня 2019
Переглядів
847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку