Вікторина: « РЕБУСНИЙ КАЛЕЙДОСКОП»

Про матеріал

Розширення світогляду в галузі інформатики та інших наук; розвиток асоціативного, образного мислення, уяви, зорової і логічної пам'яті; формування підвищення інтересу учнів до інформатики як навчального предмета; виховання бажання до самовдосконалення в галузі інформаційних технологій.

Перегляд файлу

Вікторина:

« РЕБУСНИЙ КАЛЕЙДОСКОП»

Мета:

- розширення світогляду в галузі інформатики та інших наук;

- розвиток асоціативного, образного мислення, уяви, зорової і логічної памяті;

- формування підвищення інтересу учнів до інформатики як навчального предмета;

- виховання бажання до самовдосконалення в галузі інформаційних технологій.

1. Вступне слово вчителя

Інформатика — наука. Про яку скажу вам так. Що без неї не запустишні ракету, ні літак.

Ось включаю я комп'ютер,

Загорається екран,

Натискаю кнопку Enter

І пірнаю в океан.

Інтернету шир безмежна у комп'ютері сидить.

Треба швидкість тут шалену,щоб цей космос облетіть.

Поринаю з головою

Я в програми Word, Excel,

 Ще й дзвіночка попрохаю

Не дзвонити цілий день.

І присутнім я бажаю

Із комп'ютером дружить.

За плечима, я вважаю, ці знання нам не носить. Доброго дня, любі учні, шановні гості. Наша сьогоднішня зустріч невипадкова. Миживемо у ХХІ столітті, і сьогодні у світі немає такої галузі науки і техніки, яка розвивалася б так швидко, як інформатика. Майже кожні два роки відбувається змінапоколінь апаратних і програмних засобів обчислювальної техніки. Такого розвиткуоднієї галузі історія науки і техніки не знала. Фактично, ми можемо говорити, що востанні роки відбулася компютерна революція, яка зачепила усі сфери соціальної,культурної, наукової діяльності людей. Отже, шановні гості, запрошую вас до інтелектуальної гри, яка допоможе нам визначити найкращого учня серед учнів 8-9 класів. Представлення учасників  А допомагати у проведенні конкурсу нам буде шановане журі (представлення журі) Розпочинаємо

презентація :

І тур

У першому турі гри беруть участь 12 учнів. Їх завдання – ребуси. Учасники записують відповідіна аркушах паперу. Журі стежить за відповідями учасників та веде підрахунки. Заправильну відповідь – 1уч - 6 балів,2-5,3-4 і т.д.

ІІ тур

У грі залишаються 6 учасників, які набрали найбільшу кількість балів. Наступні ребуси – відповіді на запитання з певної теми

Учасникам пропонується на швидкість розшифрувати ребус з інформатики.  Хто з учнів першим відгадає слово – першим і стартує у другому турі, другий – другим, і так по черзі. Кожен з учасників по черзі обирає ребус . Далі ведучий  визначає час (1 хв ) 1-3 бали, 2-2, 3-1.

ІІІ тур

У грі залишаються 3 учасники, які набрали найбільшу кількість балів.

 Кожен учасник гри обирає картку певного кольору, відповідно завдання в обраний ним колір.

 Хто перший,той переміг.

 Сьогодні ви мали змогу не лише помірятись знаннями, кмітливістю, інтелектом і отримати від цього задоволення, а й приємно і корисно відпочили. Ще раз вітаємо нашого переможця та всіх учасників. До наступних зустрічей.

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 7 клас, Позакласні заходи
Інкл
Додано
25 серпня 2018
Переглядів
801
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку