Урок "Свята та традиції Англії"

Про матеріал

Розгорнутий план-конпекту, який допомагає вчителеві показати новорічні та різдвчяні традиції учням на англійській мові, допомогти учням вжити лексичні одиниці в своєму мовленні

Перегляд файлу

Клас: 2

Тема: Свята та традиції.

Тема уроку:Щасливого Різдва!

Мета:

Мовленнєва компетенція: розвивати навички діалогічного мовлення, навички аудіювання та читання з повним  розумінням і письма.

Мовна компетенція: доводити до автоматизації вживання в мові лексичних одиниць з теми « Christmas ».

Соціокультурна компетенція: познайомити з традиціями святкування Різдва у Великобританії.

Компенсаторна компетенція: розвивати мовні здогадки і уяву, творче мислення , пам'ять.

Навчально- пізнавальна компетенція: розвивати вміння виділяти основну інформацію з прослуханого й побаченого про основні різдвяні традиції у Великобританії.

Пізнавальний аспект: познайомити учнів з традиціями і культурою країни досліджуваної мови на основі свята Christmas.

Розвиваючий аспект: розвивати увагу, здатність до аналізу і синтезу, логічне мислення, здатність до виявлення мовних закономірностей, мовну здогадку, зорову і слухову пам'ять, фонематичний слух .

Навчальний аспект: опановувати основними видами мовної діяльності: говорінням, аудіюванням, читанням і письмом.

Виховний аспект : підвищувати інтерес до вивчення англійської мови, виховувати культуру мовного спілкування, шановливе  ставлення один до одного, вміння уважно слухати співрозмовника.

Тип уроку: формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом

Методи: демонстрація, бесіда, пояснення

Обладнання: картки з буквами, різдвяний віночок, лист Санта Клаусу, текст для читання, іграшки для магазину, різдвяні символи в малюнках, ялинка, ялинкові прикраси.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

2.Повідомлення теми уроку. Емоційний настрій.

-Today we are going to speak about winter holidays. And the motto of our lesson: we see, hear, speak, do and all will be OK!

(Девізом нашого уроку  буде:бачу – торкаються очей; чую – торкаються вух; кажу – торкаються до губ; роблю – стукнути кулачком об кулачок; вийде – великий палець вгору ).

  • Сподіваюся, що наш урок пройде так само енергійно із таким же гарним настроєм.

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Введення в іншомовну атмосферу.

Бесіда про свята. На дошці Різдвяний вінок, вішаю ялинкову іграшку з зображенням Санти, котрий розповідає.

  • Діти, скажіть будь ласка, яке свято ми незабаром будемо святкувати?(Новий рік)
  • Вірно, а як Новий рік буде на англійській? (New Year)
  • Як ми можемо привітати наших рідних та близьких?Happy New Year!
  • Вам подобається це свято? Чому? Діти відповідають.
  • Ось  ви вже прикрасили свій клас, а ще виявляється, що англійці дуже полюбляють прикрашати свої будинки і навіть змагаються у цьому.
  • Ось і я почала прикрашати ялинку.
  • Who knows a poem about New Year? (Діти розповідають віршик про Новий рік).

Let’s sing and play!

Let’s dance today

Because New Year’s Day!

  • Яке зимове свято ви ще знаєте? (Christmas)
  • Коли ми відзначаємо це свято, а в Англії?
  • Who knows a poem about Christmas? (Діти розповідають віршик про Різдво).

Christmas day! Christmas day!

Let us sing and let us play!

  1. Повторення вивченої лексики по темі.
  • Tell me, what Christmas symbols do you know? Вішаю ялинкову іграшку з зображенням снігової баби.
  • Lets play! Я буду називати різдвяні символи, а ви  мені у відповідь будете показувати літери з якої починається це слово.(snow, snowman, Santa Clause, Christmas Decoration, bell, Christmas ball, stocking, Christmas Card, Christmas picture, present, Christmas Tree ).
  • Thank you for your answers. Ось  ми і пригадали без яких речей ми не зможемо відзначити  це свято.
  1. Розвиток навиків читання.
  • Who brings presents for children? (Santa Clause) (Вішаю ялинкову іграшку з зображенням Санти, котрий читає листа.)
  •  А що ви знаєте про Санту?
  • Let’s read a text about Santa Clause and where are the presents for our friends.

C:\Users\Пользователь\Desktop\santa-3.gifC:\Users\Пользователь\Desktop\christmas-stocking-02.gifGood morning, boys and girls!

I am Santa Clause. I bring many presents for children. They are in red and blue, yellow and orange, green and brown stockings.

  • C:\Users\Пользователь\Desktop\14b2a8d37c46.pngThis present for Bill. This present for Kate. This present for Bill’s Mum and Dad. And This is present for Tom.

Merry Christmas and Happy New Year!

 

 

(Діти читають цей текст по одному реченню та перекладають)

  • Answer for my questions. Who brings presents? Where are they? Where is the present for Tom/Kate/Bill/Bill’s Mum and Dad?
  • Відтепер ми знаємо, що наші герої підручника отримали подарунки від Санти.
  1. Написання листа Санта Клаусу.
  • Tell me please, who is the most important person on Christmas? Так найголовніша особа Різдва -  Санта. (Вішаю ялинкову іграшку з зображенням Санти, котрий пише листа.)
  •  Це товстенький дідусь, який розносить подарунки по всьому світі. У нього біла борода, червона куртка, штани та шапка. Він роз’їзджає  на запряжених північними оленями санях, наповнених доверху подарунками, він проникає у кожен дім і залишає їх, але тільки слухняним діткам.
  • Do you like to get presents? Let’s write a letter to Santa Clause.

(На парті діти беруть листи  та записують в них, щоб вони хотіли отримати подарунок на Різдво вказуючи  своє ім’я)

 

санта

 

My letter to Santa Claus.

 

 

Dear _________________________________,

My name is________________________. 

Can I have_______________________for Christmas, please?

_________________________________________________________.

With love,

_________________________________

Words:

                                    

 

 

 

 

notebook                             tablet                                        doll

 

 

 

 

robot               snowboard            mobile phone      computer

 

- Ось ми  вже і лист написали Санті, запакували до конверту, а тепер давайте відпочинемо. Хто знає віршик про Санту?

Santa Clause, Santa Clause

Brings many toys for little girls

And little boys.

  1. Фізкультхвилинка.

-And now let’s have a rest.( Вішаю ялинкову іграшку з зображенням Санти, котрий танцює.)

  We are happy,

Come and see

Look at our Christmas Tree

Look at Santa

Teddy Bear

Merry Christmas and Happy New Year!

  1. Розвиток навиків аудіювання та діалогічного мовлення.
  •             Do you like to congratulate your friends? (Вішаю ялинкову іграшку з зображенням Смайлик з різними подарунками.)
  •               Now let’s go to the shop to buy presents for our friends. But first of all listen it attentively. (Двоє учнів розігрують діалог у магазині)

Seller: Hello!  I have got a yellow line, a pink pig, a white cat, an orange tiger, and a brown monkey.

A girl: Give me a brown monkey, please.

      Seller: Happy New Year and Merry Christmas!

      A girl: Happy New Year and Merry Christmas!

-Now let’s buy presents for your friends and go to the shop.(Діти виходять і отримують іграшку для друга)

-And now let’s play a game!

-Зараз ми з вами пограємо в гру «Обери подарунок» Правила гри : ви обираєте собі героя, котрому придбаєте  подарунок, але спочатку послухайте про захоплення свого  героя і тільки після цього  ви обираєте подарунок, якщо уважно виконаєте завдання, почуєте подяку, а якщо ні, то у вас буде наступна спроба придбати  подарунок. 

(Для того щоб пограти в гру,  ми заходимо  на сайт http://english4kids.russianblogger.ru/english-game-for-kids-christmas.html )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Ось ви придбали подарунки для привітання своїх друзів, а тепер нам залишається проспівати пісеньку “We wish you a Merry Christmas

  1. Виконання пісні “We wish you a Merry Christmas”
  • Головною різдвяною традицією англійці вважають співати гімни, на англійській це буде carols, їх співають перед приходом Christmas, і ця мелодія звучить майже у кожному домі.( Вішаю ялинкову іграшку з зображенням Санти, котрий співає.)
  • Let’s sing song all  together:

We wish you a Merry Christmas

We wish you a Merry Christmas

We wish you a Merry Christmas

And Happy New Year!

  1. Рефлексія діяльності.
  • Ось ми з вами вже і подарунки придбали, і листа написали, і гімн проспівали, але що ми не зробили найголовніше? (Прикрасити ялинку) Вішаю ялинкову іграшку з зображенням Смайликів, котрі несуть ялинки.
  • Звичайно we must decorate a Christmas Tree. Now you see Christmas Balls you must choose one Balls about yourself.

White Christmas Ball – на уроці було не цікаво;

Red Christmas Ball – на уроці був не впевнений, соромився;

Green Christmas Ball – на уроці навчався, дізнався нове;

Blue Christmas Ball -  на уроці була атмосфера впевненості;

Yellow Christmas Ball – на уроці отримав позитивні емоції.

  • Яка гарна ялинка в нас отрималася.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Повідомлення домашнього завдання.

Повторити все про Різдво.

  1. Підведення підсумків уроків.
  • Зараз встанемо у коло візьмемося за руки і зустрінемо Різдво з добрими помислами. Вірте у свою мрію, йдіть до неї і ви ніколи не будете самотні.
  • Merry Christmas and Happy New Year!
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
13 травня 2018
Переглядів
2038
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку