Урок-свято "Будьмо здоровими!"

Про матеріал
Метою свята є актуалізувати знання учнів про здоров’я людини та вплив на нього позитивних і негативних факторів; сформувати здоров’язбережувальну компетентність; та розвивати бажання вести активний здоровий спосіб життя,
Перегляд файлу

Свято « Будьмо здоровими!»

МЕТА : актуалізувати знання учнів про здоров’я людини та вплив на нього позитивних і негативних факторів;

- формувати здоров’язбережувальну компетентність;

- розвивати бажання вести активний здоровий спосіб життя, берегти і зміцнювати здоров"я;

- виховувати бажання вести вести здоровий спосіб життя.

ОБЛАДНАННЯ: плакати: « Найвище багатство – здоров`я»;
«Здоров`я – найвища цінність»;
«Життя – це мить, зумій його прожити»;
«В здоровому тілі – здоровий дух».

Мультимедійна презентація.

Учень. Добрий день вам, добрі люди!

Хай вам щастя, доля буде

Не на день і не на рік,

А на довгий, довгий вік.

 

Учень. У веселий дружний клас!

Ми запрошуємо всіх вас,

Ми свято здоров’я проводимо нині, 

Це дуже потрібне кожній дитині!

 

Учень. Сьогодні, хлопчики й дівчатка,

У нас здоров'я може буде св'ято,

Щоб рости і гартуватись,

І міцніти, як броня,

Треба, друзі, піклуватись

Про здоров'я нам щодня.

 

Учень. В кожній родині, в кожній сім’ї

Зростають веселі і спритні  школярі.

А щоб шкільні науки добре вивчати,

Про своє здоров’я треба подбати.

 

  • Добрий день !

- УЧИТЕЛЬ. Із давніх-давен український народ найголовнішою цінністю в житті вважав здоров’я. Вітаючись і прощаючись, люди казали одне одному: «Здоровенькі були!», «Дай, Боже, здоров’я!», «Доброго вам здоров’я!», «Бувайте здорові!», «Ходіть здорові!» тощо.

 УЧИТЕЛЬ.

Ще за часів Київської Русі наші пращури цінували здоров’я, загартованість, спритність. Свою силу, винахідливість, кмітливість вони виявляли в іграх, забавах, які часто проводили в традиційні свята українців.

УЧИТЕЛЬ.

- Свято буває не щодня. А про своє здоров’я слід піклуватися постійно. Людина сама відповідає за власне здоров’я. І тільки сама може його зберегти. А для цього слід дотримуватися необхідних правил життя.

УЧЕНЬ 1.
Зрозуміло, всім відомо,
Що приємно буть здоровим,
Тільки треба знати,
Як здоровим стати.

УЧЕНЬ 2.
Кожен день по розпорядку
Маємо робить зарядку.
Для здоров`я вона плюс,
Намотай собі на вус.

 

УЧЕНЬ 3.
Хочу я усім сказати,

Що здоров’я краще мати,

Аніж хворому ходити

Й світ чарівний не любити !

 

УЧЕНЬ 4.
Здоров’я – це ранок

Зі свіжим повітрям.

Це сонце, що гріє

Ласкаво й  привітно.

 

Учень 5.

Здоров’я – це смак свіжих ягід дозрілих,

Це спорт, що дає нам наснаги і сили.

Це сон,  що на крилах нам зорі несуть.

Усе це з собою узять не забудь.

 

УЧЕНЬ 6.

Та тільки на цьому шляху пам’ятай:

Від шкідливих звичок тікай,

І знай  любий друже, - у цьому житті,

Чи бути здоровим вирішуєш ти.

Тож, вирушаємо на прогулянку казковим містом Нехворійськом. Перша вулиця – вулиця  Чистоти

Здоров'я.

Що корисно? Що шкідливо?

Як здоров'я вам зміцнити?

Відчувати сил приливи

І ніколи не хворіти.

 Хочеш буть здоровим , дужим?

Ось, що пам'ятай мій друже:

Овочі корисна їжа,

 Чистота, повітря свіже,

Рух, зарядка і режим

Хай стануть правилом твоїм!

-  Найбільші мої помічники у боротьбі з хворобами є ваші знання, а також мої вірші сестриці Гігієна і Санітарія, Іхній дідусь Мійдодір, дядечко Режим і вимоглива тітонька Фізкультура.

Інсценізація.

 

Санітарія і Гігієна. (разом).

Я – Санітарія, а я – Гігієна.

З мікробами боремось ми не даремно.

З нами будете дружити –

Менше будете хворіти.

 

Мийдодір.

А я - великий умивальник,

Славнозвісний Мийдодір,

Умивальників начальник

І мочалок командир.

Ви всі про мене чули,

Сподіваюсь не забули.

Не люблю я всіх бруднуль,

Нечепур і замазур.

 

Режим.

А я – дядечко Режим,

Я також знайомий всім,

Хто мене дотримується – тих я поважаю,

 Встигнути все зробити

І від цього не  втомитись

Їм допомагаю.

Своїм друзям кожну днину

Розписую до хвилини.

Санітарія і Гігієна. (разом).

Сьогодні ми поруч, сьогодні ми тут,

Щоб Лінь побороти, Непослух і Бруд!

 

Здоров'я. А роботи у нас багато. Найбільші вороги – це жахлива Інфекція, різні бактерії, мікроби, погані звички. Мивсі дуже розраховуємо  на вашу допомогу, але інфекції та погані звички розшукують замазур, бруднуль, непослухів, і їм загрожує небезпека. Ми підемо їм допомагати.

 

Інфекція.

Не люблю, коли  діти здорові,

Я люблю, коли слабнуть, хворіють,

Коли  плачуть, вередують і ниють,

О, тоді я від щастя аж млію.

Бо найбільше люблю нечепур,

Що не люблять вмиватися й митись,

 Я за ними по сліду іду,

Намагаюсь за ранку вчепитись,

Із забруднених рук постаратись

До них у живіт перебратись,

Хочеш дружити зі мною?

Руки не мий, не вмивайся,

Зуби не чисть, в холод легко вдягайся,

Буду мучить тебе я,

Бо на те я – Інфекція.

 

Інфекція. – Дітки чого ви такі вимиті, чистенькі, гарненькі? Я вас таких не люблю. А чи не бачили ви Замазуру?

 

Виходить Замазура.

Я – весела Замазурка,

У грязюці вся фігурка,

Я давно вже не вмивалась,

За зубну щітку не бралась,

Жоден раз не причесалась,

Бо ніколи не бажала!

 

Мікроб.

Привіт, Замазурко,

Товариш мій, Бруднулько!

 

Замазурка.

Оце тобі задача!

Хто говорить? Я не бачу.

 

Мікроб.

Ми – мікроби, твої друзі,

Гидкі, бридкі, товстопузі.

Живемо у тебе на тілі,

У грязюці, бруді, пилу.

Замазурко! Ось, поглянь!

Стіл який, хутчіш сідай!

Он морозиво, ватрушкки,

Ось цукерки і пампушки.

Ласуй смачненько,

Дівча дурненьке!

Дівча ласує брудними руками. Мікроб тікає.

 

Замазурка.

Ой,  яке ж усе брудненьке,

Солоденьке і смачненьке.

Ух, набила я шлунок свій,

Братці ледве я живий.

Ей, мікроби. Де ви, друзі?

Гидкі, бридкі, товстопузі?

Щось не чути… От так лихо!

Я гукаю, а там тихо.

(Зупинивсь і раптом)

 

Що зі мною? Що жце ненько?

Все ж було таким добреньким, -

Голова болить, живіт…

Швидше, лікар! Ай! Болить!

 

Лікар Айболить.

Я – відомий Айболить.

Хворий, що у вас болить?

А, живіт? Передбачаю.

Що ж від цього ліки маю.

Ось рецепт тобі мікстури,

Круглі та гіркі пігулки.

Та найперше лікування –

Це щоденне умивання.

Тари-бари, хворобо – трісь!

Умивальнику, з'явись!

 

Мійдодір.

Щоб не натерпітись бід,

Ми відправились в похід.

Бруд  хвороби нам приносить,

Ану, водичко, умий її личко,

Умий її ніжки,

Відчисти хоч трішкки.

Якщо є бруднулі серед вас,

То одуматися іще є час.

 

Замазурка.

Буду я щоденно митись,

Зуби чистиить не лінитись,

Мийдодір, ти чарівник,

Вірний друг і рятівник.

 

Інфекція. Ну що ж, мені тут робити нічого! Піду іншу замазуру шукати…

Учень.

Друже, щоб здоровим бути,

Треба навички здобути.

Про здоров'я піклуватись:

Перш за все не лінуватись.

І здружитися зі спортом,

Рідко ласувати тортом,

Воду крижану не пити

І ніколи не палити!

Не дивитись страшне кіно,

Бо відомо всім давно:

Жах спричинює хвороби…

Ці поради згадуй всюди –

І захворювань не буде.

Я бажаю знову й знову:

Любий, друже, будь здоровий!

 

 

 

 

  А тепер помандруємо на вулицю Сміху.

Вчитель.Кожний на нашій планеті вміє сміятися. Сміються навіть у найскрутніші для себе години. Тільки сміх допомагає людині пребувати завжди у гарному настрої. Недарма в народі  кажуть, що сміх, гарний настрій продовжують життя.

Щоб розвеселити деякі учні, щоб нас розвеселити підготували смішинки.

 

Чорне море

Учитель.

 А покажи нам Чорне море…

Автор

 Звернувся вчитель до Юрка …

Юрко підвівсь і пильним зором

По карті з краю в край блука.

Блував, блукав, а по хвилині

Невинно очі підніма…

Учень

 А тут моря все тільки сині,

А чорних жодного нема.

 

 

-  Ти знаєш, хто в нашому класі найлінивіший?

- Ні, не знаю.

- А може, ти скажеш, хто у вас у класі сидить, коли всі розв'язують задачі?

- А-а-а. Ти б так зразу і спитав. Це ж наша вчителька!

 

Тарасик прийшов додому з однокласником.
– Мамо, це Михайло. Він унікальний хлопчик.
– О, і чим же він так прославився?
– Він вчиться ще гірше аніж я!

 

Вчитель.  Сподіваюсь, що нам вдалося поліпшити ваш настрій і цим самим покращити здоров'я.

 

Наступна вулиця – Спортивна.

Вчитель. Відомо, що фізична культура має велике значення в житті кожної людини. Особливо важливим є цей вид діяльності для молодших школярів. Він сприяє  ровитку в них не лише фізичних якостей, але й моральних. Основним компонентом системи фізичного виховання  є ранкова зарядка, уроки фізичної культури,рухливі фізкульт паузи,  занняття в спортивних секціях.

 Запрошую до фізкультпаузи.

 

 

Переходимо на вулицю  - Здорового харчування.

Вчитель. Харчування – основна потреба організму, воно  забезпечує правильний ріст і розвиток, поповнює організм енергією, зберігає здоров'я збільшує тривалість життя. Їжа повинна бути різноманітною, доброякісною.

 

Учень. Щоб мати здоров’я, слід правильно їсти,

Вживати поживне і тільки корисне.

Не їсти надміру, не шкодити тілу

І пам’ятати про вітаміни.

 

Вчитель: Діти, а давайте пригадаємо основні правила харчування.

1) Їсти потрібно 4 рази на день в один і той самий час. Якщо дотримуватися цього правила, то пе­ред їжею з'являється апетит, їжа краще засво­юється.

2) Обов'язково снідайте, коли йдете до школи.

3) Їжа повинна бути різноманітною і складатися з різних продуктів. Корисно їсти молочні про­дукти, м'ясо, рибу, багато овочів і фруктів. Не захоплюйтеся надмірно солодощами, виробами із борошна, жирною і солоною їжею.

4) Їсти потрібно правильно, добре пережовувати. Нехтування цим правилом спричиняє шлунко­во-кишкові захворювання.

5) Під час вживання їжі не можна відволікатися,займатися іншою справою. Це знижує апетит і погіршує процес засвоєння продуктів.

6) Не можна переїдати. Після надмірного вживання їжі почуватимешся ослабленим.

Учитель:   А зараз я запрошую на сцену усіх бажаючих, щоб пограти цікаву гру. Гра «Дозволяється – забороняється»

Усі учні вишукуються в дону лінію. Учитель із м’ячем у руках стає напроти. Він кидає одному з гравців м’яч і називає ситуацію. Гравець, що упіймав м’яч, має відповісти «дозволяється» або «забороняється». Якщо відповідь-пра­вильна — гравець робить крок вперед, якщо ні — крок назад. Виграє той, хто підійде до вчителя найпершим. Орієнтовні ситуації для гри:

  • довго гризти соняшникове або гарбузове насіння (забороняється)
  • гризти льодяники (забороняється)
  • полоскати рот після їжі (дозволяється)
  • гризти моркву та яблука (дозволяється)
  • гризти рафінад (забороняється)
  • чистити зуби (дозволяється)
  • перекушувати зубами нитки під час шиття (забороняється)
  • жувати гумку, що не містить цукор (дозволяється)
  • брати зубами металеві предмети (забороняється)
  • вичищати із зубів залишки їжі зубочисткою (дозво­ляється)
  • пити окріп, та їсти гаряче (забороняється)
  • колупати в зубах булавкою, голкою, ампулкою руч­ки (забороняється)
  • їсти морозиво і запивати його гарячою кавою (забо­роняється)
  • часто їсти сиркову масу (дозволяється)
  • користуватися чужою зубною щіткою (забороняється)

 

Вчитель. Ось і закінчилася наша подорож. Гадаю, що вам всім сподобалось.

 

Учень 1: Здоров`я ніхто не дарує,
   Не можна здоров`я купити.

Учень 2: Здоров`я нам доля дарує,
З ним легко і радісно жити.

Учень 3: Так добре, коли не хворієш,
Коли усміхаєшся днині.

Учень 4: Тоді все на світі ти вмієш,
Тоді ти весела дитина.

Учень 5: Стрибаєш, співаєш, танцюєш,
Біжиш то з гори, то під гору.
І кожну синичку почуєш,
І з квіткою в полі говориш.

Здоров’я.

А на прощання хочу побажати,

Щоб кожен день твій в радість був,

Щоб всяк казав – «здоровим будь»!

Ти милом пахучим вмивайся,

М’яким рушником витирайся,

Зарядку щоранку виконуй

Й веселі пісні співай.

Радій, розважайся і всім посміхайся.

Ці поради згадуй всюди –

І захворювань не буде.

Я бажаю знову й знову:

Любий друже, будь здоровий!

 

Вчитель. Дорогі діти, ви — майбутнє нашої країни. Отже, бережіть і зміцнюйте своє здоров'я. І ви виростите здоровими, життєрадісними, працьовитими, здатними подолати будь-які труднощі.

 

 

 

 

docx
Додано
31 січня 2021
Переглядів
638
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку