Тема: Стовпчасті та секторні діаграми, їх об'єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп'ютери, підручники, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: internet, Office 365.
Урок інформатики у 7 класі
Тема: Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: internet, Office 365.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Тестування у програмі TestW2 або сервіс Form Office 365
Інтерактивні вправи (Полотно OneNote Office 365)
Інтерактивна вправа Відгадати кросворд: http://learningapps.org/view1112022
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учням пропонується розглянути таблицю з курсом долара по відношенню до іншої валюти за перше півріччя 2015 року, провести аналіз курсу (зростання, спадання, стабільний).
Учням пропонується те ж саме завдання з використанням замість таблиці діаграми або графіка.
У різних ситуаціях фахівця можуть цікавити як самі числа, наведені в таблиці, так і тенденції до їх зміни, які показують діаграми. Отже, діаграми призначені для графічного відображення числових даних.
За допомогою діаграм, на яких зображені зміни у виробництві, аналізують економічний стан на підприємстві. Аналіз такої інформації дає можливість прийняти правильне рішення і підвищити конкурентну спроможність продукції, яка виробляється, зробити її дешевшою і якіснішою.
В електронну таблицю вмонтовані спеціальні засоби, що носять назву ділової графіки, які дозволяють зобразити табличні дані у графічному вигляді.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
On-line відео: https://youtu.be/MRBJQ87f-Ds
Додатково: https://youtu.be/DnuBpavImtE (Автор: Олег Савіцький)
Робота на полотні Office 365.
Фізкультхвилинка
V ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ
Практичне завдання. Робота за комп’ютером.
Підручник ст. 184-187
VI. ПІДСУМКИ УРОКУ
За необхідності обговорюються проблеми та помилки, що виникали під час роботи.
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник § 24 ст. 178-190
VІІI. ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ УЧНІВ
1